Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 965 494
  • 47 166

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Miksikäs tuossa mäkihypyssä aina tuomarien pisteissä parin maan pongot on yliviivattu?
 

Kyle

Jäsen
stiflat kirjoitti:
Onkos se jakso missä herrat kävivät Suomessa viime kesänä (mm. Ruisrock) tullut jo joltain kanavalta?

MTV:ltä vissiin.
Kanavasta en ole varma, mutta joltain se on jokatapauksessa tullut kun sen olen itse nähnyt.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Takuu

Kuinka pitkä takuu nyt kamerallani oikeasti on, kun valmistaja lupaa manuaalissa ja pakkauksessa 2-vuoden takuun. Liikkeessä minulle kerrottiin kyseisellä tuotteella olevan vuoden takuun. Kuitenkaan takuutodistuksessa joka täytettiin ei ole mitään aikaa merkitty. Kyseessä Gigantti ja muut jälleenmyyjät antavat 2-vuotta kun sitä olen tarkistellut. Kuinka on jos laite hajoaa kesällä 2007?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Repolainen kirjoitti:
Kuinka pitkä takuu nyt kamerallani oikeasti on, kun valmistaja lupaa manuaalissa ja pakkauksessa 2-vuoden takuun. Liikkeessä minulle kerrottiin kyseisellä tuotteella olevan vuoden takuun. Kuitenkaan takuutodistuksessa joka täytettiin ei ole mitään aikaa merkitty. Kyseessä Gigantti ja muut jälleenmyyjät antavat 2-vuotta kun sitä olen tarkistellut. Kuinka on jos laite hajoaa kesällä 2007?
Takuun saat viimeistään maahantuojalta/valmistajalta. Toki kuluttajansuoja takaa, että valmistusvirheestä tms. johtuvan vian on Gigantti velvollinen korvaamaan huomattavasti tuota kaksi vuotta pidemmänkin aikaa (ns. tuotteen odotettavissa oleva elinikä).
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruutiveijari kirjoitti:
Takuun saat viimeistään maahantuojalta/valmistajalta. Toki kuluttajansuoja takaa, että valmistusvirheestä tms. johtuvan vian on Gigantti velvollinen korvaamaan huomattavasti tuota kaksi vuotta pidemmänkin aikaa (ns. tuotteen odotettavissa oleva elinikä).

Maahantuojaa voi olla turha vaivata jos tuotteen on Gigantista ostanut, se kun taitaa tuoda ainakin osan tuotteistaan itse maahan. Mutta kuten Ruutiveijari totesi, kuluttajasuojaan vedoten pitäisi Gigantista ainakin nyt tuon kahden vuoden ajan apua saada, voi tosin olla pienen tappelun takana vuoden jälkeen.
 

kahvaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voiko tällaistä kysyä täällä? Olen aina halunnut tietää, kuka on Porin Ässien vaihto- aitiossa oleva vaalea hiuksinen nainen? Se on varmaan jossain mainittu, mutta en ole huomannut.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miten kirjoitetaan hintti englanniksi, siis tuo FÄG-sana. Tusen tack. Ja ei hätää, en solvaa tällä ketään.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
puuha-pete kirjoitti:
Miten kirjoitetaan hintti englanniksi, siis tuo FÄG-sana. Tusen tack. Ja ei hätää, en solvaa tällä ketään.

hintti s 1 gay ■ s 2 halv fairy, pansy, poof (br), poofter (br), pouf (br), puff (br) ■ s 3 ark halv fag (am)

Siinä on aika laaja valikoima, mutta vastaus kysymykseen lienee fag.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kiitos siitä, fag! Ei vaineskaan. Tätä ounastelinkin.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pokeriautomaatti

Voiko perus pokeripeliautomaatissa saada rahansa takaisin seiskalla tuplauksessa? Hain tuossa äsken iltakaljat ja pelailin vähän pokeria, ei natsannut mutta viimeisellä egen panoksella tuli kaksi paria ja tuplauksessa sitten ruutuseiska. Käännyin jo pois pelikoneelta kun kuulin vielä jotain piippausta ja valot vilkkuivat, seiskasta sai rahat takaisin (2€). Oli vaikea uskoa mutta niin vain kävi, oliko kone sekaisin, näinkö unta vai voiko näin tapahtua?
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ässäpokerissa ainakin saa punaisella seiskalla takaisin sen summan mitä on ollut tuplaamassa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Serge kirjoitti:
hintti s 1 gay ■ s 2 halv fairy, pansy, poof (br), poofter (br), pouf (br), puff (br) ■ s 3 ark halv fag (am)

Siinä on aika laaja valikoima, mutta vastaus kysymykseen lienee fag.

Vai että poofter. Olen aina luullut että se on poofta. Kaikkea sitä oppii ku Raipeksi elää. Kohta joku varmaan väittää että gangsta kirjoitetaan gangster.

Wazzaa?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Lukkoseppä kirjoitti:
Tämän olen huomannut, mutta kun kyse oli juurikin ihan peruspokerista vanhasta sellaisesta. Kummaa.

Noista uudemmista peruspokereistakin saa punaisella seiskalla sen voiton takaisin.
Lukee ihan säännöissä, että kannattaa niitäkin joskus lukaista koneen kyljestä.

Elikkä nyt sitten enää tarvitsee tietää mitenkä vanha versio oli kyseessä? Nämä mitkä on "sininissä" kuorissa antaa jo punaisella seiskalla voiton ylös. Tästä vanhemmat, elikkä neliönäppäin pokerit (muistaakseni punaiset) eivät anna.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
repe_joke kirjoitti:
Elikkä nyt sitten enää tarvitsee tietää mitenkä vanha versio oli kyseessä?

Kyllä se oli kone jossa on vanhat suorakaiteen malliset nappulat, ja se ihmetyttääkin. Voisiko olla että vanhoihinkin on vaihdettu softa vastaamaan uusien voitonjakoa? Olisi kyllä reilua niin, kaikissa olisi sitten samat säännöt ja mahdollisuudet voitolle. Täytyypä kokeilla sitä tulevaisuudessakin josko saisi tilanteen toistettua, olin vain niin hämmästynyt että näppäsin äkkiä uutta jakoa enkä tajunnut tarkastella enempää mitä kone kertoi.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole lintutieteilijä, mutta rastas taitaa olla lähin Suomen serkku. Oikeat lintutieteilijät voivat asian vahvistaa tai korjata.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onko Mersussa ajovalot lisävarusteiden listalla? Meinaan vaan kun Mersut tuppaa ajelemaan niin usein ilman valoja. Autoon on varaa ja valojen kohdalla on varat loppu.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matkakortissa ladattu Helsingin sisäistä 15.1.2006 saakka. Huomisesta alkaen pitäisi saada laajentumaan seutuliikenteessä sopivaksi. Mikä on edullisin tapa selviytyä ensi viikon junamatkoista? 16.1.2006 alkaenhan voin ladata kuukausilipuksi.
Käytössä on alennusryhmä 2.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
faaip de oiad kirjoitti:
Onko Mersussa ajovalot lisävarusteiden listalla?

Ilmeisesti näin on. Kaikkiin isompiin bemareihin ei puolestaan ole asennettu vakiona polttimoita vilkkuihin. Tai sitten suolaloska on syövyttänyt kummassakin edellämainitussa tapauksessa piuhat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös