Itse asiassa luulin, että kyse oli nimenomaan kaasupulloista. Pahoittelen mahdollista disinformaatiota.
Joo siis kun tarkemmin lukee.. kaasupullot sopii kyllä eri merkkisiin laitteisiin, mutta nuo pullopullot on erilaisia.
Itse asiassa luulin, että kyse oli nimenomaan kaasupulloista. Pahoittelen mahdollista disinformaatiota.
*heh* Nimenomaan jos tarkemmin lukee. Wassermaxilla on aivan eri kiinnitys verrattuna Sodastreamiin. Koskee kaikkia merkkejä oikeastaan. Wassermaxin laitteet ei välttämättä ole halpoja, mutta tyylikkäitä verrattuna Sodastreamiin. Pullot ovat jonkun verran helvempia.Joo siis kun tarkemmin lukee.. kaasupullot sopii kyllä eri merkkisiin laitteisiin, mutta nuo pullopullot on erilaisia.
Missä voin vaihtaa nimimerkkini?
Helvetti, meni ohi. Mitä toi Hessu oli menossa sanoon Mäkelälle? Robasta siis kyse...
Kiitoksia infosta. Tuntuu vaan, että mut tunnistetaan tästä nimimerkistä ;)
Oli menossa kysymään että käskyttikö Arto jonkun liivijengiläisen Maikin ex-miehen kimppuun ja vääntämään sormesta.
-Myydäänkö vielä pikkuaskeja röökiä?
Ei myydä. EU kielsi.
Tää muuten oli ihan käsittämätön laki (jälleen kerran...) EU:lta.
-Myydäänkö vielä pikkuaskeja röökiä?
-Keräilen Sopranoksen tuotantokaudet yksitellen niissä orig. isoissa pahvibokseissa (ei siis pieni muovikotelo). Enää puuttuisi 6:nen, mutta se on ilmeisesti jaettu jotenkin kahtia. Millaisia laatikoita vailla siis olen tarkalleen, koska en ole nähnyt kuin noita 1-5? Edullista linkkiä kenties..?
Olisiko taustalla se, että nyt monet ennen kaksi askia päivässä polttaneet polttavatkin nykyään vain yhden?
Omituinen sääntöhän tuo on näin maallikon korvaan, mutta syitä en osaa arvailla. Olisiko siinä sitten jonkinlaisesta pakkausteknisestä syystä kyse? Tai siitä, että on haluttu luoda yksi vakiokoko tupakka-askeille koko EU:n alueella?
Nytkin on kahta eri kokoa, normaali ja max. Toiseen menee se 20 ja toiseen 30. Tosin siinä maxi askissa saattaa olla vähemmänkin riippuen valmistajasta.Tai siitä, että on haluttu luoda yksi vakiokoko tupakka-askeille koko EU:n alueella?
Suunnittelin hankkivani pitkän joululoman ratoksi uusimman Football Manager -pelin ja sellaista tässä kyselisin, että onko tuossa minkälaisia on-line-päivityksiä olemassa lähinnä kokoonpanoihin liittyen, vai mennäänkö täältä ikuisuuteen niillä rostereilla, jotka ostohetkellä peliin on asennettu?
Halpa hintahan tuohon vaikuttaa. Ei nuorena ollut itsestäänselvää että rahat riitti tupakkiaskiin. Samalla tuo kai vähentää satunnaista tupakointia, kun ei voi enää baarireissulle ostaa pikkuaskia mukaan.Eikös sitä ainakin perusteltu niin, että pikkuaskeilla houkutellaan nuoria tupakkiostoksille.
Mitä vastaisit siihen kun naisystäväsi/puolisosi tulee kysymään sinulta: "Haluan rinnoistani hieman ryhdikkäämmät ja suuremmat silikoneilla ja minulla on rahat tähän varattuna"?
Haluan isomman kullin, anna rahaa.
Mitä vastaisit siihen kun naisystäväsi/puolisosi tulee kysymään sinulta: "Haluan rinnoistani hieman ryhdikkäämmät ja suuremmat silikoneilla ja minulla on rahat tähän varattuna"?
"Kannattaisko ennemmin tehdä jotain naamallesi?"
"Kiva idea, mutta alapäätä voisi tiukentaa ensin."