Luin Gigantin lehden ja silmääni osui tarjous Sandstrømin Bluetooth kaiuttimesta. Toimiiko tuo niin että voin pistää puhelimesta vaikka YouTuben tai TuneIn radion päälle ja kaiutin sen toistaa?
Juurikin noin, edellyttäen että BT-yhteys pelittää.
Luin Gigantin lehden ja silmääni osui tarjous Sandstrømin Bluetooth kaiuttimesta. Toimiiko tuo niin että voin pistää puhelimesta vaikka YouTuben tai TuneIn radion päälle ja kaiutin sen toistaa?
Kertokaas slangiin vihkiytyneet mulle se, että miten pitää suhtautua hannata-verbiin. Mua hämää, kun sitä käytetään tavallaan ristikkäisiin tarkoituksiin kielteisenä ja myönteisenä. Netistä löytyy ristiriitaista tietoa, eikä kunnon perusteluja. Tarkoitan siis seuraavaa:
1) Mä en hannaa hyppää benjii. = En uskalla hypätä benjiä.
2) Mä hannasin hyppytornis ja tulis alas. = Aloin pelkuroida hyppytornissa ja tulin alas.
Verbi on siis käytössä sekä myönteisenä että kielteisenä, mutta molemmat tarkoittavat sitä, ettei rohkeus ihan riitä. Itse huomaan käyttäväni lähinnä tuota alempaa, mutta moni kaverini käyttää molempia. Mitä nyt eteen?
Mikähän on vialla, kun läppäri ei tunnista sisällä olevaa DVD-levyä? Eikä ole levystä kiinni, testattu on. Joku Asus-merkin uudemmasta päästä oleva malli kyseessä.
Näkyy, mutta herjaa että sovellusta ei löydy.Näkyykö DVD-asema resurssienhallinnassa?
Olisko tästä apua ongelmaan? http://answers.microsoft.com/en-us/...rw-drive/f0f59a04-728a-4839-a187-45388423b2a7Näkyy, mutta herjaa että sovellusta ei löydy.
Kiitos tästä.Olisko tästä apua ongelmaan? http://answers.microsoft.com/en-us/...rw-drive/f0f59a04-728a-4839-a187-45388423b2a7
En ole SaiPa-fani enkä tiedä Lappeenrannan reiteistä juurikaan, mutta tähän viimeiseen lauseeseesi sen verran että itse olen laskenut aina niin että lauantai-matsi loppuu viimeistään 19.20 ilman jatkoaikaa, jatkoajan sattuessa 19.30 ja mahdollisten rankkareiden jälkeen 19.40. About. Ja siis ilman mitään pleksin rikkoontumisia tai muita vastaavia viivytyksiä.Juna lähtee 20.47 ja asemalla olisi kiva olla 10 minuuttia aiemmin. Jos peli menee jatkoajalle saatika sitten rankkareille, tulee olemaan aika tiukkaa ehtiä junaan. Eikös ne lauantain Liiga-pelit lopu yleensä joskus kahdeksan maissa?
SaiPa-fanit auttakee!
Mikä on kätevin reitti Lappeenrannan Kisapuiston jäähallilta Lappeenrannan rautatieasemalle? Kattelin noita busseja mitä siellä liikkuu, mutta en oikein ottanut tolkkua reiteistä. Pääseekö julkisilla vai pitääkö kävellä puoli tuntia?
Juna lähtee 20.47 ja asemalla olisi kiva olla 10 minuuttia aiemmin. Jos peli menee jatkoajalle saatika sitten rankkareille, tulee olemaan aika tiukkaa ehtiä junaan. Eikös ne lauantain Liiga-pelit lopu yleensä joskus kahdeksan maissa?
En ole SaiPa-fani enkä tiedä Lappeenrannan reiteistä juurikaan, mutta tähän viimeiseen lauseeseesi sen verran että itse olen laskenut aina niin että lauantai-matsi loppuu viimeistään 19.20 ilman jatkoaikaa, jatkoajan sattuessa 19.30 ja mahdollisten rankkareiden jälkeen 19.40. About. Ja siis ilman mitään pleksin rikkoontumisia tai muita vastaavia viivytyksiä.
Suosittelen kävelemistä. Matka ei tosiaan kovin pitkä ole, joten alle puolessa tunnissa tuosta selviää. Ensimmäiseen matkakeskukselle menevään linja-autoon päästäksesi joudut kävelemään jo lähes puoleenväliin asti. Muistaakseni nuo pelipäivien erikoislinjatkaan eivät matkakeskukselle mene, vaan ajavat keskustan kautta yliopistolle.
OpenOffice.Sanokaapas joku hyvä ja ilmainen sovellus jolla saa muokattua ja avattua .doc-tiedostoa. Kerrankin ois tarve.
Windows 8:lla pitää Wordin free trialin saadakseen kirjautua hotmaililla sisään ja sitten syöttää kaikki puhelinnumerosta kengännumeroon ja naapurin Mustin lempiruokaan. Ja Wordpadilla jos tekee niin teksti muuttuu arabiksi..
Tack så mycket. Näin se homma etenee!, sanois Pulkkisen toimitusjohtaja.
Eikö sen tulostenipun voisi laittaa johonkin muovitaskuun tai kansioon? Toki silloin nippu ei pysy kasassa. Jos kyseessä ei ole mitään kovin virallisia papereita, voithan toki rei'ittää paperit pieni nippu kerrallaan?Mulla olis noin 130 sivuinen tulostenippu, mikä olisi kiva saada jollain nidottua. Millähän vempaimella tuollaista lähtis yhdistelemään, kun ihan tavallisella nitojalle ei tietenkään onnistu?
Thanks, juuri päädyin samantyyppiseen ratkaisuun, kun katselin noita voimanitojien hintoja. Eivät ole virallisia papereita, vaan luentomonistesarja, joten reikää tulee olemaan.Eikö sen tulostenipun voisi laittaa johonkin muovitaskuun tai kansioon? Toki silloin nippu ei pysy kasassa. Jos kyseessä ei ole mitään kovin virallisia papereita, voithan toki rei'ittää paperit pieni nippu kerrallaan?
Thanks, juuri päädyin samantyyppiseen ratkaisuun, kun katselin noita voimanitojien hintoja. Eivät ole virallisia papereita, vaan luentomonistesarja, joten reikää tulee olemaan.
Thanks tästä, noitahan voiskin käydä vilkaisemassa ensin kun kuitenkin tulee stadissa pyörähdettyä useamman kerran viikkoon, jos eivät riitä niin sitten sitä rei'ittämistä harrastamaan.Jos liikut Stadissa, niin yliopiston keskustakampuksen kirjaston aulassa on ainakin sellaisia järeitä nitojia ihan yleisessä käytössä.
Otan myös mieluusti vastaan suosituksia kosketusnäyttökynästä, mikäli niissä on nyt eroja. Käyttö olisi peruskirjoittamista ja simppeleiden kaavioiden tuhertamista.