Mä en ole koskaan lentänyt niin että ruumassa matkaisi laukku, paitsi joskus penskana. Kaikki tarvittava mahtuu hyvin tuollaiseen reilu 30-litraiseen reppuun.Tänään lento Ouluun, mukanani vain käsimatkatavaroita. Saako siellä käsimatkatavaroissa nyt olla joku dödö, tuoksu ja hiusvaha, miten on asian laita?
Mä en ole koskaan lentänyt niin että ruumassa matkaisi laukku, paitsi joskus penskana. Kaikki tarvittava mahtuu hyvin tuollaiseen reilu 30-litraiseen reppuun.
Bosessa on tuotetietojen mukaan 3,5 mm tuloliitäntä. Ja tossa töllössä on samoin tuotetiejoen mukaan kuulokeliitäntä. Siihen vain kaapeli väliin, niin ymmärtääkseni toimii.Kiinnostaisi ostaa tuollainen Bosen Soundlink-mini bluetooth-kaiutin, mutta osaako kukaan sanoa, saako tuota yhdistettyä televisioon, jossa ei ole käsittääkseni bluetooth-mahdollisuutta. Eli onko tuohon mahdollista liittää mitään kaapelia, millä saisi liitettyä televisioon? Vai onko tosiaan vain pelkän bluetoothin kautta pelittävä laite? Pitäisi joku edullinen ja laadukas ratkaisu saada television äänentoistoon ja tuota harkitsin, mutta on jäänyt vähän hämäränpeittoon onko siinä minkäänlaista muuta mahdollisuutta, kuin tuo langaton. Kertokaapa viisaammat.
Ja jos tällä ei onnistu, niin mikä olisi saman hintaluokan laitteista (alle 200e) harkinnan arvoinen tv-äänentoistoon (+ mielellään myös että saisi yhteyden läppärillä ja puhelimella kaiuttimeen).
Televisio on Finlux 32FLY168B LCD TV.
Ei kannata uskoa kaikkea kuulemaansa. Bosen vehkeet ovat erittäin laadukkaita.Bosen tuotteissa on kuulemma paska hinta-laatusuhde. Samalla hinnalla saisi parempaa.
Silja matkaa Tukholmaan ja Tallink Tallinnaan. Pori taitaa sijaita jossain Turun suunnilla, mistä varmaan kuljetaan enemmän tonne Ruotsin suuntaan.Ässien paidas on Silja Linen mainos. Mutta tämä firmahan on ollut jo hetken Tallink. Mikähän tässä mahtaa olla ideana? Käyttääkö firma molempia nimiä?
Jep. Tai oikeastaan Turku on Porin suunnilla. Turusta seilaa Baltic Princess ja Galaxy, molemmat Tallinkeja. Okei, katoin firman netti sivuja ja virallinen nimi on Tallink Silja Line. Että kai mainostetaan suomalaisille tuttua brändiä.Silja matkaa Tukholmaan ja Tallink Tallinnaan. Pori taitaa sijaita jossain Turun suunnilla, mistä varmaan kuljetaan enemmän tonne Ruotsin suuntaan.
Joo. Jotkut tuntuvat hieman moittivat noita Tallinkin laivojen juttuja, mutta en tiedä. On se Baltic Princess kyllä tosi hieno laiva.Jep. Tai oikeastaan Turku on Porin suunnilla. Turusta seilaa Baltic Princess ja Galaxy, molemmat Tallinkeja. Okei, katoin firman netti sivuja ja virallinen nimi on Tallink Silja Line. Että kai mainostetaan suomalaisille tuttua brändiä.
Minä lähtisin tuolla budjetilla liikkeelle minisarjoista. Esim. Verkkokauppa.com tarjoaa varsin huokeaan hintaan noita. Tsekkaa, jos täyttävät tarpeet. Mitään järjetöntä äänivallia et noilla pakettikajareilla saa, mutta kyllä niillä musaa soittaa.Auttakaapas musiikki- ja audioasioissa täysin vasenkätistä kaveria.
Minun 15 vuotta vanhat stereot ovat tulleet tiensä päähän ja uudet pitäisi saada, mutta enhän minä näistä laitteista tajua yhtään mitään. Oleellista olisi, että cd:t ja cd:lle tallennetut mp3:t jne. pystyy soittamaan ja ihan oikea radio soi. Plussaa sitten siitä, että siihen saa esim. bluetoothilla heitettyä puhelimesta/tietokoneelta biisin tai kytkettyä tv:hen. Stereot tulevat isoon, avoimeen olohuoneeseen, joten mikään pikkukelloradio ei tähän kelpaa. Kotiteatteriakaan minulla ei ole, joten harkinnassa myös se, että se olisi kotiteatteri, jossa olisi radio+cd-soitin. Kotiteatteri viidellä kaiuttimella ei kuitenkaan mitenkään istu tähän olohuoneeseen.
Meidän perheen stereoiden käyttö on vähäistä, eli lähinnä taustamusiikiksi esim. kotitöitä tehdessä tai peliselostusta tulee kuunneltua. Tosin ehkä se lisääntyisi, jos välineet olisi nykyaikaiset ja toimivat. Mutta todennäköisesti ei merkittävän paljon, joten ei ole aikomusta panostaa useita satasia tähän juttuun. Mieluummin nopeasti nyt jotain pientä <200 eurolla ja jos homma toimii, hommataan parempaa ja nämä jääkööt lapsille. Mutta - antakaapa vinkkejä, mielellään suoria linkkejä laitteisiin mitkä olisivat hinta-laatusuhteeltaan ja ominaisuuksiltaan sopivat näihin tarpeisiin. Kiitos!
Kyllä tuon voi netissäkin tehdä verkkopankkitunnuksia käyttämällä. Mutta tuosta työmarkkinatuesta, muistaakseni olit käynyt lukion joten sinun pitäisi olla 5kk työnhakijana ennen kuin saat mitään tukia, koska A) olet 18-24 vuotias ja B) ilman ammatillista koulutusta. Näistä lisäinfoa Kelan sivuilta http://www.kela.fi/tyomarkkinatuki
Tähän eritoten kaipaisin selvyyttä. Olenko "kieltäytynyt tai jättänyt hakematta ammatilliseen koulutukseen", jos olen ollut paikalla vain yhdessä pääsykokeessa - ja hain useampaan opiskelupaikkaan? ."