Päivän hintaa en tiedä, mutta tuollainen sivusto on olemassa:Mikä on "päivän hinta" dieselille Tallinnassa? Polttoaine.net antaa melko vanhoja tuloksia, syyskuuta ja sillai...
Nordean Mastercard silver. Toimiiko debit-puoli Curacaolla ja Miamissa? Vai siirränkö lomaa varten säästetyt rahat suosiolla credit puolelle, sinne mahtuu...
Miten voin ilmiantaa kaverin kaverin poliisille lukuisista polkupyörävarkauksista, mieluiten nimettömänä? Tekijä yli 15v, tietääkseni.
Samsung galaxy ace puhelimesta ilmeisesti virtanäppäin on sanonut sopimuksensa irti. Onnistuuko puhelimen käynnistys jollain konstilla ilman tuota?
Puhelin siis HTC Sensation, jossa Android-käyttöjärjestelmä, ikää puhelimella hieman reilu 2 vuotta...
Milloin olet viimeksi suorittanut ohjelmistopäivityksen?
Myönnetään, etten ymmärrä noista vempeleistä sen tarkemmin. Kuitenkin mun Galaxy SII, jossa on Android-käyttöjärjestelmä myös, teki vastaavaa, eli "tilttasi" kokonaan ja akkua hävisi 30-40% kerralla. Ohjelmistopäivityksen jälkeen en muista tuon tiltanneen kertaakaan.
Kuten sanottua, tuo on vain omaa mutua, enkä ole lainkaan varma onko asioilla minkäänlaista yhteyttä toisiinsa. Hemmetin ärsyttävää tuo kuitenkin oli.
Löytyy, ainakin Avis, Hertz ja Europcar ovat tuttuja Yhdysvalloista. Alamoakin olen käyttänyt, mutta en muista olenko juuri USA:ssa.Löytyykö kokemusta autovuokraamoista Yhdysvalloissa? Alamo yms
Löytyykö kokemusta autovuokraamoista Yhdysvalloissa? Alamo yms
Vakuutusturvasta ei kannata tinkiä. Ei varmaan tarvitse maalata kauhukuvia jenkkisairaalassa makaamisesta ilman vakuutusturvaa, tai syypääksi joutumisesta tapaukseen, jossa joku vammautuu pysyvästi.
Osaatteko sanoa toimiiko S-ryhmän lahjakortti samalla tavalla kuin esim Stockan lahjakortti? Eli en tarvitse ostaa koko summalla kerralla vaan kassalla vilautan ja kortin arvosta vähennetään ostosten summa ja sitten kuitissa lukee jäljellä oleva arvo?
Vahvistan ylläolevan. Olen ostanut joskus lapsille lahjakortteja merkkipäivän kunniaksi esimerkiksi S-ryhmän liikkeisiin, lähimaastossa kun on isohko Prisma. Lahjakorttia voi käyttää niin monta kertaa kuin on tarvis, kunnes saldo on tyhjentynyt.Ei tarvitse ostaa koko summalla kerralla, tai ainakaan minun ei tarvinnut kun tuossa jokin aika sitten tein ostoksia kyseisellä lahjakortilla. Eiköhän käytännöt ole samat kaikkialla Suomessa S-ryhmän liikkeissä.
vlad.
Jos ongelmana oli selaushistorian tallentuminen, käytä private browsingia. Eli käynnistä aina haeskellessasi selaimessa (IE&FF) uusi ikkuna komennolla ctrl-shift-p, joka ei tallentele mitään turhia. Jos ongelma oli joku muu, en ymmärtänyt kysymystä.Onko joku kätsy vaihtoehto tuohon?