Takuulla ainakin ikimuistoinen tuliainen ja tuskin tulee vastaavaa koskaan muualta saamaan.Mämmiä
Takuulla ainakin ikimuistoinen tuliainen ja tuskin tulee vastaavaa koskaan muualta saamaan.Mämmiä
Mämmiä, salmiakkia, Fazerin sinistä, ruisleipää, poron lihaa, aalto-malja, kantele
Siinä nyt jotain.
No kiitos vaan rakas Torsti. Laita tuo varmistin, mahtuu varmasti mukaan.Rakas Jatkoaika.
Minulla on ystävä, joka pyysi tietää tänään, mikä on mahdollisimman suomalaista. Sillä hän asuu ulkomailla ja on ulkomaalainen, on vierailulla Suomessa ja tahtoisi viedä tyttöystävälleen tuliaisina mahdollisimman suomalaista tästä kauniista maasta. Varmistin ja tuliaisen pitää kuulemma mahtua matkalaukkuun. Matkalaukku ei ole täysin tyhjä, joten mikään Ilkka Kanerva viipaloituna ei tulle kysymykseen. En usko tyttöystävän arvostavan myöskään hiljaista miestä tai rähjäkännejä. Kyseessä lienee siis jonkinlainen materia.
Voitko siis auttaa, rakas Jatkoaika?
Osta ja raportoi. Eikö lie ihan normaaleja lieroja myydä, tosin kärpäsentoukkiakin olen bongannut myös kesällä myynnistä ja kai ne kaloille kelpaa muutenkin kuin pilkin koukussa.Onko kukaan kokeillut noita kaupassa myytäviä onkimatoja? Tarkotus olisi lähteä tänään onkimaan, mutta maa on niin saatanan kuiva ettei sieltä löydä madon matoa.
Ainakin motonetistä löytyy jotain hollantilaisia lieroja. Kuvan perusteella näyttää ihan samanlaisilta kun meidän omat madot. Täytyy käydä purkki ostamassa ja testata.Osta ja raportoi. Eikö lie ihan normaaleja lieroja myydä, tosin kärpäsentoukkiakin olen bongannut myös kesällä myynnistä ja kai ne kaloille kelpaa muutenkin kuin pilkin koukussa.
Onko kukaan kokeillut noita kaupassa myytäviä onkimatoja? Tarkotus olisi lähteä tänään onkimaan, mutta maa on niin saatanan kuiva ettei sieltä löydä madon matoa.
Katkaravut toimivat myös helkkarin hyvin. Kaupasta pakastekatkoja, sulatus ja hetki mikrossa. Mikroon siksi, että niistä tulee hieman "sitkeitä", eivätkä hajoa niin helpolla kun laittaa koukkuun. @maksalaatikko tää sulle myös.On kokeiltu ja saman lailla toimivat kuin maasta tongitut.
Heikki VirtanenTietäisiköhän joku, kuka soittaa bassoa alkuperäisellä Tapani Kansan levytyksellä Kalajoen hiekat?
Mikä mahtaa olla pisimmän käsikarvan maailmanennätys? Luulen, että olen aika vahvoilla tuossa kisassa.
Brio Sky Train vm. 2003
Kyselin huuto.netin keskustelupuolella samasta asiasta, mutta eihän siellä keskustella muusta kuin lastenvaatteiden nimikoinnista, lastenvaunujen tuunauksesta yms.
Millainen harvinaisuus tämä Brio Sky Train mahtaa olla? Kyseessähän on siis ihan Brion perusjunarataa, jossa kiskot nostetaan keltaisten Sky Train -tukien avulla toiseen tai kolmanteen kerrokseen ja erityiset Sky Train -junat kulkevat kiskojen alla. Jos olen oikein käsittänyt, niin Sky Train oli joku Brion teemajuttu vuonna 2003.
Suomesta/suomeksi tuotteesta ei löydy pahemmin edes tietoa saati sitten tarjontaa. Ulkomaisissa nettikaupoissa tuote on lähes poikkeuksetta "out of stock". Pidemmän aikaa olen myös seurannut huuto.netin tarjontaa eikä viimeisen parin vuoden aikana ole ollut ollenkaan myynnissä.
Tuli vain mieleeni kysäistä, koska olen kerännyt kummipojalleni Brion junarataa. Nyt pojan kiinnostus on ollut hiipumassa (saattaa johtua myös kesästä, mutta merkkejä oli jo keväällä). Erityisesti olen metsästänyt nk. erikoisosia (kaikki on luonnollisesti alkuperäistä Brioa; ei Biltema/Ikea/tms halpiskopioita).
