Veneet rekataan maistraatissa, joka ylläpitää vesikulkuneuvorekisteriä. Prosessiin tarvitaan kauppakirja.Onko nyt siis kyse rekisteröidyn parisuhteen päättämisestä ja omaisuuden jaosta vai miksi maistraatti on mukana juonessa?
Veneet rekataan maistraatissa, joka ylläpitää vesikulkuneuvorekisteriä. Prosessiin tarvitaan kauppakirja.Onko nyt siis kyse rekisteröidyn parisuhteen päättämisestä ja omaisuuden jaosta vai miksi maistraatti on mukana juonessa?
Olen saanut lavasta katkenneen jääkiekkomailan johon olen liimannut irtolavan. Nyt koitan saada sitä lapaa pois varresta, mikä on helpoin tapa irrottaa liimainen lapa?
Veneet rekataan maistraatissa, joka ylläpitää vesikulkuneuvorekisteriä. Prosessiin tarvitaan kauppakirja.
Tämän lisäksi saattaa joutua säätämään äänikortin asetuksia, jotta äänien ulostulo on juuri hdmi-portissa. Oletus taitaa olla 3,5mm kuulokelitäännässä. Ohjauspaneeli-->Äänet lienee paikka, mistä ko. täppää voi lähteä haeskelemaan.
Kertokaapas hyvät ihmiset milloin saa veronpalautukset haltuunsa seuraavanlaisen homman jälkeen. Eli tämän vuoden aikana on vaihdettu pankkia ja edellinen tili on lakkautettu. Veroilmoituksessa luonnollisesti on vanha tilinro ja uutta ei muistettu ilmoittaa. Eli miten verottaja hoitaa tässä tapauksessa asian. Lähinnä nyt kiinnostaa, että koska palautukset saa? Kokemuksia kenelläkään tälläisestä?
Omistetaan kaverin kanssa puoliksi vene, josta olen nyt ostamassa kaveria ulos. Kaikki on sovittu ja kättä puristettu, mutta millä sanamuodolla kauppakirja väsätään, että se on käypä paperi esim. maistraatissa?
Kuolenko?
Joku on kloonannut korttisi.Miten tilitapahtumissani näkyy tälle päivälle Visa electron-osto, vaikka en ole siellä pariin päivään ko. korttia käyttänyt?
Joku on kloonannut korttisi.
Ei vaan. Kortilla ostettaessa tililtä otetaan katevaraus, joka ei tarkoita, että raha siirtyisi sinun tililtäsi myyjälle. Itse maksutapahtumassa voi olla parinkin päivän viive. Esimerkiksi viikonlopun viihteellisen illanvieton jälkeen saattaa ihmetellä, miksi tililtä vasta maanantaina on vähennetty sentti jos toinenkin.
Ihmettelin sellaista hommaa tässä että saako tuolla VisaElectronilla tilin miinukselle. Siirsin äsken 300€ käyttötililleni, johon on vain tuo Electron, ja huomasin että tilin saldo on kuitenkin jotain 258€
Ihmettelin sellaista hommaa tässä että saako tuolla VisaElectronilla tilin miinukselle. Siirsin äsken 300€ käyttötililleni, johon on vain tuo Electron, ja huomasin että tilin saldo on kuitenkin jotain 258€
Miksä tämän ketjun nimi on Sekalaisten kysymysten ketju II. Mitä onkaan aikoinaan tapahtunut ensimmäiselle ketjulle?
Mitä vaimolle joululahjaksi? Mitä äidille joululahjaksi?
Voinko vähentää verotuksessa ostamani henkilökohtaisen kannettavan, jos perustelen, että se tulee työkäyttöön? Toimin siis it-alalla.
Voinko vähentää verotuksessa ostamani henkilökohtaisen kannettavan, jos perustelen, että se tulee työkäyttöön? Toimin siis it-alalla.