Haastattelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Winnipeg Jets
Mistä löydän tämän intiaanipäällikkö Juti -mainoksen, josta olen kuullut puhuttavan?
Käyppä grillimaisteri.fi niin sieltä löytyy. :)Mistä löydän tämän intiaanipäällikkö Juti -mainoksen, josta olen kuullut puhuttavan?
Käyppä grillimaisteri.fi niin sieltä löytyy. :)
Bullman on nostanut hintoja jonkin verran ja mielestäni ruoan tasokin on hieman tippunut. Annokset ovat kyllä edelleen isoja. Joo taitaahan siellä olla telkkari takaosassa. Itse kyllä suosittelisin ennemmin Cellaa.
Kyllä itsekkin ennemmin suosisin keskustaan menoa hyvissä ajoin.
Sekalaistakin sekalaisempi kysymys:
Millä perusteella auto laskee bensan kulutuksen?
Omasta rotiskostani hajosi nyt sitten nopeusmittari. Bensatankin varoitusvalo on rikkoutunut jo hyvä tovi sitten, joten kysymykseksi heräsi, että ei kai tuo bensamittari laske bensankulutusta nopeusmittariin perustuen?
Auton tankkaaminen kun on pirun vaikeaa silloin kun sillä tankissa olevalla löpöllä pääsee vielä edes muutaman kymmenen kilometriä eteenpäin.
Mikähän mahtoi olla osoite? Ihan mielenkiinnosta vain.Ei ole siis kyseistä merkkiä mailla halmeilla.
Mikähän mahtoi olla osoite? Ihan mielenkiinnosta vain.
Pitäisi saada mustat puvun kengät nopeasti ja edullisesti. Tulevat käyttöön yhden kerran, joten en viitsi alkaa yli sataa euroa maksamaan. Olisiko tietoa mistä kannattaisi käydä katsomassa Helsingissä, jostain Anttilastako?
Viljelijäntie.
Esikaupunkialueilla pysäköinti on katujen varsilla ilmaista. Varsinkin uusilla asunto-alueilla pysäköintiä on kuitenkin rajoitettu alueellisilla pysäköintikielloilla. Mahdollinen kielto ilmoitetaan alueen sisääntuloväylien varressa.
Ja lisää edittiä, "käsittelyaika 4 kuukautta". Annatte perättömän paskasakon, joka on pakko maksaa tai tulee penaltia mutta jos haluatte valittaa niin menee se about 4kk. Hei nyt mentiin vitutusketjuun!
Mielenkiinnosta katselin itsekin tätä sinun pysäköintijuttua ja Helsingin kaupungin nettisivuilla sanotaan asiasta näin:
Katselin sitten Googlen Streetview:n avulla löytyykö tuolta alueelta aluepysäköintikieltomerkkiä (tjsp), joka siis kieltää alueella pysäköinnin yleisesti ellei jollain toisella merkillä sitä sallita. Viljelijäntie liittyy Kartanonkaareen, jonka molemmista päistä löytyy ko. merkki ainakin Googlen perusteella (Kuva1 ja Kuva2). Voi tietysti olla että, kyseiset merkit ovat kadonneet kuvan ottamisen jälkeen, joten silloin sinulla olisi peruste saada rahasi takaisin. Ymmärtääkseni tuo alue rajautuu juuri näiden kahden merkin väliselle alueelle.
Onko siellä ruokaa? Karaokea ainakin. Portsaria ei vissiin viikolla taida olla. En kyllä muistaakseni ole viikonloppuisinkaan hirveästi pokea nähnyt. Itse asun Kolmannella ja tuleepa Oivassakin silloin tällöin käytyä.Mites Oiva, kyllähän sielläkin telkkuja on ja jotain syötävääkin. Samalla voi kulttuuritekona heittää Oivan portsarille lantin ja kulkea kolmatta linjaa takaisin. Kiertää tosin vähän.
