Osui silmiini juttu jonka mukaan MM-kisoissa areenalla saisi ottaa liikkuvaa kuvaa vain virallisesti merkityillä kameroilla. Onko tuo ihan normaali käytäntö?
Nelisen viikkoa. Kolme viikkoa kantositeessä, sitten lintsasin.Kauankos olette murtuneita solisluitanne joutuneet parantelemaan?
Asiasta en mitään tiedä, mutta ehkä Musiikki Järvenpää Oy voisi auttaa.Niin, Lasse Pihlajamaa Special Stage Star Professional Casotto on noiden merkki, malli tai miksi sitä sitten kutsutaankin. Osaan päätellä, että nuo ovat huomattavasti paria satasta arvokkaampia, mutta kuinka paljon arvokkaampia?
Onko alueelle tulossa jotain mullistavia muutoksia/isoja remontteja, vai mikäs tuossa on meininki? Mietin vaan kandeeko keskustasta vuokrata tässä tapauksessa kämppää.
Myös kaupungin ykköskuntosali olisi kiva saada tietoon, kiitos etukäteen!
Mikä kumman ilmiö on tossa valkosipulissa, kun sitä laittaa vaikka pannuperunoihin mukaan, niin suussa maistaa vielä seuraavana päivänäkin ja tuoksu on myös sen mukainen. Vaan kun laitan grillissä lisukkeeksi ruisleipää melko runsaalla valkosipulilla (siis ruispala, voidellaan molemmat sisäpinnat voilla, pilkotaan 4 - 5 kynttä väliin ja kääräistään folioon ja siinä reunalämmöllä muhitetaan), niin maku on oikein kohdillaan, mutta "jälkitautia" ei ole millaistakaan. Testattu on sadat kerrat.
Varmasti löytyy liikkeitä, joista hinta-arvion saisi vaivattomasti. Ajattelin vaan, että josko täältä löytyisi joku hanuristi, joka olisi osannut suoralta kädeltä kertoa esim. että minkä hinnan alle ei ainakaan kannata myydä. No katsotaan nyt, muutama rapala on jo eri suuntiin heitetty, saa nähdä tuleeko kalaa.
Ruotsissa on hieman halvempi menovesi kuin Suomessa, joten säästäväisenä kaverina ajelen auton laivaan tyhjin tankein ja tankkaan aamulla Tukholmassa. Tanskassa muistelisin menoveden olevan suht hintavaa, joten siellä tankilla käynnin koitan jättää väliin. Mites Saksan puolella sitten? Onko joku ketju selkeästi halvempi kuin joku toinen vain onko aivan sama, missä 98:a tankkiin valutan?
Sitten kun tulet kotiin ja olet koko matkan hakenut halvempaa bensaa, niin huomaat ettet nauttinut hetkeäkään reissusta kun piti jatkuvasti löytää halvin mahdollinen tankkausvaihtoehto. Kilometrejä kerääntyi esim. 2000 ja säästät maksimissaan kympin. Onko se sen arvoista?Mites auton tankkaaminen Pohjois-Euroopassa ja tarkemmin akselilla Ruotsi-Tanska-Saksa?
Sitten kun tulet kotiin ja olet koko matkan hakenut halvempaa bensaa, niin huomaat ettet nauttinut hetkeäkään reissusta kun piti jatkuvasti löytää halvin mahdollinen tankkausvaihtoehto. Kilometrejä kerääntyi esim. 2000 ja säästät maksimissaan kympin. Onko se sen arvoista?
Unohda kaikki pienet sentin säästöt ja keskity nauttimaan matkasta!
Brahen kentän vieressä on juu. Olisi kiva tietää kuinka iso porukka teitä on kasassa. Ei muutes tule ihan äkkiä mieleen paikkaa Kalliossa missä olisi hyvä katsoa peliä ja samalla syödä...Heips, stadilaiset. Ollaan tulossa torstaina harrastamaan sinne työpaikkaurheilua ja majapaikkana on Cumulus-hotelli Olympia. Lienee jossain Kallion liepeillä? Olen ymmärtänyt, että Kalliossa baareja riittää, mutta mikä olis alkuasukkaan suositus johonkin semisiistiin baariin, missä vois ehkä syödä ja samalla katsoa matseja?
