Kaksi sekalaista kysymystä:
1) Mistä Jyväskylässä astianpesukoneen huoltaja? Rosenlew vm. 2003 tai 2004 on tiputellut luukun alareunasta vettä puolitoista kuukautta. Välillä sitä tuli muutamia pisaroita, nyt on alkanut tulla enemmän. Selvitäänkö tiivisteen uusimisella vai onko koko ovi vääntynyt? Mitä maksaa? Korvaako kotivakuutus?
2) Miksi helvetissä suomalaiset firmat laittavat nettisivuilleen yhteydenotto-nettilomakkeita, sähköpostiosoitteita tai palautebokseja, kun niihin ei kukaan koskaan vastaa? Mm. kysymyksessä 1 törmäsin tähän. Laitoin silloin puolitoista kuukautta sitten sähköpostia/sähköisen yhteydenottopyynnön kaikille netistä löytämilleni huoltofirmoille (neljä tai viisi kpl) Jyväskylässä. Yksikään ei vastannut. Voisi päätellä, että astianpesukoneeni korjaus ei ole kovin kiinnostava keikka kellekään, mutta veikkaan että lasku on kuitenkin sellainen että minua vituttaa.
Käytän näitä lomakkeita/sähköistä asiointia paljon, koska töissä ei pysty jonottamaan puhelimessa minnekään ja työaikojen ulkopuolella nämä eivät kuitenkaan puhelimeen vastaa.
Ärsyttää.