Silläkin uhalla että kysyn erittäin typerän kysymyksen, mutta kysyn silti koska en ole muita peliyhtiöitä käyttänyt kuin Veikkausta:
Veikkasin Expektillä rallia ja sieltä olisi nyt reilu 500 euroa nostettavissa pois. Nostoa varten on kolme erilaista vaihtoehtoa olemassa:
-Trustly. Verkkopankkinosto. Tukee kaikkia pankkeja. Ei ylimääräisiä kuluja. Heti tai 1 pankkipäivän kuluessa.
-Fast Bank -siirto. Nosta rahaa välittömästi tililtäsi desktopissa ja mobiilissa. Se on helppoa, nopeaa ja ilman lisäkuluja.
-Tavallinen pankkisiirto. Voit tallettaa rahaa verkkopankista, yleensä ilmaiseksi. Muistathan syöttää myös vaadittavan viitenumeron.
Tuo Trustly vaikuttaisi nopealta ja helpolta, kun klikkaa eteenpäin niin se kysyy ainoastaan Expektin käyttäjätunnusta ja salasanaa. Pitääkö mun tehdä joku Trustly-tili johonkin, vai miten tämä homma toimii? Mistä se tietää mihin nuo rahat menevät, jos minulla ei ole tuon Trustlyn kanssa mitään käyttökokemuksia?
Fast Bank ja tavallinen pankkisiirto näyttäisi kyselevän normaalit tilinumerot, tosin en tiedä mihin tuolla jotain viitenumeroita pitää laitella ja mistä mä sellaisen löydän...