korvakakkonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- )
Voiko jonkun piirustusohjelman vaikka paintin ladata netistä maksutta? Niin ja mä oon nyt kirjaston koneella.
korvakakkonen kirjoitti:Voiko jonkun piirustusohjelman vaikka paintin ladata netistä maksutta? Niin ja mä oon nyt kirjaston koneella.
Kyösti kirjoitti:Luulisi Paintin löytyvän valmiina sieltä.
Tuskin kannattaa lähteä latailemaan mitään kirjaston koneille.
No mikäs käyttöjärjestelmä siellä kirjaston koneella on? Jos Windows, niin käynnistä -> suorita -> komento "mspaint" käynnistää tuon Paintin, jos siellä sellainen on. Mutta jos ei ole, niin tuskinpa siellä mitään muutakaan piirustusohjelmaa on.korvakakkonen kirjoitti:Kokkolan kirjaston koneella mitään Paintia oo
Lawless kirjoitti:No mikäs käyttöjärjestelmä siellä kirjaston koneella on? Jos Windows, niin käynnistä -> suorita -> komento "mspaint" käynnistää tuon Paintin, jos siellä sellainen on. Mutta jos ei ole, niin tuskinpa siellä mitään muutakaan piirustusohjelmaa on.
Jos taas siellä on Linuxia tai peräti Maccia, niin kyseessä on eri asia.
korvakakkonen kirjoitti:Tässä rouskussa ei edes ole "suorita" toimintoa. Mikä muuten on isoin summa minkä pystyy käteistä nostamaan automaatilta?
Zenith kirjoitti:240 euroa ainakin kerrallaan.
On varmaan tilikohtainen, kun minulla tulee usein teksti "kortti viallinen".FourForty kirjoitti:Itse olen saanut 500 euroakin kerralla ylös. Onkohan tuo raja tilikohtainen?
FourForty kirjoitti:Onkohan tuo raja tilikohtainen?
Korjataan sen verran että tilin päivittäinen nostoraja ja kertanosto automaatista on kaksi eri asiaa.lintu kirjoitti:On. Kun teet sopimuksen uudesta kortistasi saat itse määritellä maksiminostorajan. Se on kuitenkin rajattu ja ellen ihan väärin muista on 840€(=5000mk) suurin mahdollinen raja.
fastasashark kirjoitti:Korjataan sen verran että tilin päivittäinen nostoraja ja kertanosto automaatista on kaksi eri asiaa.
Kertanosto automaatista on muistaakseni 500€(?)/kerta (summasta en ole ihan varma) mutta jos tililläsi on korkeampi nostoraja per päivä (itse olet määritellyt) voit nostaa monta kertaa . Esim. jos raja on 5000€ saat nostaa 10x500€ vuorokauden aikana (tästä taas olen ihan varma).
fastasashark kirjoitti:Kertanosto automaatista on muistaakseni 500€(?)/kerta (summasta en ole ihan varma) mutta jos tililläsi on korkeampi nostoraja per päivä (itse olet määritellyt) voit nostaa monta kertaa . Esim. jos raja on 5000€ saat nostaa 10x500€ vuorokauden aikana (tästä taas olen ihan varma).
Solomon kirjoitti:Jostakin syystä minä olen noudattanut käsitystä, jonka mukaan Otto-automaatista saa kerrallaan ulos max. 300 euroa. En tiedä pitääkö paikkaansa, vässykällä kun harvemmin on todellista syytä nostaa käteistä näin runsaasti.
scholl kirjoitti:Itselleni ne antavat 400e kerrallaan.
Koirapoika kirjoitti:Onko IS Veikkaajan kyljessä tulossa jalkapallon MM-kisa extranumeroa? Nimimerkillä irtonumeron ostaja.
stiflat kirjoitti:Kertokaa nyt miten saan Windows 2000 -käyttöjärjestelmästä tulostettua cd:n kannet?
Mikä esimerkiksi olisi joku helppo ohjelma ladata tätä varten?
(Neroa, tai muuta poltto-ohjelmaa koneessa ei ole, vain tulostin jota taas itse en omista)