Mulli kirjoitti:Hämää pahasti tuo Selviytyjät ohjelma. Vaikuttaa välillä, että suunnilleen koko ohjelma on näyttelyä?
Derby kirjoitti:Mistä tulee armeija-sanastosta tutut kirjaimet TJ, eli mitä nuo kirjaimet tarkoittaa?
Jos viittaat siihen TJ:hin, jonka perässä on lukuja, se tarkoittaa Tänään Jäljellä esim. TJ-100. Muuten kyse on tulenjohdosta.Derby kirjoitti:Mistä tulee armeija-sanastosta tutut kirjaimet TJ, eli mitä nuo kirjaimet tarkoittaa?
Miksi ostoskanavalla sanotaan aina että "tämä on viimeinen tilaisuutesi ostaa tämä tuote" vaikka mainos tulee kuitenkin vielä tuhat kertaa?
faaip de oiad kirjoitti:Onko Mersussa ajovalot lisävarusteiden listalla? Meinaan vaan kun Mersut tuppaa ajelemaan niin usein ilman valoja. Autoon on varaa ja valojen kohdalla on varat loppu.
Swift kirjoitti:Onko kuumeessa runkkaaminen haitallista liikuntaa elimistölle, eli voiko se tehdä hallaa parantumisprosessille?
Niin ja kämppis kyseli, enhän minä tollaisia..... köh.
Ei kannata siis ajatella sen tarkemmin, kun itsesaastuttaa kuumeessa.Mulli kirjoitti:Tarkemmin ajatellen siinä kyllä rasittuu..
Phol kirjoitti:Miten ihmeessä mp3-soittimeen saa musiikin haluamaansa järjestykseen?
Ne kun eivät mene siihen järjestykseen, kun kyseiseen asemaan ne järjestän. Eivät myöskään päivämäärä- tai aakkosjärjestykseen. Eli randomilla heittää.
Myöskään soittimen asetuksissa ei ole muuta kuin valot, kontrastit yms yms.
Sieltä niitä ei tunnu saavan järjestykseen. Joku nevarisoitin kyseessä vai olenko itse vain helvetin tyhmä?
Finisher kirjoitti:Onko Rinkelimäellä jokin parkkipaikka/paikoitusalue jäähallin yhteydessä? Vai mihin saan autoni survottua?
Bomberman kirjoitti:Pitis äkkiä saada Simpsoneista sellanen kuva missä Homer kuristaa Bartia. Voisko joku ystävällinen laittaa toimivan linkin kuvaan? Itse en ole löytänyt. Kiire on!
bitnir kirjoitti:Google->Image -haku. Avainsanat "Homer strangles Bart". Valinnnanvaraa on.
http://www.simpsonspark.com/images/dossiers/etranglement/homer_bart.jpgBomberman kirjoitti:Pitis äkkiä saada Simpsoneista sellanen kuva missä Homer kuristaa Bartia. Voisko joku ystävällinen laittaa toimivan linkin kuvaan? Itse en ole löytänyt. Kiire on!
Pelimise kirjoitti:Tulisko teille mieleen sanoja, jotka loppuvat -net..?? Itselläni pyörii päässä vain onnet, kannet, mannet ja kynnet. Sitten tietysti avannet ja ostanet, mutta ei oikein mitään järkevää. Löytyykö apua..?? Perusmuodossa ois kiva ja mieluiten suomea. Saa kyllä olla periaatteessa jotain vieraanpaakin kieltä.
Edit: lisäsin sanan
Edit: lisäsin vaikka mitä
Sekä www.eurohockey.net.Troy kirjoitti:Ikenet, höyhenet, nokkaunet, beignet, bänet.
Jos kykenet, niin ikenet avannet ja siemenet antanet. Jos saanet, menet ja panet. Jos et niin muistanet kämmenet.Pelimise kirjoitti:Tulisko teille mieleen sanoja, jotka loppuvat -net..??