Mainos

Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 112 779
  • 47 284

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ei käy. Mulla on Wassermaxx- merkkinen systeemi ja tosi vaikeeta oli löytää siihen uusia pulloja. NetAnttilasta muistaakseni sitten löysin. Kaikki kaupat on täynnä vaan noita Sodastream -juttuja. Se pullon suu on eri kokoinen. Kaasupullot kyllä on samanlaisia ja käy myös tuohon mun laitteeseen.
AGA:n pullot sopivat sekä Wassermaxiin että Sodastreamiin.

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Olen menossa huomanna Musen keikalle Hartwall-areenalle. Mites siellä toimii keikolla anniskelupalvelut?

Junalla olen tulossa Pasilaan. Ilmeisesti n. 800m kävelyä?

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Joo siis kun tarkemmin lukee.. kaasupullot sopii kyllä eri merkkisiin laitteisiin, mutta nuo pullopullot on erilaisia.
*heh* Nimenomaan jos tarkemmin lukee. Wassermaxilla on aivan eri kiinnitys verrattuna Sodastreamiin. Koskee kaikkia merkkejä oikeastaan. Wassermaxin laitteet ei välttämättä ole halpoja, mutta tyylikkäitä verrattuna Sodastreamiin. Pullot ovat jonkun verran helvempia.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Helvetti, meni ohi. Mitä toi Hessu oli menossa sanoon Mäkelälle? Robasta siis kyse...

passenger

Jäsen
Kiitoksia infosta. Tuntuu vaan, että mut tunnistetaan tästä nimimerkistä ;)

No mutta jos joku on jo tunnistanut niin eikö sitten ole myöhäistä vaihtaa nimimerkkiäkään, sillä voihan sitä viestihistorian perusteella yhdistää uudenkin nimimerkin vanhoihin kirjoituksiin. Joskus on käynyt itselläkin mielessä vaihtaa nimimerkki, kun aika moni sen tietää ja sen takia joutuu kyllä aika rajoitetusti kirjoittamaan joistain aiheista.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oli menossa kysymään että käskyttikö Arto jonkun liivijengiläisen Maikin ex-miehen kimppuun ja vääntämään sormesta.

Jesh, kiitokset tästä. Hyvä ettei kaikki kaadu koko ajan sen Janin niskaan jatkuvalla syötöllä. Pääsee häiritseen muitakin välillä.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
-Myydäänkö vielä pikkuaskeja röökiä?

-Keräilen Sopranoksen tuotantokaudet yksitellen niissä orig. isoissa pahvibokseissa (ei siis pieni muovikotelo). Enää puuttuisi 6:nen, mutta se on ilmeisesti jaettu jotenkin kahtia. Millaisia laatikoita vailla siis olen tarkalleen, koska en ole nähnyt kuin noita 1-5? Edullista linkkiä kenties..?

Nick Neim

Jäsen
Ei myydä. EU kielsi.

Tää muuten oli ihan käsittämätön laki (jälleen kerran...) EU:lta.

Joo joo, vittumarkot ja pissaliisat saivat helpommin tupakkaa kun aski ei ollut niin kallis, mutta ainakin ite polttaisin todennäköisesti vähemmän pikkuaskien myötä. Sen verran sitä askia tulis säästeltyä, että päivä sillä mentäisiin. Ei tulisi jatkuvasti rampattua röökillä, rahaakin säästyis ees jonkin verran enemmän.

Tämä näin puhtaana offtopicina.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tää muuten oli ihan käsittämätön laki (jälleen kerran...) EU:lta.

Olisiko taustalla se, että nyt monet ennen kaksi askia päivässä polttaneet polttavatkin nykyään vain yhden?

Omituinen sääntöhän tuo on näin maallikon korvaan, mutta syitä en osaa arvailla. Olisiko siinä sitten jonkinlaisesta pakkausteknisestä syystä kyse? Tai siitä, että on haluttu luoda yksi vakiokoko tupakka-askeille koko EU:n alueella?

Itseänihän tuo ei koske mitenkään, koska en ikinä ole ollut tupakkamiehiä.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
-Myydäänkö vielä pikkuaskeja röökiä?

