Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Näkeekö tämäniltaista Suomi - Belgia jalkapallomaaottelua miltään TV-kanavalta?
Yle-Areenasta näkyy. http://areena.yle.fi/live
Näkeekö tämäniltaista Suomi - Belgia jalkapallomaaottelua miltään TV-kanavalta?
Osaisiko joku noheva neuvoa, mitä maksaa halvimmillaan lentää Kuopio-Helsinki-Tukholma ja takaisin? En ole noita seurannut yhtään, joten ei ole mitään käsitystä. Miten paljon viikonpäivä tai kellonaika vaikuttaa?
No jos tietyille päiville etsii niin vertaa.fi on toinen hyvä palvelu. Sitten on tietty nuo halpalentoyhtiöt, joita nämä palvelut eivät yleensä käytä. Ei tosin taida tässä tapauksessa olla niistä apua.
Kannattaa houmioida että jos ei välttämättä ole jotain syytä Helsingin kautta lentää niin Air Baltic Riian kautta on todennäköisesti halvempi.
Mene tiuke laivalla, ei maksa pennin jeniä. Tosin Kuopio-Helsinki välistä todennäköisesti joudut jotain pulittamaan.
In Leffatykki.com sisältää hyviä arvosteluja ja hieman keskusteluakin, mutta eikö leffafriikit oikeasti keskustele millään sivustolla laajemmin elokuvien käänteistä?
Paljos tuo sakko nyt onkaan, kun vähän lenti vettä (vesilammikosta) jalankulkijan päälle?
Mistähän mahtaisi saadan hyvän sähköisen kärpäslätkän? Tuli testattua tuota Clas Ohlsonin versiota, mutta sillä ei meinaa saada hyttystäkään hengiltä.
Goldenin veljeksistä kysyisin, montako heistä kirjoittaa jatkoaikaan?
Mistähän mahtaisi saadan hyvän sähköisen kärpäslätkän? Tuli testattua tuota Clas Ohlsonin versiota, mutta sillä ei meinaa saada hyttystäkään hengiltä.
Ari ja AWe ainakin. En muista tiedä.
EDIT: näyttäisi niitä muitakin olevan: Fox, Gopher, Years, Wrist (epäilen tätä AWen kakkosnickiksi), Hawk ja suvun musta lammas ass.
Siis jälkiehkäisy otettu n. kahden vuorokauden kuluttua sattumasta. Ja tuo kotiraskaustesti tehty parin-kolmen viikon kuluttua tapahtumasta. Vai tätäkö tiedustelit?
Itse sain unettomien aamuvuorojen pelastajaksi reseptin Imovanea, ja onkin pätevä tuote. Puolikas jyvä riittää tuomaan sikeän unen koko yöksi, eikä aamulla ole lainkaan tokkurainen olo. Jotkut tosin jäävät tuohon herkästi koukkuun, joten olen ottanut lääkettä vain ääritilanteissa.
Tuota pitääkin pyytää lekurilta ensi kerralla. Se koko päivän kestävä tokkurainen ja veltto olo ei kauhean mukavaa ole. Mulla on yövuoroja vain parisen kertaa kuussa, eli tosi harvoin itsekin moista lääkettä tarvitsen.
Itseasiassa on avattu.Miksei vieläkään ole avattu tappeluketjua tämän kauden osalta?
No ni! Syksyn avauskierroksen satakuntalaisten paikalliskohtaamista odotellessa. Sivutolkulla tarinaa siitä kuka alisti ja ketä, useita kirjoituskieltoja, sekä muisteloita siitä kuinka kova jätkä Nickerson silloin vaan olikaan. Plus että Topo on ämmä. Puhumattakaan siitä ketkä niitä suippokorvia olivatkaan.Itseasiassa on avattu.
Tuota pitääkin pyytää lekurilta ensi kerralla. Se koko päivän kestävä tokkurainen ja veltto olo ei kauhean mukavaa ole. Mulla on yövuoroja vain parisen kertaa kuussa, eli tosi harvoin itsekin moista lääkettä tarvitsen.
Minä käytin eräässä vaiheessa Imovanea ja minä jouduin vaihtamaan rinnakkaisvalmisteeseen juuri Imovanen aiheuttaman voimakkaan metallisen maun ja lievän yököttävän olon tähden.
Ei kai sentään rinnakkaisvalmisteeseen? Imovanen vaikuttava aine on tsopikloni, joka on sen kitkerän metallinmaun aiheuttaja.
olisiko qluu sitten se, että näiden muiden aineiden takia Zopinox ei aiheuttanut minulle sitä kitkerää metallinmakua suuhun. Paljon mahdollista.