korkki kirjoitti:Mikä bändi esiintyi ekana tuolla kauppatorilla, yksi biisi meni ainakin "so long goodbye is all right" tai jotenkin sinnepäin. Ja yhdessä laulettiin jotain "freak show"...
korkki kirjoitti:Mikä bändi esiintyi ekana tuolla kauppatorilla, yksi biisi meni ainakin "so long goodbye is all right" tai jotenkin sinnepäin. Ja yhdessä laulettiin jotain "freak show"...
Varmaan tuolla: http://www.curling.fi/halli/yhteystiedot.shtml pääsee lähimmäksi. Eli Uusiksen luomus tuo Oulunkylän CurlinghalliSv veinikretski kirjoitti:Mitkä mahtaa olla Uusiksen gurling kotisivut ja mistä ne löydän, millä nimellä ? Pitäisi hieman luoda suhteita.
Ruutiveijari kirjoitti:Varmaan tuolla: http://www.curling.fi/halli/yhteystiedot.shtml pääsee lähimmäksi. Eli Uusiksen luomus tuo Oulunkylän Curlinghalli
No sehän tuli nopeasti, kiitoksia.Ruutiveijari kirjoitti:
Yksi leffan näyttelijöistä (Harold Hunter) muuten delasi juuri reilu viikko sitten kokkelin yliannostukseen ja toinen on vetänyt aiemmin itsensä kiikkuun.Ruutiveijari kirjoitti:
sampio kirjoitti:Tyhjensin Outlook Expressin poistetut -kansion. Näitä viestejä ei liene enää löydettävissä missään?
Engl. kielisessä versiossa "actions" --> "recover deleted items" tjsp. silloin kun olet "deleted" -kansiossa. Tätä ominaisuutta ei kuitenkaan ilmeisesti ole kaikissa Outlookin versioissa.sampio kirjoitti:Tyhjensin Outlook Expressin poistetut -kansion. Näitä viestejä ei liene enää löydettävissä missään?
Menen siis poistetut -kansioon, klikkaan oikeaa ja sieltäkö pitäisi löytyä? Ei toimi ainakaan minulla, joten unohdan koko viestit. Mitäs menin poistamaan.Remppu kirjoitti:Engl. kielisessä versiossa "actions" --> "recover deleted items" tjsp. silloin kun olet "deleted" -kansiossa. Tätä ominaisuutta ei kuitenkaan ilmeisesti ole kaikissa Outlookin versioissa.
sampio kirjoitti:Menen siis poistetut -kansioon, klikkaan oikeaa ja sieltäkö pitäisi löytyä? Ei toimi ainakaan minulla, joten unohdan koko viestit. Mitäs menin poistamaan.
Kiitos kuitenkin vinkeistä.
sampio kirjoitti:Menen siis poistetut -kansioon, klikkaan oikeaa ja sieltäkö pitäisi löytyä? Ei toimi ainakaan minulla, joten unohdan koko viestit. Mitäs menin poistamaan.
Flunssa iskee kun liikkeellä oleva virus on tilapäisesti voittanut kehosi puolustusjärjestelmän. Tämän tappelun jätteet (kuolleet virukset, valkosolut ja muut solut sekä uusien solujen rakentamisessa syntyvät jätteet) joutuisivat kaikki maksaan. Flunssan aikana näiden jätteiden määrä on kuitenkin niin suuri, että se alkaa rasittaa maksaa siinä määrin, ettei maksa enää suostu ottamaan vastaan nenän tai keuhkojen limakalvoihin kerääntynyttä roskaa: se saa mennä helpointa kautta ulos. Siitä siis johtuu nenän valuminen ja yskiminen. Jos taas kuivatat limakalvoja, olosi voi tilapäisesti helpottua, mutta toisaalta pitkität toipumista.mti kirjoitti:Minkä takia nenä vuotaa tai siis on nuha? Ja mistä tuota vielä tällä asteella kirkasta tavaraa nenään riittää? Keuhkoistako?