Ei, vaan vanhan kämpän avaimet pitää palauttaa jo 30.11., sillä uusi asukas on oikeutettu saamaan avaimet tulevaan asuntoonsa 1.12. jo aamuyhdekstästä lähtien. Eli kuten sanoin, jos mennään pelkkien pykälien mukaan, on minun keksittävä itselleni ja tavaroilleni jostain erillien yösija noiden päivien väliseksi ajaksi. Mielestäni ihan objektiivisesti katsottunakin moisessa touhussa ei ole kauheasti järkeä, varsinkin kun tosiaan tuleva asuntoni on tälläkin hetkellä tyhjillään.Sun siis pitää muuttaa vanhasta kämpästä ulos 1.12. ja jos samana päivänä pääset siirtämään kamasi uuteen, niin mikä on ongelma? En ilmeisesti saa kiinni jostain osasesta.
Ei, vaan vanhan kämpän avaimet pitää palauttaa jo 30.11., sillä uusi asukas on oikeutettu saamaan avaimet tulevaan asuntoonsa 1.12. jo aamuyhdekstästä lähtien. Eli kuten sanoin, jos mennään pelkkien pykälien mukaan, on minun keksittävä itselleni ja tavaroilleni jostain erillien yösija noiden päivien väliseksi ajaksi. Mielestäni ihan objektiivisesti katsottunakin moisessa touhussa ei ole kauheasti järkeä, varsinkin kun tosiaan tuleva asuntoni on tälläkin hetkellä tyhjillään.
Tällä palstalla on varmasti HOASilla asuneita ja uskoisin että myös niitä, jotka ovat joskus muuttaneet kyseisen firman kiinteistöstä toiseen, joten heiltä toivoisin nyt kokemuksia ja mahdollisista apua tilanteeseeni.
Ei, vaan vanhan kämpän avaimet pitää palauttaa jo 30.11., sillä uusi asukas on oikeutettu saamaan avaimet tulevaan asuntoonsa 1.12. jo aamuyhdekstästä lähtien. Eli kuten sanoin, jos mennään pelkkien pykälien mukaan, on minun keksittävä itselleni ja tavaroilleni jostain erillien yösija noiden päivien väliseksi ajaksi. Mielestäni ihan objektiivisesti katsottunakin moisessa touhussa ei ole kauheasti järkeä, varsinkin kun tosiaan tuleva asuntoni on tälläkin hetkellä tyhjillään.
Huonevuokralain 68 pykälä kirjoitti:Muuttopäivä on vuokrasopimuksen päättymisen jälkeinen arkipäivä. Muuttopäivänä vuokralaisen on jätettävä puolet asuinhuoneistoa vuokranantajan käytettäväksi sekä seuraavana päivänä luovutettava huoneisto kokonaan vuokranantajan hallintaan.
Kyllä kai sen pitäisi toimia, eli kännykästä wlan-jako päälle ja cc yhdistetään tähän wlaniin. Taitaa tosin vaatia jonkun kolmannen laitteen (esim toisen kännykän) cc:n määritystä varten.Chromecastista kysymys.
Jos mulla on vaan älyluuri ja HDMI:llä varustettu telkkari, niin toimiiko?
Ainakin kun olin paikallisella Starkilla myymäläpäällikkönä, oli noutopihalla "jätelava" johon kerättiin erilaisia levyn paloja, rimoja, laudankappaleista, jotka olivat jääneet yli asiakkaille sahatuista, tai vaurioituneet. Nämä normaalisti lähti sitten jätepisteeseen, mutta tarvittaessa myytiin pilkkahinnalla asiakkaalle jos tarvi.Monesti miettinyt, että jos tällainen tavan tallaaja tahtoisi nikkaroida jotain pientä, mistä oikein saisi edullisesti ja kätevästi jotain puutavaraa, kuten lautaa, rimaa ja sen semmoista ilman, että sitä tarvitsee ostaa metrikaupalla tukuittain?
Joskus tuntuu siltä, että jos menee johonkin Starkkiin, ne vain katsovat himmeästi kuin jotain apinaa, jos kysyy, että voisiko saada kaksi metriä kakkosnelosta.
