tuuski kirjoitti:Tuli tuossa eilisessä korvia raastavassa Anu&Juti -showssa Jutilta legendaarinen "komsii komsaa". Mistä tuo tulee, miten se kirjoitetaan ja mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa?
Mulli kirjoitti:Miksikäs tuossa mäkihypyssä aina tuomarien pisteissä parin maan pongot on yliviivattu?
stiflat kirjoitti:Onkos se jakso missä herrat kävivät Suomessa viime kesänä (mm. Ruisrock) tullut jo joltain kanavalta?
Takuun saat viimeistään maahantuojalta/valmistajalta. Toki kuluttajansuoja takaa, että valmistusvirheestä tms. johtuvan vian on Gigantti velvollinen korvaamaan huomattavasti tuota kaksi vuotta pidemmänkin aikaa (ns. tuotteen odotettavissa oleva elinikä).Repolainen kirjoitti:Kuinka pitkä takuu nyt kamerallani oikeasti on, kun valmistaja lupaa manuaalissa ja pakkauksessa 2-vuoden takuun. Liikkeessä minulle kerrottiin kyseisellä tuotteella olevan vuoden takuun. Kuitenkaan takuutodistuksessa joka täytettiin ei ole mitään aikaa merkitty. Kyseessä Gigantti ja muut jälleenmyyjät antavat 2-vuotta kun sitä olen tarkistellut. Kuinka on jos laite hajoaa kesällä 2007?
Ruutiveijari kirjoitti:Takuun saat viimeistään maahantuojalta/valmistajalta. Toki kuluttajansuoja takaa, että valmistusvirheestä tms. johtuvan vian on Gigantti velvollinen korvaamaan huomattavasti tuota kaksi vuotta pidemmänkin aikaa (ns. tuotteen odotettavissa oleva elinikä).
puuha-pete kirjoitti:Miten kirjoitetaan hintti englanniksi, siis tuo FÄG-sana. Tusen tack. Ja ei hätää, en solvaa tällä ketään.
Ghost kirjoitti:Ässäpokerissa ainakin saa punaisella seiskalla takaisin sen summan mitä on ollut tuplaamassa.
Serge kirjoitti:hintti s 1 gay ■ s 2 halv fairy, pansy, poof (br), poofter (br), pouf (br), puff (br) ■ s 3 ark halv fag (am)
Siinä on aika laaja valikoima, mutta vastaus kysymykseen lienee fag.
Lukkoseppä kirjoitti:Tämän olen huomannut, mutta kun kyse oli juurikin ihan peruspokerista vanhasta sellaisesta. Kummaa.
repe_joke kirjoitti:Elikkä nyt sitten enää tarvitsee tietää mitenkä vanha versio oli kyseessä?
Gunners kirjoitti:Onko Selviytyjät tv-ohjelma näyteltyä?