Kysytääs täälläkin:
Onko millä palveluntarjoajalla se, että saa valita kanavat johonkin tiettyyn kk hintaan?
Onko siihen mahdollisuutta valita mm Sport Pro ja Urho samaan?(kaapeli)
WelhoMIX
Kysytääs täälläkin:
Onko millä palveluntarjoajalla se, että saa valita kanavat johonkin tiettyyn kk hintaan?
Onko siihen mahdollisuutta valita mm Sport Pro ja Urho samaan?(kaapeli)
Jyväskylään tuota mahdollisuutta saada?
Onko muita?
WelhoMIX-pakettiin ei kyllä tietääkseni Urhoa saa, vaan se on tilattava erillisenä kanavana omaan kuukausihintaansa.
Saako siihen normihanaan, mistä vettä voi laskea lattialle jonkin semmoisen liittimen kierrettyä kiinni, mihin saisi sen suihkuletkun kiinni?
Eli siis liitin mallia jotain "Pikkuisen puoliasta isompi" --- 1/2?
(Tuloksena siis se, että vettä tulee suihkusta kun avaa hanan ja kun painaa "suihkunappulaa" vettä tuleekin lattialle.
Jos jollain on vähänkään tietoa, laita yyveetä niin voin kertoa tarkemmin.
Kuten kaikkiin armeijan erikoiskoulutuksiin, tuonnekin on kokeet. Ei kannata itse spekuloida ja arvioida itseään, vaan hakea koulutukseen. Kyllä ne sitten pistävät poijes jos ei täytä kriteerejä. Pelkästä yrityksestä ja kokeiden läpikäynnistäkin saa taatusti jotain taskuun tulevaisuutta varten.Jos jollain on vähänkään tietoa, laita yyveetä niin voin kertoa tarkemmin.
Mitä kirjain kokoa (s,m,l,xl) vastaa numero koko 50? Olisin ostamassa Reebokin nhl-pelipaitaa, mutta en ole aivan varma koosta. Kiitoksia mahdollisesta avusta!
Mitä kirjain kokoa (s,m,l,xl) vastaa numero koko 50? Olisin ostamassa Reebokin nhl-pelipaitaa, mutta en ole aivan varma koosta. Kiitoksia mahdollisesta avusta!
Mistä löydän ohjeita asioiden suhteen, kvg- kun ei ole vielä wanhalle nakkisormelle auennut. Onko jotain terveysvaatimuksia, tietysti näkö ja kuulo pitää olla priimaa, mutta onko jotain muuta?
Ämmää tolla numerolla panisin tilaukseen eli aika rääpäle.
What, koko 50 on kyllä helvetin iso, ainakin jos paidoista puhutaan. Itse olen kokoa 43-44 ja juuri ja juuri olen neuvolakokoinen, eli alle 100kg.
Ei noista ota vanha erkkikään selvää kun katselee noita tarjottuja taulukoita. Siksi paitani onkin räätäliltä, että saa sopimaan.
Kyseessä siis on eri asia. Paitakoko (siis kauluspaita jne) 43-44 on XL, kun taas muu paitakoko (neuleet, takit jne) on isommalla asteikolla, XL:n ollessa 54-56.What, koko 50 on kyllä helvetin iso, ainakin jos paidoista puhutaan. Itse olen kokoa 43-44 ja juuri ja juuri olen neuvolakokoinen, eli alle 100kg.
Kyseessä siis on eri asia. Paitakoko (siis kauluspaita jne) 43-44 on XL, kun taas muu paitakoko (neuleet, takit jne) on isommalla asteikolla, XL:n ollessa 54-56.
Eli alkuperäiseen kysymykseen, koko 50 on suurinpiirtein M-kokoinen.
Tässä on teille yksinkertainen matematiikkatehtävä, kun minulla on pää ihan jumissa.
Eli, jos liuottimen tiivistyssuhde on 1:30, niin kuinka paljon sitä sekoitetaan 5:n litran pönikkään?
Onko se 1,5dl?
Mä oon jatkanu lenkkeilyä melko kylmillä ilmoillakin. Tarpeeksi vaan vaatetta, niin on oikein mukava juosta. Mulla on tekninen alusasu (100% polyesteriä), sen päällä puuvillainen välikerrasto ja sitten juoksuhousut ja -takki. Lisäksi Hansikkaat, kaulaliina ja pipo. Kylmimmillään -15 asteessa olen juossut eikä ole ollut kylmä.
Liuotinta 1 osaa ja vettä 30 osaa, eli yhteensä 31 osaa. 50 dl/31 = 1,61 dl, joten eiköhän 1,5 dl ole riittävän lähellä.
Niin kumpi sinne lentäjäksi nyt olikaan hakemassa? Lentäjäksi tuskin pääsee, jos ei osaa googlettaa pääsyvaatimuksia.