Maapallo pyörii.Miksi virtsa lentää kierteellä ulos siittimestä?
Maapallo pyörii.Miksi virtsa lentää kierteellä ulos siittimestä?
Miksi virtsa lentää kierteellä ulos siittimestä?
Emäntä järjestää pikkujoulut, kaikkien (myös minun) odotetaan tuovan paikalle sekä alkoholia että alkoholitonta nestettä, joita sotkemalla saadaan sopivasti päihdyttävä juomasekoitus. Ehdotuksia, mikä on toimiva mixi? Jallukola pois laskuista.
Ei ollut tuo, hiukan punkimpi oli kokoonpano muistaakseni. Mutta kiitos tästä, ihan hilpeää menoa tuokin.Ajattara ainakin on tehnyt muutamiakin joululevyjä: http://www.youtube.com/watch?v=rgpc6vlfd3M&feature=related
Ei ollut tuo, hiukan punkimpi oli kokoonpano muistaakseni. Mutta kiitos tästä, ihan hilpeää menoa tuokin.
Miksi FST5:n ohjelmatiedoissa on päivittäin kosolti Ruåtsin yleisradion ohjelmia, mutta niitä ei sieltä kuitenkaan tule?
No joo, tuohan on tuttu ketju. Ja kiitos, sieltähän se löytyi, Monkey Business oli pumpun nimi. Tosin ei se kovin punkkia ollut, kuten muistelin, vaan hakemaani biisiin oli sovitettu Metallicaa.No selaapa sitten tätä joulujen 2009 ja 2010 tiimoilta elänyttä ketjua, josko sieltä löytyisi mitä haet.
Löytyykö Helsingistä vielä frakkeja vuokrattavaksi, ei ylihuomiselle, vaan ensi helmikuun Wanhoihin? Onko kaikki paikat vuokrannut jo loppuun vai löytyykö toivoa vielä jostain? Hyviä paikkoja saa suositella, ensi viikolla olisi tarkotus hakea.
Paljonko yhden litran musta Renault maksaa Alkossa?
Alkossa ei ole litran pulloa myynnissä mutta 0,7 pullo on 54,90€ eli litrahinta on 78,29€
Kiitän. Alkon nettisivuilla ei ollut mitään tietoja yli 22-prossasista juomista joidenkin lakipykälien takia.
Osaisiko joku kertoa, että mistähän löytäisi ihmisten hinnoissa olevan parisuhdeterapiamestan? Netistä olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksia ei vaan oikein löydy. Alueena PK-seutu. Ja syy miksi hakeutua moiselle on vähintään mielenkiintoinen, mutta sitä en ala tähän kirjottamaan.
Onkos kellään Jatkoaikalaisella sellaista ylellisyyttä, kuin puuhella?
Vastaus kysymykseen kannattaako käyttää, niin totta kai!
Osaisiko joku kertoa, että mistähän löytäisi ihmisten hinnoissa olevan parisuhdeterapiamestan? Netistä olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksia ei vaan oikein löydy. Alueena PK-seutu. Ja syy miksi hakeutua moiselle on vähintään mielenkiintoinen, mutta sitä en ala tähän kirjottamaan.
Kertaalleen jo kehosta häätänyt saatanan syyhyt ja täit ja taas se jyllää.
.
Viesteissä olevien linkkien väritystä perinteiseksi on pyydetty jo vuosia. Tämä on ollut tehtävälistalla ja pitkään ja nyt tuo lopultakin toteutettiin. Käyttäjät voivat itse rakennelle custom css määrittelyjä omille koneilleen mikäli elämä menee pilalle standardinmukaisista väreistä, css tyylissä ”jamessage”-luokka sisältää viestikentän linkkimääritelmät. Keskustelupalstalle ei olla aikeissa rakentaa mitään ”käyttäjä saa päättää minkälaisina linkit näkyvät”-järjestelmää.