-Keräilen Sopranoksen tuotantokaudet yksitellen niissä orig. isoissa pahvibokseissa (ei siis pieni muovikotelo). Enää puuttuisi 6:nen, mutta se on ilmeisesti jaettu jotenkin kahtia. Millaisia laatikoita vailla siis olen tarkalleen, koska en ole nähnyt kuin noita 1-5? Edullista linkkiä kenties..?

Juu. Kaksi kappaletta noita löytyy. Ihan nimella Sopranos kuudes tuotantokausi osa 1 jne. Discshop.fi:stä löytyy kympin kappale.

Nick Neim

Jäsen
Olisiko taustalla se, että nyt monet ennen kaksi askia päivässä polttaneet polttavatkin nykyään vain yhden?

Tietysti jotain tämän suuntaistahan tuon taustalla voi olla. En sitten tiedä, olisinko ainoita jotka pikkuaskeilla todellakin "säästelisivät" röökejään, nytkin sen huomaa kun kitkutellaan päivässä välillä viidellä röökillä, kun ei jaksa joka päivä askia ostaa.

Omituinen sääntöhän tuo on näin maallikon korvaan, mutta syitä en osaa arvailla. Olisiko siinä sitten jonkinlaisesta pakkausteknisestä syystä kyse? Tai siitä, että on haluttu luoda yksi vakiokoko tupakka-askeille koko EU:n alueella?

Tuo vakiokokohan ei päde, koska tälläkin hetkellä on myynnissä normi- ja maxiaskeja. Tai siis kumpikin voi olla vakiokoko EU:n alueella joo, mutta siis tälläkin hetkellä niitä on pari kappaletta. Jokin muu siis ilmeisesti on syynä tuossa pikkuaskin poistamisessa.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suunnittelin hankkivani pitkän joululoman ratoksi uusimman Football Manager -pelin ja sellaista tässä kyselisin, että onko tuossa minkälaisia on-line-päivityksiä olemassa lähinnä kokoonpanoihin liittyen, vai mennäänkö täältä ikuisuuteen niillä rostereilla, jotka ostohetkellä peliin on asennettu?

Jeffrey

Jäsen
Suunnittelin hankkivani pitkän joululoman ratoksi uusimman Football Manager -pelin ja sellaista tässä kyselisin, että onko tuossa minkälaisia on-line-päivityksiä olemassa lähinnä kokoonpanoihin liittyen, vai mennäänkö täältä ikuisuuteen niillä rostereilla, jotka ostohetkellä peliin on asennettu?

Euroopan pääsarjat on ainakin päivitetty ostettavassa versiossa pelaajasiirtojen osalta elokuun siirtoikkunan jälkeiseen aikaan. Ja sen jälkeenhän siirtoja ei ole tapahtunut. Esimerkiksi Veikkausliigassa siirtoja ei ole kuitenkaan tehty. Tyyliin Forsell. Nuo pikkusarjojen päivitykset on kuitenkin melko helppo tehdä itse tai hakea netistä. Niitä ei hirveästi ole.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös sitä ainakin perusteltu niin, että pikkuaskeilla houkutellaan nuoria tupakkiostoksille. Mitä logiikkaa en tosin itse ihan ymmärrä, ainakaan jos alaikäisiä halutaan suojella. Jos ilman papereita onnistui saamaan vain yhdeltä kiskalta (mikä sen Eskolanmäen grillikipsan nimi olikaan?) tai sitten löytämällä jonkun yli 16-vuotiaan, niin tokihan sitä sitten kannatti joka tapauksessa yrittää kerralla isoa askia.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eikös sitä ainakin perusteltu niin, että pikkuaskeilla houkutellaan nuoria tupakkiostoksille.
Halpa hintahan tuohon vaikuttaa. Ei nuorena ollut itsestäänselvää että rahat riitti tupakkiaskiin. Samalla tuo kai vähentää satunnaista tupakointia, kun ei voi enää baarireissulle ostaa pikkuaskia mukaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitä vastaisit siihen kun naisystäväsi/puolisosi tulee kysymään sinulta: "Haluan rinnoistani hieman ryhdikkäämmät ja suuremmat silikoneilla ja minulla on rahat tähän varattuna"?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy