Sonny Burnett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Eilen katselin Lottovoittaja Ukk Turhapuroa. Siinä Uuno hyppäsi mäkihyppytornista.
Missä tuo mäkihyppytorni sijaitsee?
En nähnyt, en tiedä, mutta kun noi on helsigissä kuvattu ja mm. mökki oli vuosaaressa, niin sanoisin, että herttoniemessä. Linkki on google mapsiin.Eilen katselin Lottovoittaja Ukk Turhapuroa. Siinä Uuno hyppäsi mäkihyppytornista.
Kah, tuo sen täytyy olla. Menisi melkein -asia joka avautui minulle ketjuun. Enpä ole tiennyt että Stadissa on mäkihyppytorneja.En nähnyt, en tiedä, mutta kun noi on helsigissä kuvattu ja mm. mökki oli vuosaaressa, niin sanoisin, että herttoniemessä. Linkki on google mapsiin.
Kah, tuo sen täytyy olla. Menisi melkein -asia joka avautui minulle ketjuun. Enpä ole tiennyt että Stadissa on mäkihyppytorneja.
.....
Kun olin skidi, oli myllypurossa toinen, vai onko toi puotinharjua vai mitä. Linkki siihen missä se oli. Jotain siitä mielestäni näkyy vielä kehällekin, mutta googlesta ei näkynyt kun jotain. Toi oli käsittääkseni rinteeseen tehty mäki missä oli vain hyppyrin nokka tms. Joskus 70-luvun alussa siinä oli joku mainos hyppyrin nokan alla ja hyppyrin riekaleet oli siinä pitkään.
Maunulassa on ollut myös hyppyrimäki ammoisina aikoina. Vaimo sanoi, että myös Pihlajamäessä on ollut samanmoinen.
Tässä, ole hyvä. Linkki vie floorball.fi -sivustolle, jossa näkyy Miesten Salibandyliigan sarjataulukkoa ja sivun alalaidassa pistepörssi.Kysytään nyt tässä ketjussa kun ollaan: Mistä löydän salibandyliigan pistepörssin? Liigan nettisivuilla jos on niin helvatan hyvin piilotettu..
Jatketaan listaa Käpylällä. Kovasti metsittyneet rauniot ovat bongattavissa Tuusulanväylän vieressä menevältä pyörätieltä.
Mielenkiintoinen sivusto. Mä löysin ton pari kuukautta sitten tosta Hesarin jutusta.Googlesta löysin sivuston, jossa hyppyrimäet on sijoitettu kartalle. Taivaskalliolla on myös ollut mäki.
Stadin hyddat ennen ja nyt
Tämä saattaa olla itseltäni toki virheellistä tulkintaa, mutta onko jossain muka oikeasti(siis elokuvamaailmassa) ikäänkuin olemassa Veijo Esson baari? Eikös tuo ole läppää Uunon suurista puheista? Eli kusettaa, tosin vähän virheellisesti, että tuntee Esson pää johtaja Veijo Esson :) Näin ollen kun Uuno piipahtaa iltapäiväkaljoilla hyvän ystävänsä Veijo Esson baarissa, niin se baari on mikä tahansa Esso.Toinen Uuno-aiheinen kysymys: Missähän sijaitsi tämä Veijo Esson baari, ja miksei enää 80-luvulla siellä kuvattu, vaikka se mainitaan aika monessa Uunossa.
Toinen Uuno-aiheinen kysymys: Missähän sijaitsi tämä Veijo Esson baari, ja miksei enää 80-luvulla siellä kuvattu, vaikka se mainitaan aika monessa Uunossa.
Aivan. Jos hakee googlella löytyy Kalevan juttu jossa kerrotaan "Veijo Esson baari sijaitsi alkujaan Itä-Helsingin Kallvikissa, Vuosaaren sillan kupeessa. Myöhemmin pajatsovirtuoosin lempikuppila siirtyi Espooseen."Melko varmasti arvaan, että edelleen lähellä sitä kesämökkiä, eli vuosaaressa.
Ja kun googletin löysin jutun, jonka mukaan toinen Veijo Esson baari olisi ollut Mankissa. Samalla kun katsoin karttaa, niin huomasin myös, että Vuosaari ei ole saari lainkaan. Ihmeellistä, kyllähän minä sen tiesin, että sinne pääsee fillarilla käymättä sillan kautta, mutta kaikkea sitä avautuu kun vanhenee.Mäkin muistelen tuossa olleen Esson, joka purettiin pois vasta muutamia vuosia sitten. Jos nyt siis tajusin koordinaattisi yhtään oikein.
Jos poistan Facebook/Linkedin tai vastaavan sosiaalisen median tilin niin saako kaikki kontaktit tästä ilmoituksen?
Hockeydb:n mukaan Mike Sillinger pelasi 12 eri seurassa. OJ pääsee yhdeksällä joukkueella jaetulle kuudennelle sijalle viidentoista muun pelaajan kanssa.Kenellä pelaajalla on eniten NHL seuroja edustettuna koskaan ?
O.Jokisella jo 9.