Mulla on Elisan kaapeli-tv, eikä teksti-tv toimi Ylen kanavilla. MTVllä ja muilla toimii. Tämä siis Kiekko-Espoossa, vörkkiikö muilla?
Kiitos tiedosta, mulla oli aamulla vielä pimeänä, mutta en onneksi lähtenyt resetoimaan töllöä, sillä nyt illalla teksti-tv taas toimii. Se uudelleen asentaminen kun on työlästä, sillä siinä katoaa mm. suosikkikanavien lista ja niiden etsimiseen ja paikkojen järjestelemiseen menee puoli tuntia ja hermot.Ainakin eilen toimi myös Ylen kanavilla aamupäivästä Tampereella. Sen jälkeen en ole käyttänyt, enkä pääse nyt testaamaankaan.
http://www.jämförlön.se/berakna-nettolonKuinka paljon henkilö maksaa veroja Ruotsissa, mikäli tienestit on noin 25k euroa vuodessa?
Kiitos tiedosta, mulla oli aamulla vielä pimeänä, mutta en onneksi lähtenyt resetoimaan töllöä, sillä nyt illalla teksti-tv taas toimii. Se uudelleen asentaminen kun on työlästä, sillä siinä katoaa mm. suosikkikanavien lista ja niiden etsimiseen ja paikkojen järjestelemiseen menee puoli tuntia ja hermot.
http://www.jämförlön.se/berakna-nettolon
227066 SEK on tuo 25k€ suurinpiirtein, eli 18922 SEK/kk.
Vastaus on kunnasta riippuvainen mutta :
Kvar efter skatt:14,880 kr
Karkeasti voi sanoa että Ruotsissa keskituloinen (noin 40t€/vuosi) maksaa vähemmän veroja kuin täällä, ala- ja yläpäässä verotaulukkoa naapurilla on kireämpää.
Mulla on Elisa viihde, mutta en katso boxin kautta kuin maksukanavia (MTV total tällä hetkellä). Telkkarissa on korttipaikka, jonka kautta on hd-kanavapaketti. Toi Elisan saippualaatikko on paska, koko ajan saa olla resetoimassa ja toimii ihmeellisellä viiveellä muutenkin.Minulla ei toimi teksti-tv YLE:n HD-kanavilla (511, 512, 515,517), vain "normaalikanavilla" 1,2,5,7 toimii. Sama MTV3:lla. Sen jälkeen kun Elisan digiboksi vaihtui uudempaan.
Ei pakastaminen minun mielestäni vaikuta makuun. Anna muhia yön yli ennen pakastamista.Mitens, kun menin nyt jo tekemään porkkana- ja lanttulaatikoita valmiiksi jouluksi. kypsensinkin ne jo. Säilyykö maku yhtä hyvänä, jos ne menee pakastamaan? Vai olisko ne pitänyt pakastaa mielummin raakana ja paistaa vasta pakkasesta oton jälkeen?
Saman matolaatikon kautta Elisan viihdettä katselen, paketteja on useampi. Ensimmäisen boxin kautta näkyi MTVTotalin kaikilla ei-HD- kanavilla teksti-tv. Nyt uudella boxilla vain perus MTV3:lla. Paska on, juu, boksi. Resetointi edessä lähes aina jos ehtii mennä virransäästötilaan. Viimeistään 7 tunnin jälkeen napsahtaa säästölle eikä sitä ilmeisesti voi estää. Suoran lähetyksen viive on tosiaan HD-kanavilla n. 20 sek.Mulla on Elisa viihde, mutta en katso boxin kautta kuin maksukanavia (MTV total tällä hetkellä). Telkkarissa on korttipaikka, jonka kautta on hd-kanavapaketti. Toi Elisan saippualaatikko on paska, koko ajan saa olla resetoimassa ja toimii ihmeellisellä viiveellä muutenkin.
Kysynpä nyt täälläkin, että saisin nopeasti jonkun vastauksen. Unohdin kaksi tuotetta Prisman kassalle noin viikko sitten. Kuitti on tallessa. Onko enää mitään mahdollisuutta saada ko. tuotteita, vai menikö rahat sinne?
Pitäisi saada takaisin. Niillä on sellainen vihkosysteemi, minne kirjataan jääneet tavarat ylös. Jos tosiaan ovat jääneet, eikä menneet vahingossa vaikka toisen asiakkaan kassiin.
Jumaliste, päivä pelastettu. Nyt jos siellä joku pena on käynyt ne pöllimässä, niin sitten kiehuu. Niiden on pakko olla jäänyt kassalle, koska pakkasin ostokset kassiin, panin ne kärryyn ja kurvasin pois. Kotona en kauppakassia ole tyhjentänyt.
Pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta... Olethan bootannut puhelimen? Soft reset onnistuu Lumiassa äänenvoimakkuus alas -näppäintä ja virtanäppäintä pohjassa painamalla niin pitkään että puhelin sammuu ja antaa tärinähälyn.Nokia Lumia 625:ssa ois ongelma. Esim. Aux-liitännän kautta musiikkia toistaessa volyymi on 18/30. Ja jos haluan pienentää volyymin esimerkiksi 15/30, niin volyymin taso ei muutu suuntaan eikä toiseen. Vinkkejä mikä auttais tähän vaivaan?
Miten tehdään seitania ilman soijaa? Soijajauhon voi kaiketi korvata kikhernejauholla, mutta mitä soijakastikkeen tilalle?
Kyselee A-luokan lihansyöjä.
Keitä tummaa olutta kasaan ja mausta suolalla/fondilla/liemikuutiolla?
Onko antennijohto kuinka pitkä? Onko antennipiuhassa jakajaa esim kaapelimodeemia varten? Tuollaisista lähtisin @Mack