Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Tietääkö teidän läheiset/kaverit siitä, että kirjoittelette tänne. Mä en ole ainakaan kertonut kenellekään.
Mulla ei ole kavereita..
Tietääkö teidän läheiset/kaverit siitä, että kirjoittelette tänne. Mä en ole ainakaan kertonut kenellekään.
Oho. Mä kertoisin vikana vanhemille, jos jollekin olisi pakko.Meikällä tietävät niin vanhemmat, osa tuttavista kuin kaikki kaveritkin. Täällä on myös pari meikäläisen kaveria.
Eikö muka ole?
En ole kertonut kenellekään eikä kukaan ole sanonut että olisi minut täältä tunnistanut. Sen tiedän että jos joku läheiseni tätä lukisi niin ei mitenkään hankala olisi minua täältä tunnistaa.Tietääkö teidän läheiset/kaverit siitä, että kirjoittelette tänne. Mä en ole ainakaan kertonut kenellekään.
Sama täällä. Tiedän, että ainakin veljeni on käynyt täällä, mutta ei vietä aktiivisesti aikaa.Sen tiedän että jos joku läheiseni tätä lukisi niin ei mitenkään hankala olisi minua täältä tunnistaa.
Ei tiedä. Isä tosin tietää mun lukevan tätä palstaa (kerran hiippaili selän taakse kun luin), mutta ei se sitä tiedä, että mulla on tunnukset tänne.
Kuinka monta ihmistä saa olla kerrallaan keikalla, että kyseessä ei ole joukkohysteria, vaan musiikkikysymys?Olet aivan hakoteillä. Ei ketään tai useimpia kiinnosta jonkun toisen musiikkimaku.
Tässä kiinnostaa se kuinka ihmeessä tämä on mahdollista. Eikä kyseessä ole mikään musiikkimaku muutenkaan vaan joukkohysteria.
Varmasti palstan suurimman kokemusasiantuntijan kohdalla näin on tapahtunutkin.Olen ollut Dingon keikalla. Matti Nykänenkin tuli nähtyä. Ja Mikko Alatalo.
Mistään mediasta en ole löytänyt syytä tuolle nopeusrajoituksen laskemiselle välillä Ilola-kehä3.
Ei näihin mitään oikeita syitä ole. Joku tämän hetkinen vallanpitäjä vain jyrää omia näkemyksiään läpi.
Mitä tulee siihen aikaisempaan Torpparinmäki-Kehä3 muutokseen, niin olihan tuo ihan perusteltu Tammiston alueen melun takia ja etenkin turvallisuuden kannalta. Ainakin ruuhka-aikaan molempiin suuntiin oli aika villiä meininkiä, kun osa porukasta piti väkisin yllä 100-120kmh nopeutta ja sitten joku Pirkko Renault cliolla yritti tulla 70kmh nopeutta sinne sekaan.
Varmasti näin. Itselläni kun on tuosta kohdasta vain läpiajajan näkökulma, niin mielipide on tietty toisenlainen. Ennen tosin asuttiin Ruskeasannassa, jonne tämä uusi toispuoleinen järjestely vaikuttaa. Itse en siellä koskaan kokenut liikenteen melua häiritseväksi, mutta varmaan se on sijainnista paljon kiinni. Lisäksi tuolla on karsittu metsikköä motarin ja asuinalueen välistä, mikä on varmaan lisännyt melua. Mutta siitä huolimatta ottaa päähän mikäli tuo nopeusrajoitus jää tuollaiseksi ja vielä muutetaan koskemaan molemminpuolista liikennettä. Meluvallit saattaisivat olla parempi ratkaisu.
Ainoa meluhaitta tuossa tulee on valittajan omasta päästä. Tuusulantietä olen ajanut hyvin paljon siitä lähtien kun kortin sain reilut 13 vuotta sitten enkä ole kertaakaan tuossa nähnyt ainuttakaan vaaratilannetta. Lahdentiellä kerran ja silloinkin jotkut kiinalaisturistit kävelivät moottoritiellä IKEA:n kasseineen.
Meneekö pahasti metsään jos sanon ulkomuistista et toisella ei saa kävellä/mennä polkupyörällä/ajaa mopolla, mopoautolla, traktorilla tai muulla hitaan ajoneuvon kolmion omaavalla kulkuneuvolla?Miten moottoritie eroaa moottoriliikennetiestä?
Aki ja TuroAika yleinen kaava muutenkin, mutta onko Suomessa mitään muuta tunnettua komiikkaryhmää jonka taru olisi alkanut päinvastoin, eli näyttelijänhommista oisikin ruvettu tekemään humoristista musiikkia?
Kertoo vissiin sekin jotain etten muistanut näitä. Mutta hyvä pointti.
Olen tilaamassa bändikamaa sivustolta, jonka tuotteet toimitetaan briteistä käsin. Pitikös myös Euroopan sisäisissä tilauksissa laittaa postinumeron eteen tuo FI-lyhenne kun tilaa Suomen ulkopuolelta? Mutulla sanoisin että piti mutta ajattelin nyt kuitenkin kysyä vielä täältä, kun jollain muulla on todennäköisesti näistä enemmän kokemusta.
Joo, ei mitään väliä ainakaan niin kauan kuin maakin lukee. Ja lukeehan se, jos kys verkkokauppa ulkomaille lähettää. @Smitty#41Ei taida olla väliä. Pitäisi ne kamat sieltä tulla sillä tavallisellakin postinumerolla niin kauan kun postiosoitteen alimpana kohtana lukee FINLAND.