Noniin, olen siis todennäkösesti väärässä ja kitisin turhasta. Kiitän nimimerkkiä Syöttöpiste kansalaisaktiivisuudesta ja -valistuksesta. Eli olisi pitänyt olla enemmän hereillä, kun ajoin jostain tänne. Käytiin tosiaan kävelemässä etsien sitä aluekieltoa, mutta ei varmaan ihan noin kauas päästy. Ja ei siis todellakaan olisi tullut edes mieleeni (pieni maalaispoeka kun olen) että joku kieltoalue tässä on kyseessä kun yhdestä suunnasta aina tullut. Noh, oppia ikä kaikki ja autoilu jää entistä vähemmälle. Silkkaa vittuiluahan tuo silti on, mutta näin se menee.
No missä te pelin katsoitte?Heips, stadilaiset. Ollaan tulossa torstaina harrastamaan sinne työpaikkaurheilua ja majapaikkana on Cumulus-hotelli Olympia. Lienee jossain Kallion liepeillä? Olen ymmärtänyt, että Kalliossa baareja riittää, mutta mikä olis alkuasukkaan suositus johonkin semisiistiin baariin, missä vois ehkä syödä ja samalla katsoa matseja?
No missä te pelin katsoitte?
Tuossa lisää tutkiskellessani ja karttoja selaillessani huomasin että noita aluekieltojahan on lätkitty melko summamutikassa sinne tänne. Eli ollaan säästetty pysäköintikieltomerkissä sen oikean risteyksen jälkeen ja otetaan sitten hilloa jengiltä joka ei noita aluekieltoja useamman käännöksen jälkeen enää hoksaa. Hienoa! Ja haistakaa myös vittu.
edit. tässä Viljelijäntien tapauksessa se merkki pitäisi olla siinä Kartanonkaarteen ja Viljelijäntien risteyksessä, sillä Kartanonkaarre on kuitenkin bussireitti ja läpikulkuväylä.
Ottaen huomioon, että alkuperäinen viesti on tämän viikon maanantailta ja nyt on keskiviikko, niin ehkä hän on matkalla vasta helsinkiin ja katsoo torstain pelin torstaina.
Manskulla on tai oli vuokraamo, josta itse joskus 10 vuotta sitten vuokrasin hautajaisiin puvun. Ei muistaakseni ollut kallistakaan. Muistaakseni oli http://www.frakkipalvelunam.fi/ tai http://www.muotitalotyynela.fi/. Ainakin tuolla frakkipalvelu namissa näkyy olevan puvut alkaen 89 eukkaa.
Tällähän nyt ei ole mitään merkitystä, koska sitähän voisi laittaa tuon aluepysäköintikieltomerkin vaikka Lahden moottoritien alkuun, sen jälkeen ei saisi pysäköidä mihinkään ennen, kuin on tuo päättymisestä kertova merkki. Olisi koko Suomi sen jälkeen yhtä pysäköintikieltoaluetta.
Kyllä vain, kyllä vain. Tiesin kyllä tämän, mutta en tosiaan hoksannut että tuota merkkiä käytetään noinkin laajan alueen "merkitsemiseksi" - yleensä tuohon olen törmännyt ihan selkeillä pihateillä ja sensemmoisilla, en ollenkaan osannut kiinnittää huomiota merkkiin tuolla varsin kaukana ja ns. isomman tien väärällä puolella. Tämä se pointti oli, aika perseestähän tuo systeemi mielestäni on. Mutta tämä tästä, virheistä opitaan ja pahoittelut jos avautumiseni tuotti mielipahaa jollekulle. Vituttaahan tuollaista maksella, vaikka kuinka oma moka lopulta olisikin.
Eikö käynyt mielessä sekään, että kun tuolla Viljelijäntien varressa kuitenkin on noita merkittyjä kadunvarsipaikkojakin, että ne osat kadusta, joissa ei paikkoja ole, eivät olisi sallittuja pysäköintipaikkoja?