Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 965 210
  • 47 166

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Aivan. Tärkeitä on kortit suomalaisille kun mielummin maksaa sen kanssa vähemmän, kuin ilman sitä.

Siihen ei auta kuin etuohjelmat kieltävä lainsäädäntö, niin kauan kuin etukortteja, -ohjelmia ja -asiakkuuksia on niin kuulumaton maksaa enemmän. Päiväunissa voi toki kuvitella kaikkien yhdessä päättävän luopua etuohjelmista.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Miksi Tapparan osiossa on vaan päälle 20 tuhatta viestiä? Iso seura kuitenkin. Mitä ihmettä? Ei Ilveelläkään liikaa ole.
 

ace

Jäsen
Duopoli mahdollistaa tämän.

Olen "ylpeä" S-etukortin käyttäjä silloin kun kotosuomessa asun ja oleskelen. Sinisilmäinen ehkä, mutta tyytyväisenä keräilen bonuksia tilille.
Mikä on tämä Duopoli, joka ilmeisesti mahdollistaa minunkin (harhaisen) hyvänolontunteen ylimääräisestä rahasta?

Lidlissä on ne pari tuotetta mitä sieltä kannataa hakea ja paistohylly hakkaa kotimaiset vastaavat mennen tullen. Tosin pelkästään niiden takia sinne ei kannata säännöllisesti mennä.

Edit: Ai niin, duopoli, eli Prisma ja Cittari?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Duopoli mahdollistaa tämän. Onneksi rinnalle on tullut LIDL, jossa tosiaan on valitettavan kapea valikoima tuotteita, mutta silti pakottanut 2 suurta joustamaan hinnoissa. Yksi uusi iso toimija pitäisi vielä saada markkinoille jotta hintakilpailua todella olisi. Tosin Suomi on niin pieni markkina-alue että tuskin tapahtuu.
Osa ruoan hinnasta maksetaan tietysti jo veroissa, joilla sitten tuetaan maataloutta, jotta duopoli voi painaa tuottajahinnat alas ja maksimoida voitot. Ja iso osa noista maatalouden tuista on vielä tehottomia ja stagnaattisia, niin hieno systeemi hei!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miksi Tapparan osiossa on vaan päälle 20 tuhatta viestiä? Iso seura kuitenkin. Mitä ihmettä? Ei Ilveelläkään liikaa ole.
Tapparalla on oma tappara.co-palstansa. Sinne ne Tappara-fanit menneet on.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mikähän voisi olla paras paikka myydä yksi ylimääräinen F1-kilpailulippu? Olen yrittänyt Googlen avulla löytää joku järkevä maailmanlaajuinen "kirppis" näitä varten, mutta en ole löytänyt. Kiinan GP:stä kyse, eli turha yrittää kaupitella kotimaisten sivustojen kautta.
 

Nick Neim

Jäsen
Mikähän voisi olla paras paikka myydä yksi ylimääräinen F1-kilpailulippu? Olen yrittänyt Googlen avulla löytää joku järkevä maailmanlaajuinen "kirppis" näitä varten, mutta en ole löytänyt. Kiinan GP:stä kyse, eli turha yrittää kaupitella kotimaisten sivustojen kautta.
Kenties StubHubin kautta tuon saisi myytyä? Toimii ainakin ostopuolella, mutta myynnistä ei ole omaa kokemusta.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mälyttömän tyhmä kevennys: mikähän muuten olisi paras foorumi yrittää kaupitella Formula1-tallia? Ehkä ei intialainen vaan luultavimmin kiinalainen vielä jonkun vuoden verran. Eurooppa ja jenkkimarkkinat ei taida enää tai vielä iskeä.
Ja juu ei, minä en ole myymässä formula-tallia. Paitsi tietysti mikäli joku nigerialainen haluaa sen minulta ostaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mälyttömän tyhmä kevennys: mikähän muuten olisi paras foorumi yrittää kaupitella Formula1-tallia?
Eiköhän niilläkin joku facebook-ryhmä ole.

