Anturi kirjoitti:Miten tulkitaan kellonaika 9/8c ? Jenkkiajoista siis kyse. Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
J.Petke kirjoitti:Mitä tarkoittaa Basshunterin kappaleen nimessä oleva "spelar lite dota" suomeksi? Netin syövereistä yritin etsiä mutta laihoin tuloksin.
Lorvi kirjoitti:Mikähän mahtaa olla vasemman silmän "silmäpussin" kohalla kun on julmetun kipeä kun siihen koskettaa, siitä kohtaa vähän turvoksissa ja ihme painetta tuntuu.
Poskiontelot? Silmätulehdus?
vision kirjoitti:Voiko nokian kännykän viedä mihin tahansa huoltoon vai pitääkö kiikuttaa johonkin valtuutettuun huoltoon yms? Nokian sivuilta löytyi joitain paikkoja mutta vaikuttivat aivan tavallisilta kaupoilta. Liike josta puhelin on ostettu on vähän turhan kaukana jotta sinne asti jaksaisi lähteä.
lintu kirjoitti:Nokialla on uusi liike Aleksanterinkadulla jossa erittäin hyvä palvelu ja nopea huolto. Saat toisen puhelimen huollon ajaksi 7€:lla tai ilmaiseksi mikäli olet Club Nokian jäsen. Näkevät heti onko puhelimessa takuuta, ei tartte kuitteja tai muuta. Suosittelen.
Lorvi kirjoitti:Siis minulla on tälläinen nokia 6630 puhelin ja nyt on ruvennut valittamaan "muisti on vähissä, poista tietoja". Vaikka muistikortti on juuri alustettu.
Ihme paskaa!
KingNothing kirjoitti:Ettei nyt ois käyny niin että puhelimen muisti on täynnä ja kortin tyhjä. Puhelimessahan on omakin muistinsa.
Lorvi kirjoitti:Siis minulla on tälläinen nokia 6630 puhelin ja nyt on ruvennut valittamaan "muisti on vähissä, poista tietoja". Vaikka muistikortti on juuri alustettu.
Dolgor kirjoitti:Mitenköhän tuollainen K-raudan "patruunapuristin" olisi tarkoitus avata lukituksesta, jotta niitä patruunoita saisi ahdettua kys. pyssyn sisään? Ei tullut ohjeita mukana.
Hämeentien varressa, siinä Vallilan kohdilla, tiedät varmaan paikan. Sieltä saattaisi löytyä myös etsimiäsi tavaroita.Lorvi kirjoitti:Nyt haussa kuntosali laitteita halvalla, penkki yms..
Onko jotain nettimyymälää vaikkapa?
bisnesman kirjoitti:Voiko nuo kaikki palauttaa vaikka Pasilan kirjastoon, vai pitääkö ne kiikuttaa sinne mistä olen ne hakenutkin?
pernaveikko kirjoitti:Voi palauttaa, mutta olikohan se niin, että ne haluaa siitä nykyään rahaa. Joku kertonee kohta.