Revontulia minäkin ensin epäilin, mutta nimenomaan tuo kesto jäi häiritsemään. On niitäkin täällä näkynyt, mutta ei ikinä tuollaisina. Maasta en usko tuon valon tulleen, kun se näytti tapahtuvan metsän yllä. Tosin hankala sitä tarkkaa sijaintia noin lyhyistä välähdyksistä on päätellä.Revontulet tai jokin maasta käsin johdatettu valo. Outoa vaan se, että kesto oli noin lyhyt.
Tietääkö joku oudoista valoilmiöistä? Tänä aamuna n. kuuden aikaan näin, kun taivas muuttui kaksi kertaa aivan vihreäksi. Ei siis koko taivas, mutta melkoisen iso alue kuitenkin. Välähdykset kestivät puolisen sekuntia, ja niitä oli kaksi. Mikä tuon aiheutti?
Tietääkö joku oudoista valoilmiöistä? Tänä aamuna n. kuuden aikaan näin, kun taivas muuttui kaksi kertaa aivan vihreäksi. Ei siis koko taivas, mutta melkoisen iso alue kuitenkin. Välähdykset kestivät puolisen sekuntia, ja niitä oli kaksi. Mikä tuon aiheutti?
Olen saanut palkan tililleni vahingossa triplana. Mitä jos käyttäisin kaikki rahat heti, mitä siitä tarkalleen ottaen seuraisi?
Joudut maksamaan ylimenneen osan takaisin!
...mikäli joku palkanlaskennassa huomaa virheen, mikä taas ei ole ollenkaan kirkossa kuulutettu juttu.
Kyllä se ennemin tai myöhhemin huomataan!
Olen saanut palkan tililleni vahingossa triplana. Mitä jos käyttäisin kaikki rahat heti, mitä siitä tarkalleen ottaen seuraisi?
Tunnen kyllä muutamiakin henkilöitä, joille on tullut palkka tuplana, eikä virhettä ole koskaan huomattu. Näin siis pienissä ja suurissa firmoissa, ulkoistetulla ja omalla palkanlaskennalla. Nyt kun asiaa mietin, nämä tapaukset tuntuvat olevan enemmistössä, kun liikamaksua on tullut. Ehkä käynyt vain hyvä mäihä.
Mutta ei kukaan tietenkään ole oikeutettu virheellisesti siirrettyihin varoihin, oli olosuhteet minkälaiset tahansa. Tosin eiköhän noiden takaisinperintään joku takarajakin ole säädetty.
Tosin eiköhän noiden takaisinperintään joku takarajakin ole säädetty.
Ei.Onko mahdollista saada Forexissa vaihdetut rahat suoraan tilille?
Niin no, enhän minäkään mistään tiedä, mutta epäilin samaa. Ja siksi kysyn että pystyykö mahdollisesti esim. vuotavia tiivisteitä vaihtaa, missä tuossa härvelissä ne tiivisteet siinä tapuksessa sijaitsevat ja pystyykö sen itse korjaamaan. Vai pitääkö yksinkertaisesti ostaa uusi hana. Jos korjaukseen tarvitaan putkimies, niin kustannus on varmaan saman verran kun uusi hana.Minähän en mistään mitään tiedä, mutta eiköhän siellä tiivisterenkaat ole huonossa kunnossa.
Niin no, enhän minäkään mistään tiedä, mutta epäilin samaa. Ja siksi kysyn että pystyykö mahdollisesti esim. vuotavia tiivisteitä vaihtaa, missä tuossa härvelissä ne tiivisteet siinä tapuksessa sijaitsevat ja pystyykö sen itse korjaamaan. Vai pitääkö yksinkertaisesti ostaa uusi hana. Jos korjaukseen tarvitaan putkimies, niin kustannus on varmaan saman verran kun uusi hana.
Omakotitalo kyseessä. Tuo vedentuolon pysäyttäminen onnistuu ja aivan varmasti sekoittajan irottaminen myös. Mutta ongelma on se, että onko ne tiivisteet jossain sekoittimen sisällä, ja pystyykö amatööri avaamaan sekoittimen jollain tavalla että tiivisteisiin pääsisi käsiksi.- Sekoittaja on kiinni kuuma- ja kylmävesiputkessa ihan kierteillä, eli kierrät vaan systeemit auki, niin sekoittaja lähtee irti.
- Uudet tiivisteet tilalle, sekoittaja takaisin kiinni ja sulut auki.
Omakotitalo kyseessä...
Noniin, juuri jotain tämän tapaista kaipailin. Nyt tutustumaan. Kiitos!Selaappas tuota josko löytyisi apua:Huoltokirja 2010
Eli Oraksen huolto opas. Pikaisesti löytyy ohjeita ja räjäytyskuvia myös vanhempiin malleihin mutta en osaa sanoa että miten on tuon sinun mallin laita...
cal?Walt Disney's profit for the fis_ _ _ third quarter fell 26%.
mitkä vitun kolme kirjainta minun on sijoitettava tuohon alaviivojen paikalle ?
edit. keksin vastauksen sittenkin !!
Osaisko joku sanoa, et mistä Tampereelta voisi koettaa löytää Angry Birds -tuoteperheen tuotteista t-paitoja ? Kai niitä jossain myydään ?