Onnea uudelle isälle!
On selkeästi jo myöhäistä, mutta kaikille tarvitseville tiedoksi, että nykyään näemmä saa viiden päivän jälkiehkäisypillereitäkin.
Linkki IL:n juttuun.
Siivotessa löytyi tiliote joulukuulta vuodelta 2007
Siinä on korttiostot päiviltä 27.12 ja 31.12 saajana on Helsingin/301
Summat aika erikoisia ja päivät. Onko mitään keinoa saada selville mitä on tullut tehtyä?
Menet sinne omaan pankkiisi, ja kysyt sieltä. Ne tietävät mihin ovat rahojasi makselleet.Siivotessa löytyi tiliote joulukuulta vuodelta 2007
Siinä on korttiostot päiviltä 27.12 ja 31.12 saajana on Helsingin/301
Summat aika erikoisia ja päivät. Onko mitään keinoa saada selville mitä on tullut tehtyä?
Olisiko Helsingin taksi ja auto nro. 301? Mätsäisi ainakin uudenvuoden viettoon.
Menet sinne omaan pankkiisi, ja kysyt sieltä. Ne tietävät mihin ovat rahojasi makselleet.
Sanoinko minä vastauksessani, että normaali maksuliikenne menee kuvailemallasi tavalla?Piti oikein alkaa miettimään että minkälainen logiikka tämän kommentin takana mahtaa olla. Siis: kun minä vilautan pankkikorttiani maailman turuilla ja toreilla, niin pankissani hetikohta näpsäkkä Tiina Toimihenkilö naputtelee maksuni tiedot ja tekee transaktion tililtäni kauppiaan/palveluntarjoajan tilille.
Pk-seudulta ei edes 301 numeroista bussia löydy. Ja vaikka löytyisi, ei paikallisliikenteessä pysty maksamaan pankkikortilla.Sama heilahti mullakin mieleen, joko bussi nro 301 tai taksi. Tosin, jos summat ovat erikoisia niin veikkaisin taksia.
Menojalkaa vähän vipattaa, joten löytyisiköhän Porvoosta jotain pubia, jossa soisi edes hiukan rankempi musiikki kuin Lauri Tähkä tms ilman, että joutuu laittamaan omaisuuden mahdolliseen jukeboksiin?
Saapikohan tuota Moccamasterin lasista vedennousuputkea jotenkin irti tai puhdistettua tuossa kokoonpanossa?
No photobox ainakin vielä: http://fi.photobox.com/shop/photobooksOnko porukalla kokemuksia noista itse suunniteltavista valokuvakirjoista? Lähinnä siis ohjelman käytettävyyden ja kirjan laadun osalta. Ainakin Ifolor, Rajala, Gigantti, Kuvakirjakauppa ja Tunnin kuva näyttävät noita tarjoavan. Onko vielä muita?
Onko porukalla kokemuksia noista itse suunniteltavista valokuvakirjoista? Lähinnä siis ohjelman käytettävyyden ja kirjan laadun osalta. Ainakin Ifolor, Rajala, Gigantti, Kuvakirjakauppa ja Tunnin kuva näyttävät noita tarjoavan. Onko vielä muita?
Onko porukalla kokemuksia noista itse suunniteltavista valokuvakirjoista? Lähinnä siis ohjelman käytettävyyden ja kirjan laadun osalta. Ainakin Ifolor, Rajala, Gigantti, Kuvakirjakauppa ja Tunnin kuva näyttävät noita tarjoavan. Onko vielä muita?
Joopa joo taas. Ostin viime keväänä ennen kesän alkua bussikortin täyteen matkoja ja sanoisin, että siinä on vielä ehkä 35 matkaa jäljellä. Matkahuollon täti kertoi siinä sitten minulle, että voit varmaan käyttää nämä syksyn aikana loppuun, kun koulut alkaa. Epäilen silti, että minun on uusittava kortti nyt heti syksyllä, koska muistan jostain säännöistä lukeneeni näin. Mitähän tässä taas uskoisi, kun vaan tietäisi. Uskon teitä foorumilaisia, kertokaa jos on kokemusta tällaisesta!
Miltäs kuulostaisi sellainen vaihtoehto, että kokeilet mennä sillä kortilla, ja jos se ei kelpaa, ostat uudet matkat?
Nää on kyl vaikeita juttuja.
Menojalkaa vähän vipattaa, joten löytyisiköhän Porvoosta jotain pubia, jossa soisi edes hiukan rankempi musiikki kuin Lauri Tähkä tms ilman, että joutuu laittamaan omaisuuden mahdolliseen jukeboksiin?
Vastaus itse itselle: Järvenpään Nesteellä saa pestä poletteja vastaan autoaan sisätiloissa.Onko Järvenpään, tai lähialueiden tienoilla sellaista pese-se-itse autonpesupaikkaa? Siis jotain muuta kuin sellainen automaattipesukuja.