Suomen Top Chef-ohjelman maalaispöydässä oli tollasta juomaa (ks. liite), ilmeisesti olutta, mutta mitä?
Omassa Vaasan vaalipiirissä äänijakauma oli kaikista selvin Niinistön hyväksi ja jotakin tuollaista osasin odotellakin alueella, jossa maanpuolustustahto on korkeinta maassa
Tähän jatkokysymys: miksi aina oletetaan, että maata on puolustettava nimenomaan itään päin?Tuli tästä vaalien liveseurantaviestistä mieleen, että miksi tuo maanpuolustustahto on korkeimmillaan alueella, joka lienee maantieteellisesti kauimpana itärajasta?
Tähän jatkokysymys: miksi aina oletetaan, että maata on puolustettava nimenomaan itään päin?
Tähän jatkokysymys: miksi aina oletetaan, että maata on puolustettava nimenomaan itään päin?
Olisiko ryssä muka niin ovela, että koukkaisi jostain muusta ilmansuunnasta?
Saako liikenteestä poistettua autoa hinata?
Olisiko ryssä muka niin ovela, että koukkaisi jostain muusta ilmansuunnasta?
Tiedä ryssästä, mutta voihan Ruotsi hyökätä sekä mereltä että maalta. Länsirajaa Lapissa ei kukaan edes valvo. Aamulla, kun meänkansa herää, onkin vuoteen vieressä Ingemar sohimassa pistimellä.Olisiko ryssä muka niin ovela, että koukkaisi jostain muusta ilmansuunnasta?
muaddib
Tiedä ryssästä, mutta voihan Ruotsi hyökätä sekä mereltä että maalta. Länsirajaa Lapissa ei kukaan edes valvo. Aamulla, kun meänkansa herää, onkin vuoteen vieressä Ingemar sohimassa pistimellä.
- - -
Nimenpä omaan. Ei Venäjällä ole kiinnostusta eikä oikein ruutiakaan ruveta ulkomaita valloittelemaan. Siinä menee vuosikymmeniä että saavat sisäiset asiansa kuntoon ensiksi, jos ikinä. Taitaa tuollaiset kuviot olla aika lailla poissa laskuista nyt.Eiköhän nuo hyökkäilyt ala olla hyökkäilty, suunnasta jos toisestakin.
Välityspalkkio maksetaan kaupantekotilaisuudessa välittäjälle. Yleensä välityssopimus on voimassa 4kk ja jos välittäjä ei saa myytyä kiinteistöä tai asuntoa ei myyjälle tule siitä kuluja.
Ostajan maksama kauppaennakko välittäjälle on osa välityspalkkiota.
Olin viikonloppuna katsomassa jääkiekkoa. Hallissa oli sen verta paljon ruuhkaa erätauoilla, joten päätin istua paikallani ja katsoa jääkonetta. Sitä katsellessa tuli mieleen, että kuinka kaukalon päädyissä ei ole selvästi paksumpi kerros jäätä kuin esimerkiksi keskellä kenttää? Se konehan ajaa siitä päädystä toistakymmentä kertaa, mutta keskeltä vain kertaalleen.
Minäkin olen joskus katsellut Zambonin etenemistä jäällä. Olen huomannut, että päätyyn tullessa kuski veivaa kovasti jotain vipua, mikä on siinä perässä olevassa laitteessa. Onko tuo vipu, joku mikä säätelee joko veden tuloa tai höyläyksen määrää, niin siitä ei ole aavistustakaan. Saattaa liittyä kysymääsi asiaan tai sitten ei. Jääkoneenkuljettaja, missä olet?
- - -
Mutta tosiaan, jotain siellä zamboonissa veivataan, ja veikkaan että juuri em syystä. Odotellaan vahvistusta asialle.
Mikäli otetaan hypoteettinen tilanne, että helikopteri nousisi maasta kohtisuoraan ylös, vaikka kilometrin korkeuteen ja pyysyisi liikkumattomana 12h. Tämän jälkeen helikopteri laskeutuisi kohtisuoraa alas, niin olisiko laskeutumispaikka sama kuin kohta josta se nousi ilmaan?
Äkkiseltään tuntuisi, että tietenkin laskeutuisi samaan paikkaan, mutta mikä voima liikuttaisi helikopteria niin, että se olisi avaruudesta katsottuna siirtynyt useita tuhansia kilometrejä?
Onko mun nyt ymmärrettävä, etten saa valita tuossa DNA Welho TV Mixissä juuri niitä kanavia kuin haluan? Eli siis tyyliin pari kanavaa Canalia, Urho, Nelonen Prot, Max jne., vaan pitäisi valita pelkästään tästä listasta? Aika selvältähän tuo vaikuttaa mutta kysytään nyt silti jos vaikka mä missasin jotain.