Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Hillitön vartaloharhautus tyhjälle maalille. Olen muistaakseni nähnyt tämän ennenkin, mutta silti, priceless. Osaan kuvitella sen kuittailun määrän, jonka tuo kaveri on saanut osakseen.Se on varmaan tämä.
Hillitön vartaloharhautus tyhjälle maalille. Olen muistaakseni nähnyt tämän ennenkin, mutta silti, priceless. Osaan kuvitella sen kuittailun määrän, jonka tuo kaveri on saanut osakseen.Se on varmaan tämä.
Eiköhän tuon ongelman pysty ratkaisemaan aivan tavallisella spriiliukoisella tussilla.Missä pystyisi teettämään valkoiseen tauluun viivoja. Siis minulle on jäänyt työpaikan neukkarista remontin yhteydessä valkotaulu ja ajattelin tehdä siitä apuvälineen salibandyvalmennukseen. Eli kyseessä olisi vähän isompi fläppitaulu. Nyt tarvitsisi saada tauluun pysyvästi salibandykentän rajat.
Tänään tahi huomenna pitäisi pankkitilillä näkyä palautukset. Kyllä ne tulee, ole huoleti.Eli tämän päivän aikanako pitäisi näkyä veronpalautukset tilillä?!?
Itsellenikin piti palautuksia tulla, mutta ei näy tilillä vielä mitään.. Eli mitenhän pitkään saa odotella, muutaman päivän?!?
Tänään tahi huomenna pitäisi pankkitilillä näkyä palautukset. Kyllä ne tulee, ole huoleti.
Taisi olla 1,7 miljardia.
Onkohan tänään muuten vuoden vilkkain pankkipäivä?!? Aika rajusti tuota rahaa liikkuu tileille tänään, eikös se ollut n.17 miljoonaa euroa, mitä Suomalaisten tileille palautellaan?!?
Eli tämän päivän aikanako pitäisi näkyä veronpalautukset tilillä?!?
Itsellenikin piti palautuksia tulla, mutta ei näy tilillä vielä mitään.. Eli mitenhän pitkään saa odotella, muutaman päivän?!?
Eli tämän päivän aikanako pitäisi näkyä veronpalautukset tilillä?!?
Menenkö tänään juhlimaan pikkujouluja luokkakavereiden kanssa? Ne haluaa kuitenkin Ilvekseen tai Onnelaan... Mä en.
Tottakai meet. Mutta vänkäät porukan väkisin Hervannan Huumaan (tms), siinä on pikkujoulutunnelmaa kerrakseen.Menenkö tänään juhlimaan pikkujouluja luokkakavereiden kanssa? Ne haluaa kuitenkin Ilvekseen tai Onnelaan... Mä en.
Ethän ole vaihtanut pankkiasi (tiliäsi) viimeisen vuoden aikana. Minulle kävi joskus niin että en muistanut ilmoittaa tilinumeron vaihtoa ja palautukset jäi tulematta normaali päivänä. Soitto verotoimistoon ja uuden tilinumeron ilmoitus toi rahat tilille kolmen pankkipäivän kuluessa.
Mitä jääkiekkotuomarin varusteista joutuu uutena pulittamaan? Lähinnä kiinnostaa housujen ja paidan hinnat?
Aikoihin kun en ole taksilla matkaillut, kysellään täältä.
Mitä suunnilleen maksaa taksimatka 2-3 jampalle Tampereella Hakametsän jäähallilta Hervantaan (reilu 5 km matka) torstai-iltana 23-24 maissa?
Aikoihin kun en ole taksilla matkaillut, kysellään täältä.
Mitä suunnilleen maksaa taksimatka 2-3 jampalle Tampereella Hakametsän jäähallilta Hervantaan (reilu 5 km matka) torstai-iltana 23-24 maissa?
Kuinka monta hevosta kuoli sodassa? Jotain valistuneita arvioita täytyy olla.