Kiitos! Ei siinä kauaa mennyt :) Loistavaa. Tää ketju toimii kuin junan vessa!LaTe_Show kirjoitti:Walk Idiot Walk?
Kiitos! Ei siinä kauaa mennyt :) Loistavaa. Tää ketju toimii kuin junan vessa!LaTe_Show kirjoitti:Walk Idiot Walk?
Et joudu.Jape kirjoitti:Jos myyn sohvani julkiselle yhteisölle, kuten koululle, joka tekee kaupasta asianmukaiset viralliset paperit/kauppakirjan.
Joudunko maksamaan sohvastani saamasta myyntihinnasta veroa? Olkoon summa vaikka 100 euroa.
Jos joudun, niin kuinka paljon? Miten? Milloin?
vilperi kirjoitti:Matkustin maanantaina junalla, ja minun lippuni jäi leimaamatta.
Kun lippuun ei tullut leimaa, niin sehän tarkoittaa sitä, että lippua ei virallisesti ole käytetty, tai sen käyttöä ei ainakaan pysty todistamaan.
Kysymys kuulukin, voinko jotenkin hyödyntää tätä virhettä? Saada lipusta rahat takaisin tai vaihtaa lippuni johonkin toiseen lippuun?
vilperi kirjoitti:Pikaista tietoa...
Petri Keskitalon ikä?
spertti kirjoitti:Syntynyt 10.03.1967
Etkö osaa itse käyttää googlea?
vilperi kirjoitti:En näköjään osaa tai sitten en käyttänyt oikeata hakusanaa.
Laitoin kyllä hakusanaksi Petri Keskitalo ja Petri Keskitalon ikä, mutta en löytänyt vastausta tähän kysymykseen.
Everton kirjoitti:Brother Firetribe?
Kamalaa tilutusta ainakin Van Halenin hengessä ja soi ihan liikaa.
Täytyy olla jompi kumpi näistä:timppa kirjoitti:Mennään tuohon musiikkipuolelle. Eli ainakin ylex ja city ovat soittaneet biisiä, joka on jäänyt mieleen, mutta esittäjä on päässyt unohtumaan.
Eli kanavilta on tullut biisi, jossa laulu kuulostaa Marco Hietalan luritukselta. Alku kuulostaa Thunderstonen tapaiselta pumpulta, mutta ko. bändi ei kuitenkaan ole kyseessä. Itse luulin aluksi että tämä on joku Tarotin veto, mutta Tarotilta ei ole tullut kuin You nyt lähiaikoina, ja sekään ei ole kyseessä.
Jokru kirjoitti:Täytyy olla jompi kumpi näistä:
LEVERAGE - Superstition
ENTWINE - Surrender
Kiittää.timppa kirjoitti:Ei jumankauta. Jokru, sulle yksi bisse jos joskus törmätään. Leverageahan se oli. Nöyryyttävintä tässä lienee se, että tänään olen viimeksi ko. levyn kuunnellut kaksi kertaa läpi. Lisäksi levy on tilattu levykaupasta kotiovelle eilen illalla. Silti en tunnistanut sitä.
Nyt on hyvä fiiwis jälleen.
Gunners kirjoitti:Mikä on syynä jos saa yöllä jatkuvasti kramppeja? Liian kylmä huone(ikkuna jatkuvasti auki)?. Öisin olen herännyt siihen kun kylmää ja pohkeet kramppeilee, viime yönä jopa oikea rintalihas.
mäkine kirjoitti:Harrastatko runsaasti urheilua?.
Ok. Korjataan maat vaikka Espanjaksi ja Ranskaksi.sampio kirjoitti:Jos liityn moottoritielle esim. Saksassa ja päätän matkani vaikka Belgiassa, maksanko tiemaksun vasta Belgiassa vai maksetaanko rajalla Saksan osuus? Olenko tyhmä?
jupster kirjoitti:Edit2! Saako täysi-ikäinen mies naida 15-vuotiasta rippikoulua käynyttä naista? Minulla on vahva mielipide, kuten kavereillakin.
Decimal kirjoitti:EI! Ikäraja on 16-vuotta tässä tapauksessa. 15-vuotta = alaikäiseen sekaantuminen = pedofiilileima
Decimal kirjoitti:Suomen rikoslaki kieltää seksisuhteet alle 16-vuotiaiden kanssa. Näin se vain on. 15-vuotiaana saatu naimalupa on käsittääkseni lupa mennä naimisiin. Älä nyt hyvä mies ala alle 16-vuotiasta köyrimään, joudut vielä linnaan.
jupster kirjoitti:Hyvä Decimal, tämä ei ole tarkoitukseni. Mutta eihän Eihän 15-.vuotias ole luvallinen mennä naimisiin, vaan täysi-ikäinen! 15- vuotiaana saa naimaluvan ja silloin JA:n yli 18v paskamahat lainamukaan pääsevät köyrimään?
Edit. miksi minulla on käsitys, että 15-vuotiaana, eli rippikoulussa saa naimaluvan?
Edit2. Pps! mela! älä sinä osallistu tähän keskusteluun. t, huolestunut