Mites pokalle käy maijan takakontissa peräänajon tapahtuessa?
Siis jos Pokka on jo siellä Maijan takakontissa, niin eikä peräänajo ole jo silloin tapahtunut? t. Evil
Olen minä joskus rahastanut Kuopion Prisman pullokuitin Joensuun Prismassa.Löysin taskusta vanhan pullokuitin. Harmi vain, että kyseinen liike johon pullot palautin, on 600km päässä. Siispä onko pullokuitit myymäläkohtaisia, vai voinko palauttaa kuitin lähikauppaan? Toki siis samaan ketjuun kuuluvaan, täysin samanlaiseen myymälään. Ennen kuin minut pulsuksi tuomitaan, kerrottakoon, että kyseinen pullokuitin "saldo" on kaksinumeroinen, eikä ala edes ykkösellä tahi kakkosella. Suatana.
Olen minä joskus rahastanut Kuopion Prisman pullokuitin Joensuun Prismassa.
Kuulemma ainakin joissakin Prismoissa se kassatyttö voi joutua itse maksamaan sen kassaerona.Olen minä joskus rahastanut Kuopion Prisman pullokuitin Joensuun Prismassa.
Löysin taskusta vanhan pullokuitin. Harmi vain, että kyseinen liike johon pullot palautin, on 600km päässä. Siispä onko pullokuitit myymäläkohtaisia, vai voinko palauttaa kuitin lähikauppaan? Toki siis samaan ketjuun kuuluvaan, täysin samanlaiseen myymälään. Ennen kuin minut pulsuksi tuomitaan, kerrottakoon, että kyseinen pullokuitin "saldo" on kaksinumeroinen, eikä ala edes ykkösellä tahi kakkosella. Suatana.
Mene naimisiin, vaimolta kyllä saa.Onko mitään, mitä et ole tehnyt, mitä et tiedä, mitä et saa tai osaa?
Miksi yleensäkään roikut täällä rahvaan seassa, kun olet noinkin erinomainen?
t. kateelinen, kun en saa pillua silloin kun haluan
Löysin taskusta vanhan pullokuitin. Harmi vain, että kyseinen liike johon pullot palautin, on 600km päässä. Siispä onko pullokuitit myymäläkohtaisia, vai voinko palauttaa kuitin lähikauppaan? Toki siis samaan ketjuun kuuluvaan, täysin samanlaiseen myymälään. Ennen kuin minut pulsuksi tuomitaan, kerrottakoon, että kyseinen pullokuitin "saldo" on kaksinumeroinen, eikä ala edes ykkösellä tahi kakkosella. Suatana.
Ovat myymäläkohtaisia. Mutta jos summa tosiaan on mielestäsi merkittävä, voithan aina soittaa kaupan asiakaspalveluun, josko siellä keksittäisiin joku ratkaisu.
Alkutalvesta taas vitutti, oli lauantai ja piti nopeasti käydä lähikaupassa ja viedä samalla pari kassillista pulloja pois.Joskus vituttaa, kun kaupassa on jotain ilmeisesti trokareita, joilla on tyyliin jätesäkkejä tyhjiä pulloja. Yritäpä sitten tehdä se normaali max. 15 minuutin kauppareissu, joka sisältää pullojen palautuksen.
Mitä tarkottaa veikkauksen pitkävedossa kohteen jotka ovat muodossa "KalPa+1 - Ässät". Mitä tuo siis käytännössä tarkoittaa? Jos tähän kohteeseen laittaa vaikka X, niin mikä olisi ottelun tulos? Jatkoaikavoitto KalPalle?
Mitä tarkottaa veikkauksen pitkävedossa kohteen jotka ovat muodossa "KalPa+1 - Ässät". Mitä tuo siis käytännössä tarkoittaa? Jos tähän kohteeseen laittaa vaikka X, niin mikä olisi ottelun tulos? Jatkoaikavoitto KalPalle?
Ok. Onko esim. jatkoaikavoitolle sitten joku kerroin, vai onko tuo nimenomaan jatkoaikavoitto Ässille? Hiukan hämmentävää, en oikein ymmärrä.Ässien yhden maalin voitto. KalPalle siis Veikkaus antaa tuossa yhden maalin hyvää.
Ah, kiitos - tämä selventää. En ole koskaan uskaltanut tuollaisia kohteita veikata, kun en ole oiken hiffannut että mitä ne käytännössä tarkoittavat. Nyt tunnen itseni tyhmäksi.Ei kun se oikea merkki on aina varsinaisen peliajan jälkeen. Eli jatkoaikaa tai rankkuja ei huomioida vedoissa ja veikkauksissa.
Ah, kiitos - tämä selventää. En ole koskaan uskaltanut tuollaisia kohteita veikata, kun en ole oiken hiffannut että mitä ne käytännössä tarkoittavat. Nyt tunnen itseni tyhmäksi.
Missä vaiheessa kiinteistönvälittäjälle yleensä maksetaan palkkio? Onko se vasta toteutuneen kaupan jälkeen vai pyytävätkö he jotain etumaksua jo alkuvaiheessa?
Toki tuo on sopimuskysymys, mutta kai siinä joku vakiintunut käytäntö on?
Katoaako wanhat viestiketjut foorumilta jos niihin ei vastata pitkään aikaan? Tupakkalakko ketju hukassa.
Missä vaiheessa kiinteistönvälittäjälle yleensä maksetaan palkkio? Onko se vasta toteutuneen kaupan jälkeen vai pyytävätkö he jotain etumaksua jo alkuvaiheessa?