Taas jaksan kysellä sekalaisia nettipalveluista, jotka eivät vaan kohdallani näköjään toimi.
Onko kellään muulla ongelmia oma.saunalahti.fi -palvelun kanssa? Tarvitsen tuota ehkä kerran vuodessa, tai saattaisin käyttää useamminkin, mutta kun eivät saa kuntoon, en jaksa käyttää. Minun tunnukseni menevät siis lukkoon jokaisen kirjautumiskerran jälkeen. Tilaan tunnukset "olen unohtanut salasanani" -linkin kautta, kirjaudun sisään ja pystyn käyttämään palvelua. Kirjaudun ulos ja yritän tuntia myöhemmin uudestaan sisään - väärä salasana tai käyttäjätunnus.
Kysymykset: onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja jos on, miten se korjattiin? Onko asiakaspalvelun todella oltava niin viisas, etteivät usko näin tapahtuvan joka kerta? Jaksoin rutista tästä puolenkymmentä kertaa, mutta ei kukaan uskonut näin tapahtuvan. Tapahtuu. Sen verran IT-alalla olen työskennellyt, että hyvin useassa salasana-palvelussa on myös asetus, jossa voi asettaa salasanan toimimiskerraksi 1 kerran, 100 kertaa, kuukauden tai ikuisesti. Miksei nyt joku helvetin nörtti voisi tarkistaa tuota asetusta?
Kohta menee vitutusketju-kamaksi.