Tietääköhän kukaan täällä hyvää konstia päästä eroon tummista silmänalusista? 15 vuotta rillipäänä teki tehtävänsä ja nyt kun sain piilarit asia vaivaa aika paljon. Pari kertaa on tultu kysymään, että oonko saanut turpaani... Hiukan noloa.
Onkos välillä Rauma - Pomarkku koko tiekaistale valaistu? Joutuuko ko. matkalla käyttämään kaukovaloja yöllä ajaessa?
Niksi-Pirkassa tuota suositeltiin silmäpusseihin. Tummiin silmänalusiin auttaa nukkuminen.Joku on suositellut peräpukamavoidetta tummiin silmänalusiin. Periaatteessa sen pitäisi toimia, mutta onko käytäntö sitten sama, en tiedä. Kokeile.
Mitä sanotaan pykälissä kaukovalojen käytöstä moottoritiellä?
- - -
Itse vaihdoin lähivaloille jos vastaantulevan valot häikäisivät. Kun itse vaihtoi, niin toinenkin lähes poikkeuksetta vaihtoi. Mutta ne pykälät?
Valojen käyttöä laissa ei erotella tiestä eli moottoritiellä ja muillakin tiellä sovelletaan tieliikennelain 23§.Mitä sanotaan pykälissä kaukovalojen käytöstä moottoritiellä? Näytti viikonlopun aikana nelostiellä olevan molempia käytäntöjä, eli niitä jotka vaihtoivat lähivaloille ja myös niitä, jotka ajoivat vaihtamatta. Itse vaihdoin lähivaloille jos vastaantulevan valot häikäisivät. Kun itse vaihtoi, niin toinenkin lähes poikkeuksetta vaihtoi. Mutta ne pykälät?
Toinen typeryys on se, että opettavat vaihtamaan takaisin pitkille juuri kohtaamisvaiheessa. Molemmat sen takia että kuski näkisi paremmin koko ajan. Vaan entä se vastaantuleva kuski, joka ei hetkeen näe kuin valopalloja silmissään.
Juu, juttu lähti syyttäjälle ja saan sitten aikanaan kansliapäätöksen. Mutta se se ajokiellon määrä kiinnostaisi. Niin, kanta-hämeen syyttäjänvirasto tekee tämän päätöksen jos sillä on mitään merkitystä.
Mistähän sitä saisi tietää, mitä rokotteita meikäläiselle on tässä elämän varrella annettu? Mitä rokotteita esim. armeijassa annetaan? Pikaisella Googletuksella en saanut kunnolla selkoa näistä asioista.. Entäs jos ulkomaille lähtee, mitä rokotteita pitää olla/olisi hyvä olla otettuna?
Nimim. Jouluksi Thaimaahan..
Entäs jos ulkomaille lähtee, mitä rokotteita pitää olla/olisi hyvä olla otettuna?
Marmiksen Kuula eli MaKu. Tuo useampaakin palloilulajia lähinnä alasarjoissa harrastava helsinkiläisseura. Mutta mikä ihmeen "Marmis"?
Ehkä olen vain huono googlettaja, mutta en löytänyt asialle selvyyttä.
Olisikohan kyse Marjaniemestä?
Mistähän sitä saisi tietää, mitä rokotteita meikäläiselle on tässä elämän varrella annettu? Mitä rokotteita esim. armeijassa annetaan? Pikaisella Googletuksella en saanut kunnolla selkoa näistä asioista.. Entäs jos ulkomaille lähtee, mitä rokotteita pitää olla/olisi hyvä olla otettuna?
En usko. Seura on kai Malmille keskittynyt ja Marjaniemi on ainakin meikäläiselle "Maris". Tuskin se Marmis silti Malmistakaan tulee.
Miksi Petri Matikaisesta puhuttaessa viljellään näitä paskansyöntijuttuja. Mihin se perustuu?
Myydäänkö jossain pk-seudulla näitä litran vetäviä oluttuoppeja?
Tarkoitan siis jotain tämän tapaista.