Kaapissa olisi avaamaton Sky Train -peruspakkaus ja muutamia Sky Train -junia/-vaunuja (paristokäyttöisiäkin). Jos kerran pojan kiinnostus hiipuu, niin kannattaakohan noita edes avata? Onko jollain minkäänlaista käsitystä millaisissa hinnoissa tuollaiset Suomessa ovat olleet? Brio-keräilijät? Jopa eBayssa Sky Train -peruspaketteja on todella harvoin myynnissä.
Tulipa tuossa mieleen, että sirkuksissa on tämä yksi ohjelmanumero lopussa, jossa klovni pyyhii meikkiä pois ja soittaa trumpetilla(?) erään viisun. Nyt kysyisin, että mikäs viisu tämä on? Onko tälle ohjelmanumerolle jokin tietty nimi? Löytyisikö audio tai filmipätkää jossain netistäs, itse kun en löytänyt?
Kunhan kyselen, kiitos etukäteen. :)
Talokirjoja asuntomessuilta?
Eli tarkoituksena on lähteä patsastelemaan jossain vaiheessa Vaasan asuntomessuille ja aloin miettimään, että onkohan siellä edustajia paikalla esitteiden/talokirjojen kanssa?
Aiemmin on tullut tilattua netin kautta noita läpysköjä. Ajattelin, että jos messuilla käydessä saisi päivitystä tietoihin ilman, että joutuu antamaan yhteystietoja tusinalle myyntimiehiä.
Onko kukaan maistanut horsmahyytelöä? Onko minkä makuinen tuote ja minkä kanssa kannattaa tarjota?
Pitäisi varmaan virittää verkkoja mansikoiden suojaksi, ennen kuin fasaanit ja värittömättömämmät lintuset ovat pistelleet poskiinsa kaikki. Mutta meni jo nyt sormi suuhun. Pitääkö se verkko laittaa tiukasti kasvien ympärille vaiko vähän irti? Vai pitäkö mennä vakoilemaan naapureilta?
Minun sekalainen kysymykseni koskee aihetta sekalaiset kysymykset. Eli milloin sekalaisten kysymysten ketju vol III aukeaa?
Mitä pizzerioiden jauhelihan on ja miten se valmistetaan?
Kuinka moni jatkiksen kirjoittaja on uransa aikana saanut modesetien huomion niin hyvin, että on saanut nimensä varoitustauluun (varoitus, pelikielto tai sopimuksen purku)? En nyt tarvitse tarkkaa lukumäärää vaan jonkinlaista prosentiosuutta?
Mistä Tampereella edullista muuttoapua? Muistelisin että mielenterveyskuntoutujien, työttömien yms. yhdistykset tarjoaisivat muuttopalvelua, mutta pikaisella googletuksella ei mitään löytynyt.
Muuttoajankohta tämän kuun lopussa ja Kalevasta Armonkalliolle pitäisi piano yms. roinaa roudata.
Postasin tämän kahteen ketjuun, toivottavasti modesedät eivät suutu.
Lupasin järjestää erääseen tapahtumaan mahdollisuuden tehdä sellaisia isoja saippuakuplia. Eli siis n. parimetrisestä rautalangan pätkästä silmukka ja saavista vettä ja hervottomia kuplia kehiin. Sattuisiko palstalta löytymään kokemusta, millainen saippua ja/tai koostumus toimisi parhaiten?
Miksi ihmeessä passiin merkitään myöntämis päiväksi se päivä, jolloin passia on vasta haettu, eikä sitä milloin sen saa oikeasti itselleen? Siinä menee viikko hukkaan ja kun moneen maahan pitää passin olla voimassa puoli vuotta maahan saapumisen jälkeen, niin passi on voimassa periaatteessa viikoa vajaa 4,5 vuotta. Kusetusta sanon ma.
Ompelusetti
Mistä voi ostaa sellaisen pienen ompelusetin? Eli jossa on pari neulaa ja mustaa lankaa?
F-secure
Minulla on käytössä virustentorjuntaohjelmana F-Secure PC Protection plus 6.15. Eilen tämä kuitenkin yhtäkkiä ilmoitti, että "Virustentorjuntasi saattaa olla vanhentunut."
Mistä voin päivittää sen ajantasalle ilmaiseksi, vai pitääkö ostaa uusi?