Tinke-80 kirjoitti:Ja sillä testillä ei ole oikeasti mitään merkitystä. Tiedän ainoastaan yhden tapauksen joka ei ole päässyt pällitestiä läpi.
Ruutiveijari kirjoitti:Nykyään ei enää pällitestiä väsätä. Mä tiedän, olen viidet kutsunnat käynyt istumassa.
#55 kirjoitti:Onko olemassa parempaa ohjelmaa kuin Top Gear?
Tinke-80 kirjoitti:Tätä ei minun lapsen mieleni pysty enää käsittelemään. Tehdäänkö pällitesti sitten nykyään intissä pällitesti 2:n kanssa?
- nimin. Haluaisin olla kukkakauppias.
JustinCase kirjoitti:Joten kertokaapa te viisaammat, miksi kouluissa on puolapuut?
vlad kirjoitti:Ainakin meidän aikaan niitä käytettiin moneen tarkoitukseen
Puolapuiden ylimmällä puolalla oli kiva istua ja katsella muiden urheilusuoritteita, kun oli lepovuorossa tai jos jostain syystä ei pystynyt itse osallistumaan.JustinCase kirjoitti:Joten kertokaapa te viisaammat, miksi kouluissa on puolapuut?
vintsukka kirjoitti:Puolapuiden ylimmällä puolalla oli kiva istua ja katsella muiden urheilusuoritteita, kun oli lepovuorossa tai jos jostain syystä ei pystynyt itse osallistumaan.
JustinCase kirjoitti:Katselin tuossa äskettäin tv:stä Komiikkatehdasta (On muuten loistava ohjelma) ja siinä kaveri heitti läppää puolapuista. Eli niistä, jotka löytyy lähes jokaisen koulun liikuntasalista. Rupesin siinä itsekin miettimään, että mitä niillä puolapuilla oikeastaan tehdään? Mihin niitä tarvitaan? Itse en ainakaan kouluaikana tarvinnut kyseisiä kapistuksia mihinkään. Ei ne nyt varmaan ihan mitään koriste-esineitäkään ole. Joten kertokaapa te viisaammat, miksi kouluissa on puolapuut?
pekutti kirjoitti:Olisiko kenelläkään JA:laisella vinkkejä firmoista, missä voisi teetättää edullisesti fanituotteita, siis pipoa, huivia, pinssiä yms. "fanikrääsää"?
Jos tiedätte edullisia ja luotettavia tekijöitä, laittakaa mailia YV:nä.
pekutti kirjoitti:Uusitaan kysymys, kun ei tullut vastauksia....
Jokru kirjoitti:Onkohan vanhalla C-64:llä mitään muuta arvoa kuin suuri tunnearvo?
wilberto kirjoitti:Onko ehdotuksia, että millä kannattaa puhdistaa LCD-näyttö? Eikö siihen tarkoitukseen ole erikseen sopivia 'pyyhkeitä' ?
Speedye kirjoitti:Itse yhdyn tähän kysymykseen.. Olisiko jotain sellaista kätevää pölyrättiä joka tavallaan vetäisi pölyä puoleensa tuosta näytöstä? Erityisesti nuo nurkat ovat vaikeita saada puhtaaksi pölystä.
Eihän se mukavaa olekaan mutta onhan se coolia istua niin korkealla.pernaveikko kirjoitti:Minä olen käyttänyt puolapuita em. voimistelujuttuihin, joten sen tiesin, mutta miten ihmeessä puolapuiden ylimmällä puolalla istutaan? Tai voihan siellä kai istua jollain lailla, mutta ei se ainakaan miltään köllöttelyltä kuulosta. Ei se taida mikään niin mukava tai helposti istuttava tuoli olla.
wilberto kirjoitti:Onko ehdotuksia, että millä kannattaa puhdistaa LCD-näyttö? Eikö siihen tarkoitukseen ole erikseen sopivia 'pyyhkeitä' ?