Myydään vähän käytetty F1-talli irtaimistoineen ja henkilöstöineen (ei varikkotyttöjä, kiitti feminismi) HUOM! EI VAIHTOKAUPPOJA

Marjatta Haara-aho-Wistberg vastasi: AV
Jannicca Virtanen vastasi: Jono
Veijo-Olavi Köyry vastasi: vaihakko käytettyyn jamahan viisheppaseen perämoottoriin
 

A Siente

Jäsen
Mitä luulette kannattaako korvia lähteä itse huuhtelemaan, vai menenkö lääkäriin. Lähinnä mietin kumpi tulee halvemmaksi. Sekä saako sen itse tehtyä. Alkaa korvat olemaan aika tukossa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä luulette kannattaako korvia lähteä itse huuhtelemaan, vai menenkö lääkäriin. Lähinnä mietin kumpi tulee halvemmaksi. Sekä saako sen itse tehtyä. Alkaa korvat olemaan aika tukossa.

Kannattaa mennä julkiseen terveydenhuoltoon. On aika edullista, mutta toisaalta ehtii todennäköisesti kuolla vanhuuteen ennen kuin saa ajan.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näkeekö jostain pelikieltoa saaneiden nimiä? Toki tuossa näkyy aina nuo äskettäin saaneet, mutta aikaisempia? Ja jos joku saa lopullisen porttikiellon, profiili ei kaiketi ole enää löydettävissä? Ja näkeekö profiilista, jos käyttäjä on jäähyllä?
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Näkeekö jostain pelikieltoa saaneiden nimiä? Toki tuossa näkyy aina nuo äskettäin saaneet, mutta aikaisempia? Ja jos joku saa lopullisen porttikiellon, profiili ei kaiketi ole enää löydettävissä? Ja näkeekö profiilista, jos käyttäjä on jäähyllä?
Ei näe.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mikäköhän suomalainen laulu parhaiten sopisi tähän tilanteeseen? Heitelkää jotain ehdotelmia.

Sitä voisi soittaa tänään kun on siskon tytön 16-vuotissyntymäpäivä. Siskon tyttö on aina ollut tärkeä minulle, sellainen päivänsäde ja ilopilleri. Etenkin niinä aikoina kun äitini ja veljeni kuolivat niin oli tärkeää että oli tuollainen ilopilleri elämässä. Toi hymyn kasvoille väkisinkin niinä vaikeinakin aikoina.

Siskon tytön lempiartisteja taitaa olla Antti Tuisku.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikäköhän suomalainen laulu parhaiten sopisi tähän tilanteeseen? Heitelkää jotain ehdotelmia.

Sitä voisi soittaa tänään kun on siskon tytön 16-vuotissyntymäpäivä. Siskon tyttö on aina ollut tärkeä minulle, sellainen päivänsäde ja ilopilleri. Etenkin niinä aikoina kun äitini ja veljeni kuolivat niin oli tärkeää että oli tuollainen ilopilleri elämässä. Toi hymyn kasvoille väkisinkin niinä vaikeinakin aikoina.

Siskon tytön lempiartisteja taitaa olla Antti Tuisku.
Hyökyaalto on Tuiskun selvästi paras biisi. Ja jos tarkoitus on soittaa sitä sille siskontytölle, niin tunnetuimmista myös lähes ainoa joka ei enon soittamana nostata kulmakarvoja, vrt esim Hanuri tai Pyydä multa anteeks kunnolla.
Muista biiseistä esimLeila on omistettu menetetylle ystävälle, ja Juuret tietysti myös liikuskelee ystävyyden aihepiirissä.
Mitään varsinaista synttäribiisiä ei tule mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miksi ja koska poistui syntymäpaikoista termi "mlk."?

Jonnet voivat googlettaa termin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös