Ja kupoliin ei ota jos kysytään "jotain", mutta kun on pari tuhatta kertaa vastannut samaan kysymykseen, johon on vastaus luettavissa kysyjän nenän edessä (siis oikeasti, se paperi on siinä nenän edessä), niin onko se niin ihme että ei enää jaksaisi toistaa itseään? Ei se silti tarkoita sitä että asiakkaille räjähtäisin tai olisin vastaamatta yms.
Oliko vielä muuta?
No en minä vieläkään oikein ymmärrä asennettasi. Kun se on vähän se asiakaspalvelijan työ sellaista että vastataan siihen samaan asiaan miljoona kertaa, VAIKKA se lukisikin nenän edessä. Kun vaikka sen itse huomaakin kun tietää sen siinä olevan, niin ei ne asiakkaat sitä välttämättä havaitse. Meilläkin lukee suurin kirjaimin kaikki jätskit mutta joka kerta se sama kysymys tulee, ymmärrettävästikin. En ymmärrä miksi siihen tulee joku ärsyyntyminen, tästähän meille palkka maksetaan.
Ja aika usein, vaikka ei räjähdä tai jätä vastaamatta, asiakaspalvelijan kyllästyneen asenteen aistii erittäin hyvin.