Brahen kentän vieressä on juu. Olisi kiva tietää kuinka iso porukka teitä on kasassa. Ei muutes tule ihan äkkiä mieleen paikkaa Kalliossa missä olisi hyvä katsoa peliä ja samalla syödä...
Cella Fleminginkadulla on muutes ehkä jopa paras vaihtoehto. Ruoka on todella hyvää ja pelikin pitäisi näkyä parista telkkarista ja ehkä jopa screeniltä. Siellä on ihan ruokailupuoli, mutta voi sitä pubin puolellakin syödä. Suosittelen menemään ajoissa paikalle.
Bullman on nostanut hintoja jonkin verran ja mielestäni ruoan tasokin on hieman tippunut. Annokset ovat kyllä edelleen isoja. Joo taitaahan siellä olla telkkari takaosassa. Itse kyllä suosittelisin ennemmin Cellaa.Myös Bullman siinä Brakun toisella puolella näyttää ainakin Valioliigaa, joten voisi kuvitella myös lätkän näkyvän. Moni on paikan safkoja kehunut, mutta mulle ne eivät oikein putoa. Suoraan ytimeen vaan suosiolla. Sporalla pääsee suoraan hotellin edestä ja taksikaan ei ihmeemmin kustanna.
Ei todellakaan ollut tarkoitus vittuilla. Kyllä minäkin vaivaudun sen verran että tarkistan missä maassa bensa on halvempaa, ja tankkaan siellä, kun matkan aikana käyn monessa maassa.Joku osaa antaa kysymykseen fiksun vastauksen asiaan, ja taas toiset kuten esim sä liittävät vastaukseensa pelkästään skeidaa. Yllämainituilla hinnoilla ero on muuten mainitsemasi kympin tankillisessa.
Ja nimenomaan, 2000 km:n matkalla puhtuaan muutaman kympin säästöstä, jos hakemalla haetaan sitä halvinta tankkausvaihtoehtoa (samassa maassa).Onko joku ketju selkeästi halvempi kuin joku toinen vain onko aivan sama, missä 98:a tankkiin valutan?
Kaikilla kun ei ole varaa mennä hotelliin kuin hotelliin, maksaa bensasta mitä sattuu eikä ajaa Mersulla. Kyllä tuolla bensanhinnan säästöllä saa jo tuolla matkalla saksassa yhden yön hostelli/hotellihuoneen. Itse on budget matkaaja ja aina tarkan markan mies reissuilla. Tingin lähes joka asiasta ja kysyn hoteilleissakin todella usein pientä joustoa hinnassa mikä yleensä vielä toimii. Saa vaikka yhden ylimääräisen oluen sitten.No, kaikki tekee kuten parhaaksi näkee. Minä en ole tarkan markan mies kun matkustelen, vaan yritän nauttia itse matkasta vertailematta hintoja jatkuvasti. Ainakin elän siinä uskossa että nautin matkasta enemmän, kun teen päätökset sen hetkisen tilanteen mukaan. Ei koske pelkästään auton tankkausta, vaan ruokailua jne.
En minäkään mene hotelliin kun hotelliin. Minä teen matkasuunnitelman ja varaan majoitukset (oli sitten hotelli tai leirintäalue) etukäteen, sieltä mistä sattuu saamaan sopivaan hintaan. Itse matkalla en enää keskity senttien säästöön, vaan teen niinkuin juuri sillä hetkellä tuntuu parhaimmalta, ja ennenkaikkea kätevämmiltä, ratkaisulta.Kaikilla kun ei ole varaa mennä hotelliin kuin hotelliin, maksaa bensasta mitä sattuu eikä ajaa Mersulla.
-----
Itse on budget matkaaja ja aina tarkan markan mies reissuilla.