Toivottavasti ukoilla on painottomuudessa toimiva vaaka. Heh heeTed Raikas kirjoitti:Kuolleet astronautit?
Toivottavasti ukoilla on painottomuudessa toimiva vaaka. Heh heeTed Raikas kirjoitti:Kuolleet astronautit?
Kiitokset Jii:lle pikaisesta vastauksesta!Jii kirjoitti:Niinkin vaikea kuin lens louse. Ja se tarkoittaa myös englanniksi samaa.
vision kirjoitti:Löytyisikö jostain helpolla elitserienin rosterit? Jokaisen joukkueen sivuja ei jaksaisi kahlata läpi kun tuo ruotsi ei oikein taivu. Älkääkä vaan sanoko, että nekin löytyy jatkoajasta.
Tommy kirjoitti:Kuka vitun Keskisalo?
Speedye kirjoitti:Kuka vitun Mustafa Muhamed? Vittu suomalainen sisu näytti jälleen voimansa! Vavise Kenenisa Bekele!
Nimenomaan. Olen 100-varma, että iso osa tuolla kultaketjussa remuavistakin kyselee syvällä sisimmissään itseltään samaa kysymystä :)Tommy kirjoitti:Kuka vitun Keskisalo?
Cube kirjoitti:Nimenomaan. Olen 100-varma, että iso osa tuolla kultaketjussa remuavistakin kyselee syvällä sisimmissään itseltään samaa kysymystä :)
Cube kirjoitti:Nimenomaan. Olen 100-varma, että iso osa tuolla kultaketjussa remuavistakin kyselee syvällä sisimmissään itseltään samaa kysymystä :)
Niin, ehkäpä en tarkoittanutkaan, että jokainen tuohon ketjuun kirjoittanut tuntisi näin? Älä siis turhaan ota henkilökohtaisesti. En oikeasti edes tiedä kuinka iso nimi tämä Keskisalo on todellisuudessa (itsekin nimen olen joskus kuitenkin kuullut). Huvitti vaan mahdollisuus siitä, että jengi mesoaisi pelkän kansalaisuuden perusteella muna vaahdossa jonkun itselleen entuudestaan (lähes) tuntemattoman mestaruudesta. Se olisi mielestäni aika tyhmää - mutta ei tästä nyt kuitenkaan tämän enempää.Holocaust kirjoitti:Vaikka remusinkin tuolla kultamitalliketjussa, niin ehkä en voi kysyä, että kuka vitun Keskisalo? Kyseisen hemmon uraa on tullut sivusta seurattua täällä Joensuussa...
Gleb kirjoitti:
Tarkoitat ehkä kahvipannun lämpölevyä ?Mr.Fox kirjoitti:Miksi kutsutaan sellaisia esim. huoltoasemien kahviloissa kahvipannujen alla olevia "lämmittimiä"? Eli siis kaksi kahvipannua omille paikoilleen ja töpseli seinään, niin kahvi pysyy lämpimänä. En nyt keksi millään Googleen oikeaa hakusanaa...
Juurikin tällaista!koo kirjoitti:Tarkoitat ehkä kahvipannun lämpölevyä ?
pikku-hermanni kirjoitti:Minkä helvetin takia se autosuhari Räikkönen käy Tampereella ryyppäämässä.
pikku-hermanni kirjoitti:Minkä helvetin takia se autosuhari Räikkönen käy Tampereella ryyppäämässä. Kaiken lisäksi vielä jossain aivan onnettomissa diskoissa?
koo kirjoitti:Tarkoitat ehkä kahvipannun lämpölevyä ?
Omani ostin kodinkoneliikkeestä en muista mistä mutta kai noita kaikki alan liikkeet myy.
Vuokralle tuollaisia saattaa saada paikallisilta Martoilta ym. kotitalousyhdistyksiltä.
Terveisin koo
HIFK-Mania kirjoitti:Valioliiga pyörähtää taas kohta käyntiin...Onkos siitä kehitelty/olemassa jotain managerointi-peliä tai jotain vastaavaa,jolla saisi lisättyä kiinnostusta liigaa kohtaan?