Samaan kiinnitin huomiota, asiahan ei minulle millään tavalla kuulu, mutta jotain selitystä olisi kiva kuulla.Jatkoajan autoiluketjusta:
Nyt mie en vaan ymmärrä, En sitten millään. Oisko pitänyt tyytyä ajamaan vanhalla?
Ei millään pahalla...
Samaan kiinnitin huomiota, asiahan ei minulle millään tavalla kuulu, mutta jotain selitystä olisi kiva kuulla.Jatkoajan autoiluketjusta:
Nyt mie en vaan ymmärrä, En sitten millään. Oisko pitänyt tyytyä ajamaan vanhalla?
Ei millään pahalla...
Samaan kiinnitin huomiota, asiahan ei minulle millään tavalla kuulu, mutta jotain selitystä olisi kiva kuulla.
Puhutaanko tässä nyt hänen omasta lainastaan vai hänen kaverille lainaamista rahoista? Aiemmissa viesteissä (muistelin&tarkistin) hän mainitsi kaverin velan jonka halusi viedä perittäväksi..
Puhutaanko tässä nyt hänen omasta lainastaan vai hänen kaverille lainaamista rahoista? Aiemmissa viesteissä (muistelin&tarkistin) hän mainitsi kaverin velan jonka halusi viedä perittäväksi..
Onko Turussa jotain kierrätyskeskusta tai hyväntekeväisyysjuttua, joka hakisi himasta täysin ehjiä vaatteita ja mahdollisesti muutakin toimivaa, mutta mulle tarpeetonta sälää?
Millä termillä kutsuttiin sellaista kahden kuvan yhdistämistä, missä tehdään ikään kuin keskiarvo kahdesta naamataulusta esimerkiksi. Itsellä oli joskus sellainen softakin, missä näppäiltiin ensin toisesta kuvasta silmät, nenä, suu jne. ja vastaavat toisesta kuvasta, niin se väänsi siitä sellaisen hassunhauskan viritelmän.
Nyt tuli mieleeni...vastasinkohan edes kysymykseen mitenkään
Onko Turussa jotain kierrätyskeskusta tai hyväntekeväisyysjuttua, joka hakisi himasta täysin ehjiä vaatteita ja mahdollisesti muutakin toimivaa, mutta mulle tarpeetonta sälää?
Pelastusarmeija näyttäisi hakevan ilmaiseksi.
Ei tarvitse laittaa jääkaappiin. Viileässä saa toki olla, mutta tuollainen makea systeemi säilyy avaamisen jälkeen tosi pitkään huoneenlämmössäkin. Ainakin viikkoja, käytännössä jopa kuukausia. Itse olen joskus unohtanut puoliksi juodun portin kaappiin ainakin vuodeksi, eikä maku ollut sinä aikana ehtinyt ihmeemmin kärsiä.Ostin tänään pullon portviiniä ensimmäistä kertaa elämässäni joulunajan juhlajuomaksi. Niepoortin Rubya ostin ja voisiko joku kokeneempi portviinien juoja antaa vinkkejä juoman suhteen. Pitääkö säilyttää jääkaapissa, jos pitää niin kuinka pitkään ja niin edelleen..
Riippuu varmaan siitä, onko syytä epäillä jotakuta uhkaavaksi epäiltyä henkilöä. Ensisijaisesti kannattaa tietysti ottaa yhteyttä iltapäivälehdistöön. "Vuosien painajainen - häirikkö piinaa - Kuuntele seksivaupuhelu!".Kannattaako ottaa yhteys poliisiin kun asunnon kummallekin asukkaalle soitettiin eilen illalla pilapuhelu?
Tietääkseni jokaisella pitäisi olla oikeus rauhaan omassa kodissa. Soittajille on ilmaistu selvästi, että soitot pitää lopettaa. Paitsi että ne häiritsevät, osissa puheluista on myös haukuttu avovaimoani. Ei näitä piinaksi asti ole tullut, mutta kyllähän ne muutamatkin vituttavat suunnattomasti.Riippuu varmaan siitä, onko syytä epäillä jotakuta uhkaavaksi epäiltyä henkilöä. Ensisijaisesti kannattaa tietysti ottaa yhteyttä iltapäivälehdistöön. "Vuosien painajainen - häirikkö piinaa - Kuuntele seksivaupuhelu!".
Oikeasti tuttavapiiristä tehty pilapuhelu ei kuulosta siltä että poliisia hirveästi kiinnostaisi.
Tietääkseni jokaisella pitäisi olla oikeus rauhaan omassa kodissa.
Kannattaako ottaa yhteys poliisiin kun asunnon kummallekin asukkaalle soitettiin eilen illalla pilapuhelu? Tekijä löytyy varmasti avovaimoni tuttavapiiristä, mutta äänestä emme saaneet selvää. Soitot tehtiin tietenkin tuntemattomasta numerosta. Näitä on tullut ennenkin, ja avovaimoni on mm. vaihtanut numeroa kertaalleen häirikköpuheluiden takia. Nyt numero on ilmeisesti vuotanut väärille tahoille, ja sama show alkanee uudestaan.
jos puhelun tullessa näytöllä lukee "tuntematon numero soittaa", ei tätä numeroa pysty selvittämään itse millään muotoa, ainoastaan viranomainen saa numeron selville rikosilmoituksen teon jälkeen.
Noi on kai vähän hanklalia tapauksia. Kaverille soitettiin jossain vaiheessa paljon pilapuheluita, eikä asia mennyt eteenpäin ennen numeron vaihtoa. Kaveri soitti operaattorille että jos saisi nimen tai edes eston kyseiseen numeroon, mutta mitään ei sitten oikein voinut tehdä. ja Suomessa ihmisillä tuntuu olevan aika iso kynnys tollsista poliisille soittaa, enkä edes tiedä osaisko ne mitään asialle tehdä...Kannattaako ottaa yhteys poliisiin kun asunnon kummallekin asukkaalle soitettiin eilen illalla pilapuhelu? Tekijä löytyy varmasti avovaimoni tuttavapiiristä, mutta äänestä emme saaneet selvää. Soitot tehtiin tietenkin tuntemattomasta numerosta. Näitä on tullut ennenkin, ja avovaimoni on mm. vaihtanut numeroa kertaalleen häirikköpuheluiden takia. Nyt numero on ilmeisesti vuotanut väärille tahoille, ja sama show alkanee uudestaan.
^^ Tuntemattomasta numerosta soittamisen idea nimenomaan on se, ettei vastapuoli näe mistään mistä numerosta puhelu tulee. Eli jos puhelun tullessa näytöllä lukee "tuntematon numero soittaa", ei tätä numeroa pysty selvittämään itse millään muotoa, ainoastaan viranomainen saa numeron selville rikosilmoituksen teon jälkeen.