Nännimäinen
Jäsen
Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta haluaisin tietää, mitä tarkoittaa/mistä tulee Bluesiin (se kiinnostava espoolainen jääkiekkojoukkue) viittaava sana bleg/Bleg?
http://www.terrasolid.fi/koulutus/images/blues.gifNännimäinen kirjoitti:Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta haluaisin tietää, mitä tarkoittaa/mistä tulee Bluesiin (se kiinnostava espoolainen jääkiekkojoukkue) viittaava sana bleg/Bleg?
Nännimäinen kirjoitti:Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta haluaisin tietää, mitä tarkoittaa/mistä tulee Bluesiin (se kiinnostava espoolainen jääkiekkojoukkue) viittaava sana bleg/Bleg?
Seether kirjoitti:Kertokaapas joku Movie Makerin kaltainen ohjelma millä pystyisi leikkaamaan ja liittämään pätkiä yhdeksi kokonaiseksi videoksi? Movie Maker kyllä löytyy koneelta, mutta se on perseestä. Ei sillä mitään pysty tekemään kun koko ajan itkee, että "Windows Movie Maker on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä." Ja tämä ei ole yksin minun ongelmani. Olen kuullut, että monilla muillakin kyseinen ohjelma itkee jatkuvasti.
Seether kirjoitti:Kertokaapas joku Movie Makerin kaltainen ohjelma millä pystyisi leikkaamaan ja liittämään pätkiä yhdeksi kokonaiseksi videoksi? Movie Maker kyllä löytyy koneelta, mutta se on perseestä. Ei sillä mitään pysty tekemään kun koko ajan itkee, että "Windows Movie Maker on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä." Ja tämä ei ole yksin minun ongelmani. Olen kuullut, että monilla muillakin kyseinen ohjelma itkee jatkuvasti.
Jos hänet laitetaan Alfredssonin tilalle Heatleyn ja Spezzan ketjuun pelaamaan tuo ottelu, niin todennäköisyys lähentelee 100 prosenttia. Toinen vaihtoehto on, että kyseessä on itse Alfredsson, jolloin puhutaan jälleen lähes 100% todennäköisyyksistä.DanC kirjoitti:Millä todennäköisyydella pelaaja B nousee 27. pelissä (oletetaan että pelaa) samoihin pisteisiin pelaajan A kanssa?
Voiko tuon laskea?
DanC kirjoitti:Lätkän pistepörssissä on seuraava tilanne:
Pelaaja A, 27 ottelua, pisteet 28
Pelaaja B, 26 ottelua, pisteet 27
Millä todennäköisyydella pelaaja B nousee 27. pelissä (oletetaan että pelaa) samoihin pisteisiin pelaajan A kanssa?
Voiko tuon laskea?
DanC kirjoitti:Lätkän pistepörssissä on seuraava tilanne:
Pelaaja A, 27 ottelua, pisteet 28
Pelaaja B, 26 ottelua, pisteet 27
Millä todennäköisyydella pelaaja B nousee 27. pelissä (oletetaan että pelaa) samoihin pisteisiin pelaajan A kanssa?
Voiko tuon laskea?
Pikkujofa kirjoitti:Miksi SM-liigassa pelikello tikittää eteenpäin ja vastaavasti änärissä taaksepäin?
DanC kirjoitti:Pohjois-Amerikassa kellojen vieterit laitetaan toisinpäin kuin eurooppalaisissa kelloissa.
Pikkujofa kirjoitti:Ainakaan haku-toimintoa käytettyäni en löytänyt tähän kauan mieltä askarruttaneeseen kysymykseeni vastausta, jotenka valaiskaapa tyhmempää..
Miksi SM-liigassa pelikello tikittää eteenpäin ja vastaavasti änärissä taaksepäin?
HABS #11 kirjoitti:Suomi tunnetaan pikku amerikkana ja ensi kaudella sm-liigassa kelloja muutetaan lähemmäksi NHL käytäntöä. Ensimmäiset 10min kellot näyttävät pelattua aikaa ja viimeisen 10min jäljellä olevaa aikaa.
Eikös kyseinen jamppa ollut nimeltään Timo Saarelainen.1Timer kirjoitti:Kuka oli se suomalainen jannu, joka oli 80-luvulla hetken aikaa LA Lakersissa mukana?? Tais olla kesaliigassa ihan univormussakin... Ja eiks han sittemmin tullut Suomeen ja ToPoon...??