Toinen ääripää on se kuuluisa "saatanan kuuma".Tulipahan vaan mieleen, että kun on absoluuttinen nollapiste, niin onko toista ääripäätä olemassa? Eli voiko olla kuinka kuumaa tahansa, vai onko sillekin joku teoreettinen yllärajansa?
Toinen ääripää on se kuuluisa "saatanan kuuma".Tulipahan vaan mieleen, että kun on absoluuttinen nollapiste, niin onko toista ääripäätä olemassa? Eli voiko olla kuinka kuumaa tahansa, vai onko sillekin joku teoreettinen yllärajansa?
Tulipahan vaan mieleen, että kun on absoluuttinen nollapiste, niin onko toista ääripäätä olemassa? Eli voiko olla kuinka kuumaa tahansa, vai onko sillekin joku teoreettinen yllärajansa?
Noh. Ei absoluuttinen nollapiste ole absoluuttinen nollapiste siksi, koska kelvinasteikolla lämpötila on nolla. Absoluuttinen nollapiste on absoluuttinen nollapiste, koska kaikki lämpöliike loppuu tuossa tilassa, eikä kvanttimekaniikan mukaan tuollaista tilaa voi olla, joten tuo tila on alin mahdollinen lämpötila, jota ei itse asiassa ole mahdollista saavuttaa, ainoastaan päästä lähelle. Lämpötila-asteikot on rakennettu sitten tämän mukaan, eli nolla on ainoastaan sovittu luku kuvaamaan lämpöliikkeetöntä tilaa. Luku voisi ihan hyvin olla nollan sijaan vaikka 100 tai -5000000. Numerot ovat pelkkiä abstraktioita tai symboleita, eikä toisaalta tässä numeroteoriaan asti kannata lähteä.Ei ole. Ei numeroillakaan ole mitään loppua. Ei ole mitään viimeistä numeroa, on vain ääretön.
Ainakin Logitechillä vähänkin samankaltaisissa malleissa vastaanottimet ovat ymmärtääkseni aika samanlaisia. Itse olen myöskin hankkinut aikoinaan samanlaisen setin ja myöhemmin ostanut niin uuden (lähes samanmallisen) hiiren kuin näppiksenkin, mutta aiemman setin mukana tullut vastaanotin toimii edelleen.No voi helvata, hiirestäni kuoli ilmeisesti rullanäppäin. Kysymys siis kuuluu, voiko Logitechin (tai jopa muun merkkisen) langattoman random-hiiren ostaa, niin että sen saisi yhdistettyä tuohon tämän setin vastaanottimeen normaalisti? Nyt käytössä on siis K260 näppis/hiiri -setti. En tarvi hienouksia, kunhan rullanäppäin toimisi.
Miksi saunassa pitää olla hämärää? Siis ihan oikeasti. Esim. lampun eteen laitetaan ritilä joka estää suurimmaksi osaksi valon pääsyn saunaan. Tai lauteiden alle tai kattoon laitetaan pieniä tuikkuja jotka hädin tuskin valaisee. Kai sen hämärän on tarkoitus rentouttaa. Ei vaan minua.
Miksei saisi nuolaista ennen kuin tipahtaa? Jos tällä viitataan nyt vaikka jäätelön syömiseen kesäkuumalla, niin eikö silloin kannattaisi nuolaista ennen kuin jäätelö sulaa (eli tipahtaa)?
Toinen kysymys: Kuuluuko tuon ylläolevan toisen kysymyksen perään kysymysmerkki? Aloin selittämään tuossa juttua ja pilkun jälkeen virke muuttuikin kysymykseksi. Eli miten tuollaisessa tilanteessa päätetään lause?
Ruotsin TV4:ltä (Skellefteå) tulee jokin mökkiohjelma, jossa on parrakas mies. Onko hän julkkis vai tavis?
Ohjelman njmi taitaa olla Renées brygga
Lol mikä parta. Iha ku mul. Kaamee trimmaamaton janyt voin sanoo ku kaverit ja muija käskee siistii et oon iha ku Alexander Bard! Kiitti.
Itse olen miettinyt sanontaa. Ei auta itku markkinoilla. No totta hemmetissä auttaa! Markkinoilla aina pystyy tinkimään, ja jos siulta puuttuu vaikkapa 20senttiä,ja pistät itkuksi, niin varmasti kauppias antaa tuon verran anteeksi. Meneppä markettiin tinkaamaan, siinä se itku ei todellakaan auta.
Tuohon kun ostaa viellä purkit päälle, niin olisipa arvokasta säilykettä.
Lol mikä parta. Iha ku mul. Kaamee trimmaamaton janyt voin sanoo ku kaverit ja muija käskee siistii et oon iha ku Alexander Bard! Kiitti.
Katsoitko ohjelmaa vai katsoitko netistä vain miehen kuvia?En muista tavallisempaa partaa juuri nähneeni.
OP Visan sopimusehdoissa mainitaan: "Tilisiirto tai laskunmaksu OP-verkkopalvelussa tai OP-mobiilissa OP-Visa-luotolta 2,00 € ja 2,75% noston määrästä". Tarkoittaako tämä, että jos maksan lentoliput verkkopankissa luotolla, veloitetaan nämä kulut vaikka maksaisin luottokorttilaskun ennen eräpäivää? Ja jos haluan maksaa luotto-ominaisuutta käyttäen ilman lisäkuluja, on käytettävä korttinumeroa maksamiseen tai korttia fyysisesti?
KVG, tai sitten tilaa täältä:Talvisota TV-sarja - Elokuvat - CDON.COMMistä pystyisi katsomaan/ostamaan Talvisota-elokuvasta sen pidemmän, tv-sarjanakin esitetyn version? Areenasta ei näe enää.
KVG, tai sitten tilaa täältä:Talvisota TV-sarja - Elokuvat - CDON.COM
Kuukkelointiin en ottanut kantaa, vaan kehoitin Käymään Vaikka Gigantissa. Joskus näin ko. liikkeessä tuon tv-sarja version...Perkules, siinä ei kauaa mennyt. Kiitos, ja anteeksi huonot googlaustaitoni.
Mikä juttu tämä Wish on? Kotiteatterikaiutin 19e ja oikea hinta 254e. Mihin tämä perustuu? Tuntuu vähän liian hyvältä ollakseen totta, joten hälytykellot soi.