Tänks. Pitää tutkailla. :)Käy kysymässä paikallisista rautakauppojen noutopihoilta.
Kysymys on edelleen ajankohtainen. Tietääkö joku?Onko kaikki ledit himmennettäviä? Kiinnostaisi ostaa led-valonauha jossa on 12 voltin muuntaja. Eikös tuo pitäisi olla millä tahansa 12V himmentimellä säädettävä? Eli tällaisesta nauhasta kyse: LED Strip 2 valonauha | Valaisimet
Se Vilppulantien thai -ravintola on ollut ihan hyvä, monet pitävät myös siitä Ala-Malmin torin nepalilaisesta .jotain hyvää ravintolaa Malmilta
Se Vilppulantien thai -ravintola on ollut ihan hyvä, monet pitävät myös siitä Ala-Malmin torin nepalilaisesta .
Mitäs sitä suotta, tarpeeksi pitkät menee viiksistä.Miks Timo Soini ei voi leikata nenäkarvojaan edes tullessaan suoraan TV lähetykseen?
Onks tää sitä kansanmiesmeininkiä?
Ehkei se ole fägäri.Miks Timo Soini ei voi leikata nenäkarvojaan edes tullessaan suoraan TV lähetykseen?
Onks tää sitä kansanmiesmeininkiä?
Se on vähän varmaan henkilöstä kiinni, mutta itsellä menee sieraimet oikosulkuun jos en käytä nenäkarvatrimmeriä. Muuten en ole juurikaan karvaista mallia, paitsi kulmakarvoihin myös kasvaa sellaisia piikkejä, jotka hoidan samalla trimmerillä.Ehkei se ole fägäri.
Monesti miettinyt, että jos tällainen tavan tallaaja tahtoisi nikkaroida jotain pientä, mistä oikein saisi edullisesti ja kätevästi jotain puutavaraa, kuten lautaa, rimaa ja sen semmoista ilman, että sitä tarvitsee ostaa metrikaupalla tukuittain?
Ihan hyvä pointti joo.Myös rakennustyömailla on runsaasti hukkapalaa, minkä mielellään antavat viedä pois.
Kysymys on edelleen ajankohtainen. Tietääkö joku?
Tässä nyt vielä varmennuksena, että oliko teidän tapauksessa kyse 220-puolelta himmennettävistä ledeistä? Nämähän vaatii aina sen "älyn" siihen lamppuun, koska LED-lamppu muuntaa aina virran LEDille sopivaksi, ja silloin lampussa itsessään pitää olla himmennys"äly" jotta osaa toimia oikein himmentimen käskyjen mukaan. 12V DC -puolella taas kun ei tuota älyä tarvita, tai siis olen sen nyt itse siihen lisäämässä, mutta ainoa kysymys on, että toimiiko 12V LED myös 0-12V jännitteellä himmentyen? Sähkötekniikan kurssilta muistelisin, että kyllä toimii.Olen saanut sellaisen käsityksen että eivät ole. Eräs firma kartoitti meidän valaisintilanteen, ja toimarimme oli lopulta varmistanut että ovathan ne LEDit himmennettäviä. Eivät olleet, ja tilaus meni uusiksi. Näin ainakin ymmärsin.
Tässä nyt vielä varmennuksena, että oliko teidän tapauksessa kyse 220-puolelta himmennettävistä ledeistä? Nämähän vaatii aina sen "älyn" siihen lamppuun, koska LED-lamppu muuntaa aina virran LEDille sopivaksi, ja silloin lampussa itsessään pitää olla himmennys"äly" jotta osaa toimia oikein himmentimen käskyjen mukaan. 12V DC -puolella taas kun ei tuota älyä tarvita, tai siis olen sen nyt itse siihen lisäämässä, mutta ainoa kysymys on, että toimiiko 12V LED myös 0-12V jännitteellä himmentyen? Sähkötekniikan kurssilta muistelisin, että kyllä toimii.
Airamilta eivät tietenkään vastanneet muuta kuin että eivät voi ottaa vastuuta mahdollisista itse tehtyjen viritelmien toimimisesta.