Monster Jam.

  • 1 631
  • 6
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Tiettävästi Hartwall Arenalla on järjestetty perjantain päivämäärällä ns. Monster Jam tapahtuma, jossa viritetyt maasturilook autot ylisuurine renkaineen ottivat mittaa toisistaan.

Olisi mukava tietää millä kriteereillä mahdollinen katsoja lähtee tämänlaista "viihdettä" katsomaan... ?

Itse en aivan vähällä väkivallalla lähtisi tuommoista americanroskaa katsomaan...

Voi taivas !!!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Nelja kirjainta: S H O ja W

Suomessa se ei vaan mene lapi ihan samalla tavalla kun taalla Jenkeissa, jossa show on usein se paaasia, ei itse tapahtuman "fiksuus". Sama patee ehka viela enamman tahan "vapaapainiin" tai mita se ikina onkaan suomeksi.
 
K

kangaroo

Viestin lähetti Il Tempo Gigante

Itse en aivan vähällä väkivallalla lähtisi tuommoista americanroskaa katsomaan...

No eihän tarvitsekaan, americanroskan 46 € liput on tiettävästi myyty lähes loppuun, joten voisit joutua pettymään lippujonossa. Eikö muuten näitä turhuucsia mitenkään saisi kiellettyä, bensaa kuluu hukkaan ja nuorten katsojien arvomaailma vinoutuu entisestään..

En siis ole menossa, mutta ei tulisi mieleen jeesustella kiinnostuneille.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Jeesustelkaa, minkä kerkiätte... Luonnonsuojelija-Äiti osti pojalleen synttärilahjaksi kaksi lippua kyseiseen showhun, jonne poika nyt lähti silmät innosta hehkuen isänsä kanssa, joka puolestaan yritti vähätellä omaa innostustaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Monster Jam.

Viestin lähetti kangaroo
No eihän tarvitsekaan, americanroskan 46 € liput on tiettävästi myyty lähes loppuun, joten voisit joutua pettymään lippujonossa.

Eilen tapahtumassa oli arviolta 5-6000 katsojaa. Itse proggis on amerikkaa puhtaimmillaan ja arvelen tapahtuman kiinnostavan 15-20 vuotiaita miehiä, jotka ovat kiinnostuneita autojen tuningista. Myös jenkkirassihottentottitöttörötukkakansa viihtynee machoilussa. Tiedoksi niille, jotka ovat menossa: siinä Jeep-suihkariosiossa melu on infernaalinen. Pikkuväelle kannattaa ottaa sisääntulossa tarjottuja korvatulppia.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
12-vuotias sukulaispoitsu tuli Tampereelta asti isänsä kanssa tätä rymistelyä katsomaan. Tai en minä oikeastaan tiedä, että toiko isä poikansa, vai poika isänsä? Kummallakin näytti olevan jonkinlainen V8-hullunkiilto silmissään kun Hjareenalle lähtivät.

Olen itse nuorempana FHRA:n (Finnish Hot Rod Assosiation) jäsenenä rakennellut sen verran autoja (siis oikeita autoja, ei pienoismalleja), että ymmärrän kyllä hyvin yskän.
Minäkin haluaisin sellaisen Kuplavolkkarin, jonka alitse voi 210 cm pitkä koripalloilja kävellä kumartumatta ja jonka voimanlähteenä on Hornet suihkuhävittäjän moottori.
 

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
Laitetaan nyt kysymys tänne vanhaan topikkiin, jos vaikka joku osaisi vastata. Eli, mitkä ovat autojen tunnusmusiikit ja niiden esittäjät? Muutaman tiedän, mutta aukkoja on... En etsi itselleni, vaan emännän siskonpojalle (seliseli...).

Gravedigger - Bad to the Bone, George Thorogood
Superman - Kryptonite, 3 doors down
Madusa - American Woman, Lenny Kravitz
Monster Mutt - Who Let the Dogs Out, ?
El Toro Loco - ?,?
Hotwheels - ?,?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös