Näkeekös verohallinnon(veri.fi) sivuilta paljonko sitä itselle tulee veronpalautuksena joulukuun alussa? Ei jaksa siis etsiä papereiden seasta sitä kirjettä mikä tuli.
Kysymykseen en osaa vastata, mutta kannattaa ennemmin kokeilla Verohallinto - Skatteförvaltningen osoitetta, niin saatat ehkä löytää vastauksen.
Sieltäkin selailin, mutten löytänyt, tai sitten olen vain sokea.
Kattoteline, vai? Jos kattotelineestä on kyse niin kyllähän niitä yleistelineitä löytyy vaikka kuinka paljon. Esimerkiksi Hangon Tuonnilla on montakin eri merkkistä yleistelinettä. Useimmat kodinkoneliikkeet myy Hangon Tuonnin tuoteita.Sain Epson EMP TW-700-videotykin. Osaisiko joku kertoa telineen mikä sopisi tuohon vehkeeseen? Kuulemma aikoinaan tykin mukana tullut teline ei ole sopinut siihen kiinnityksiltään.
Epson EMP-TW700
Mikä on Martti Servon oikea nimi?
Wikipediakin tarjoaa vain "Martti Servo (taiteilijanimi) on suomalainen muusikko"
Jussi Kokko. Äärimmäisen harvoin tuohon törmää mediassa.
Sain Epson EMP TW-700-videotykin. Osaisiko joku kertoa telineen mikä sopisi tuohon vehkeeseen? Kuulemma aikoinaan tykin mukana tullut teline ei ole sopinut siihen kiinnityksiltään.
Epson EMP-TW700
Itseasiassa aloin juuri miettimään ettei se edes ole vielä selvillä tuleeko mätkyjä vai palautuksia. Se verolappunen tulee joskus toukokuun vaihteessa muistaakseni.
Itse olen havainnut saman ongelman pitkävedon lisäksi myös voittajavedon kohdalla, mutta ongelma on ollut vain Chromen selaimella, Firefoxilla toimii normaalisti. Eli johtuu varmaan jotenkin selaimen asetuksista tms. joku viisaampi voisi kertoa mikä on ongelman syy? Kannattaa siis testata jollain toisella selaimella, josko toimisi.Onko muillakin ollut (ainakin) tämän viikon ajan ongelmia Veikkauksen pitkävetosivujen kanssa, vai olenko ainoa? Tälläkään hetkellä ei suostu kohteet näkymään, vaan latausympyrä siellä on pyörinyt viimeiset puoli tuntia.
Hesarin kuukausiliitteen (sivu 67) mukaan uudeksi eduskunnan puhemieheksi on tarjolla kolme ehdokasta, jotka ovat Seppo Kääriäinen (kesk), Pertti Salolainen (kok) ja Erkki Tuomioja (sdp). Jutun mukaan vanha tapa on, että puhemieheksi valitaan toiseksi suurimman hallituspuolueen pitkäaikainen parlamentaarikko.
Kysymys kuuluu, että kuinka sitovana tällaista vanhaa tapaa mahdetaan pitää siinä tilanteessa, että Persut sattuisivat olemaan kakkospuolueena hallituksessa? Ja jos puhemiehen paikka tosiaan menisi heille, niin kenelle? Vistbacka olisi kuuden kauden kansanedustajan urallaan täyttänyt sentään ns. veteraanikriteerin, mutta hänkään ei ole enää ehdolla eikä tule siten kyseeseen. Veltto Virtanen puhemieheksi? ;-)
Ehkä siinä voi olla myöskin Persujen heikkous, että he saavat puolueena paljon ääniä, mutta ne jakaantuvat monelle ehdokkaalle tietenkin muutamia poikkeuksia(Soini etunenässä) lukuunottamatta.
Itse olen havainnut saman ongelman pitkävedon lisäksi myös voittajavedon kohdalla, mutta ongelma on ollut vain Chromen selaimella, Firefoxilla toimii normaalisti. Eli johtuu varmaan jotenkin selaimen asetuksista tms. joku viisaampi voisi kertoa mikä on ongelman syy? Kannattaa siis testata jollain toisella selaimella, josko toimisi.
Ihan selvennyksen vuoksi, millä lailla tämä on heikkous tai mitä väliä äänten jakautumisella on puolueelle?
Suomessa käytetyssä vaalitavassahan äänten jakautumisella ei sinänsä taida juurikaan olla väliä, vain puolueen kokonaisäänisaldo ja puolueen sisäinen äänijärjestys merkitsevät.
SamSpade; kirjoitti:Tässä. Windows live movie editor. Olen sitä itse käyttänyt ja varsin helppo on. Voi helposti muokata videota, muuttaa sen kokoa, siis tiedostokokoa, lähettää suoraan esim Facebookiin videon jos niin haluaa ym.
En osaa sanoa tunnistaako JVC:n formaattia, mutta ainakin Sonyn ja Olympuksen kyllä.
Windows Live Movie Maker 2011
Nicke50; kirjoitti:Jos kamerasi tallentaa mod päätteistä videota, niin kaikki ohjelmat ei todellakaan toimi. Video Pad Video Editor toimi itsellä mallikkaasti kun tein veljen häävideon. Helppo käyttää ja muuttaa video järkevämpään muotoon.
Pitäisi laittaa jakoon Excel-tiedosto Jatkoajassa. Sitä ei vaan voi laittaa liitteeksi sellaisenaan, joten mitä keinoja on?