Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Olen lähdössä joulukuussa katsomaan jalkapallon pelaamista Lontooseen. Miten liput saisi parhaiten ja edullisesti? Fulhamin matsin isäni haluaisi nähdä.
Olen lähdössä joulukuussa katsomaan jalkapallon pelaamista Lontooseen. Miten liput saisi parhaiten ja edullisesti? Fulhamin matsin isäni haluaisi nähdä.
Itse kävin keväällä yhden Valioliigapelin katsomassa, ja totesin, että lippujen saaminen suoraan seuroilta on työn ja tuskan takana. Lopulta päädyimme ostamaan ne eräältä urheilumatkoihin erikoistuneelta matkatoimistolta, ja siinä samalla otimme hotellin varsin edulliseen hintaan. Voi olla halvempiakin tapoja, mutta helpoimmalla ainakin pääsee näin toimien, ja tuskin siinä suuria summia häviää.Fulhamilla on joulukuussa kolme kotipeliä. Matsit ovat Liverpoolia, Boltonia ja Manchester Unitedia vastaan. Helpoiten saatte liput Bolton-matsiin, muihin voi tehdä tiukkaa yleensä edes saada flaboja. Halvimmalla ne saa todennäköisimmin, kun ostaa suoraan Fulhamilta.
En ole ihan 100% varma, mutta Molly Malone'sissa voisi olla.Missäköhän Helsingin keskustan pubeissa olisi London Pride olutta hanassa?
Kuinka kauan junamatka Tammisaaresta Helsinkiin kestää?
En ole ihan 100% varma, mutta Molly Malone'sissa voisi olla.
Ei ole Kaislassa London Pridea hanassa. Toki saman panimon ESB:tä löytyy.Olutravintola Kaislaa kannattaa myös kokeilla.
En ole ihan 100% varma, mutta Molly Malone'sissa voisi olla.
Kannattaa sitä silti kokeilla.Ei ole Kaislassa London Pridea hanassa.
Sports Academy? Ainakin muutama vuosi sitten oli, kun kyseistä tuotetta kyseisessä paikassa maistoin.Missäköhän Helsingin keskustan pubeissa olisi London Pride olutta hanassa?
Missäköhän Helsingin keskustan pubeissa olisi London Pride olutta hanassa?
Koska sinä olet nainen.Miks mulla on niin huonot jutut?
Mistä voin hakea tukea yhteensä n. 20km (töihin ja kotiin) työmatkalle jonka kuljen bussilla?
Työnantajaltakin (HR osastolta, eli henkilöstöosasto) voi kysyä löytyykö jotain vastaavaa vihreää ajattelua tukevaa sponsorointia.Seutulipusta josta kotikuntasi maksaa kunnasta riippuen enemmän tai vähemmän? Matkoista saa myös vähennyksiä verotuksessa.