Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 031 527
  • 47 224

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voihan se olla että pystyy, mutta silloin kyllä putoaisi todistuvoima siltä, että todetaan jakajaksi kun on ladannut.
Pitipä oikein asentaa utorrent ja kokeilla. Latasin Maija Vilkkumaata tottakai. Lataus- ja lähetysnopeuden voi siis valita, mutta nollille ei lähetystä saa jos lataa. En tiedä johtuuko ihan torrent-tekniikasta ettei se voi olla mahdollista, vai vain siitä, että sitten jokainen nollille sen lähetyksen laittaisi ja torrentien perusajatus ei toimisi. Sitäkään en tiedä, onnistuisiko torrentin lataus, jos vaikka palomuurista estäisi lähtevän liikenteen jotenkin.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitäkään en tiedä, onnistuisiko torrentin lataus, jos vaikka palomuurista estäisi lähtevän liikenteen jotenkin.
Vähän luulen, että ei kovin kauan onnistuisi. Pitäähän BitTorrent-asiakasohjelman (tässä tapauksessa µTorrent) toki kommunikoida yksittäisen jakajan kanssa eli lähettää sille pyyntö haluttavasta datasta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Eniten minua on aina ihmetyttänyt se, että kuka hemmetin idiootti on se, joka ostamansa levyn lykkää sinne jakeluun. Piratismi on pahimpia syöpiä maailmassa ja joku haluaa aiheuttaa sen, vaikka itse on levynsä laillisesti hankkinut.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eniten minua on aina ihmetyttänyt se, että kuka hemmetin idiootti on se, joka ostamansa levyn lykkää sinne jakeluun. Piratismi on pahimpia syöpiä maailmassa ja joku haluaa aiheuttaa sen, vaikka itse on levynsä laillisesti hankkinut.

Tämä on erittäin hyvä kysymys ja tätä samaa olen useasti ihmetellyt.

Tulkaa nyt joku kertomaan, sillä kyllä teitä tälläkin palstalla on luultavasti.
 

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Ovatko Seppo Kääriäinen, Kauko Juhantalo ja Erkki Tuomioja ns. punamultamiehiä ?

Kyllä, nimenomaisesti juuri SDP:n ja Keskustan yhteistyö on tarkoittanut tuota punamultaa. Jos joukkoon on lisätty myös Vasemmistoliitto on puhuttu ns. kansanrintamasta.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vaan Suomessa asiat vaan on liian hyvin, kun on aikaa huolehtia levy-yhtiöiden/filmiyhtiöiden ansaintamallista.

Häh? Levyn jakoon laittavahan siinä asiassa on aktiivinen, joten tarkoitat varmaankin, että Suomessa asiat ovat liian hyvin, kun jollakin on aikaa puuhastella laittoman jakamisen parissa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Eniten minua on aina ihmetyttänyt se, että kuka hemmetin idiootti on se, joka ostamansa levyn lykkää sinne jakeluun. Piratismi on pahimpia syöpiä maailmassa ja joku haluaa aiheuttaa sen, vaikka itse on levynsä laillisesti hankkinut.
Nettiyhteisöhän on yleisesti ottaen erittäin solidaarinen kokonaisuus ja "yhteisen hyvän" eteen on monikin valmis uhraamaan vähän omaa aikaansa/rahaansa/mitä tahansa. Voin hyvinkin kuvitella jonkun jakavan uutuuslevyn siksi, että kokee sillä maksavansa yhteisölle takaisin ne lukuisat elokuvat ja kappaleet, jotka on itse verkosta imuroinut. Ymmärrän perusteet, vaikken moista harrastakaan. Jeesustelu varsinkin musiikkipuolella on lähtenyt vahvasti lapasesta ja keskittyminen tuhlataan aivan vääriin asioihin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... mökillä, Ilves tuli 5m töllöttämään. Tapparan miehenä olisin kyllä nylkenyt sen ja tehnyt pipan, mutta ei ollut kättä pidempää. Tyydyin siis ilmoittamaan havainnon.

Kättä pidempää? Mitä kättä pidempää tarvitsee pienen kissan niskojen katkomiseen? Ilveksellähän on ihan rutiininomaisesti pyyhitty jäätäkin pidemmän aikaa ympäri suomen halleja.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täältähän löytyy aina vastaus kaikkeen mahdolliseen joten kokeillaan. Osaako joku vinkata mistä löytäisin pohjan kunniakirjalle/diplomille ? Yritin aiheesta gooletella, mutta todella laihoin tuloksin. Työpaikan pikkujoulut tulossa ja minulla projektina hommata sinne 4 kpl kunniakirjoja/diplomeja. Luonnollisesti ei tarvitse olla mikään huippuluomus, jonkinlainen perusvärkki riittäisi hyvin.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lapset vähän säätäneet läppärin asetuksia. Muutaman nettisivun fontti/koko on jotenkin saatu suuremmaksi. Ilmeisesti sivukohtainen juttu, koska koskee vain muutamaa sivua. Miten sen koon saa palautettu normaaliksi? Itsellä ei ole mitään käsitystä ja asia jonkun verran häiritsee.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös