Sekalaista keskustelua, suuria tunteita, painimista ja vääntämistä Oulun Kärpistä

  • 497 015
  • 2 253

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
On kyllä käsittämätöntä että 15miljoonan euron liikevaihtoa pyörittävä seura ei helvetti tuon parempaan pysty ottelun mainostamisessa. Muutenkin Kärppien sosiaalisen median käyttö on naurettavan surkeaa. Miten oikeesti Kärppien tasoinen (urheilullisesti) voi olla noin surkea näissä asioissa? Kuka ihme näistä on vastuussa? Huoh
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siihen nähden miten Kärpät on rummuttanut mediassa CHL:n tärkeyttä tuo sen olematon näkyvyys seuran eri tiedotuskanavissa on kyllä aivan käsittämätöntä. Jonkun kerran olen LED-mainostaululla Kärppien CHL-otteluihin liittyvän mainoksen nähnyt, mutta siihenpä se näkyvyys on aika tavalla sitten jäänytkin viimeaikoina. Valtava menetetty mahdollisuus.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Siihen nähden miten Kärpät on rummuttanut mediassa CHL:n tärkeyttä tuo sen olematon näkyvyys seuran eri tiedotuskanavissa on kyllä aivan käsittämätöntä. Jonkun kerran olen LED-mainostaululla Kärppien CHL-otteluihin liittyvän mainoksen nähnyt, mutta siihenpä se näkyvyys on aika tavalla sitten jäänytkin viimeaikoina. Valtava menetetty mahdollisuus.
On todellakin. Siis jotenkin ei pienen ihmisen päähän mene mikä tässä oikein mättää. Jos itse olisin Kärppien palkkalistoilla ja saisi näistä asioista päättää niin kyllä näkyisi Kärpät somessa ja ottelumainoksissa ihan eri tavalla. Ja ei, rahasta tuo ei tällä hetkellä voi missään nimessä olla kiinni. Ammattitaidottomuutta, luulenpa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei minkäänlaista mainontaa missään, eikä kukaan puhu koko asiasta. Veikkaan, että valtaosa normihallilla kävijöistäkään ei tiedä, että tiistaina mennään. Ei tarvitse ihmetellä, että yleisö ei hallille löydä, kun kotisivuillakaan ei edes ohi mennen ole siinä normi "seuraava ottelu" kohdassa mitään. CHL napin painallus johtaa CHL:än sivuille ja sieltä löytää, jos jaksaa kaivaa. Vähän kyllä harmittaa, koska Kärppien etu olisi saada nuo pelit vetämään yleisöä. Kaippa se on sitten kivempi pelata 1200 katsojan edessä.
Sitä ei tarvitse vissiin vielä mainostaa, kun huomiseen peliin pääsee vielä kausikortilla, eli Kärpillä on jo maksaneita asiakkaita "tarpeeksi" huomiselle. Eri asia moniko vaivautuu paikalle.

Mutta eiköhän CHL-pudotuspelien käynnistyessä ala Kärpätkin herätä, kun joutuu oikeasti myymään jo lippuja niihin peleihin. Tosin silloinkaan ei varmaan yhtään huomista enempää varmasti porukkaa tule, jos ei satu jokin Ruotsin tai Sveitsin suurseura tulemaan avauskierroksella vastaan.
 
On kyllä käsittämätöntä että 15miljoonan euron liikevaihtoa pyörittävä seura ei helvetti tuon parempaan pysty ottelun mainostamisessa. Muutenkin Kärppien sosiaalisen median käyttö on naurettavan surkeaa. Miten oikeesti Kärppien tasoinen (urheilullisesti) voi olla noin surkea näissä asioissa? Kuka ihme näistä on vastuussa? Huoh

Toimitusjohtajahan näistäkin asioista on vastuussa. Kärpillä on viimeiset kolme vuotta ollut yksi tai kaksi palkattua viestintäihmistä. Aiemmin osa-aikaisena mutta nyt kai kokopäiväisenä. Vertailun vuoksi esim. HIFK:lla ja TPS:llä on melkoinen nippu tekijöitä ja sisällöntuottajia riveissään. Näillä seuroilla on myös halu palvella faneja tuottamalla mielenkiintoista mediasisältöä. Oulussa sitä vastoin on Junnon, Virkkusen, Loposen, Vihreävaaran ja Mikkolan konklaavissa tultu jo kauan sitten siihen tulokseen, että viestintä on vain pakollinen paha, ja se tehdään mahdollisimman pienellä budjetilla ja vaivalla. Sitten kun vielä tietää, että sen yhden viestintäihmisen pitää kirjoittaa raportit ja ennakot, päivittää somea, tehdä videohaastattelut ja olla rummuttamassa milloin Qstockia, Veikon konetta, Arinaa tai mitä tahansa tuhannesta yhteistyökumppanista, jolle on näkyvyyttä luvattu, niin jälki on tämän näköistä.

Kateeksi ei käy Kärppien viestintävastaavaa, joka tuossa ristitulessa yrittää luovia ja tehdä vielä edes auttavasti säädyllistä jälkeä.
 

JPL

Jäsen
Kärppien parhaat markkinointitempaukset on olleet gorillat hallilla ja Pedon Raapaisu...

keksikää näille yhtäläisyys.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Minä luulin että tämän päiväinen peli pelataan Tsekissä ja illalla TV:stä voisi seurata. Yllätys olikin suuri kun aamun Kalevassa mainos että 9.10. kotipelistä olisikin kyse. Onko se näin... ?.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kärpät satsaa viestintänsä ja paukkunsa sinne, missä itse kokevat kohdeyleisönsä olevan - eli B2B -puolelle. Kärppien yhteydenpito ja siltojen rakentamin Y-tunnuksilla varustettuihin on aivan eri planeetalta verrattuna kuluttajaviestintään. Sirkusta pyörittävät rahat tulevat hyvin pitkälti tuolta, joten mitäs sitä muuta tekemään.

Kärpät luottavat ylimielisesti siihen, että voittava joukkue kiinnostaa, ihmiset tulevat joka tapauksessa hallille ja Oulussa ei muuta tekemistä talvisin ole.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Kärpissä ei ehkä tajuta että niillä olisi valtavasti "ilmaista" tai ainakin edullista materiaalia jota kannattaisi pukata eetteriin enemmän. Olettaisin että pikku haastattelut yms niin Kärpät ei joudu niistä maksamaan mitään oikeuksista ja pelaajatkin oletettavasti joutuu tekemään tuota palkkansa eteen. Tietysti materiaalin kuvaaminen, käsittely jne. maksaa mutta kuitenkin. Meinaan että jos vertaa pelisisältöön niin olettaisin että maalikoosteet ja muut pelinäkymät lienee tv-sopimuksen myötä muilla tahoilla eli tuohon verrattuna kaikki haastattelut, alkulämpöjutut sun muut on edullisempia.

Jos jotain positiivista niin mielestäni Kärpät on tuottanut paljon tavaraa Instagramiin tällä kaudella. En tiedä sitten paljonko sitä pitäisi tuolla pitäisi muiden mielestä olla, mutta itselleni tuota on ollut "riittävästi". Pitää tietysti huomioida että Insta on vain yksi sosiaalisen median kanava (tosin oikeastaan ainoa mitä itse seuraan).

CHL, kyllä näkee otsikoista ja näkyvyydestä että mikä sen merkitys on. Jos loppupeleihin päästään niin tietysti näkyvyys on sitten isompi mutta onhan tuo onnetonta. Kannattaisiko noihin myydä jotain halpoja lippuja, perhelippuja tai jotain että hallille saisi porukkaa ja sitä kautta näkyvyyttä? Vai onko linjaus tarkoituksella sellainen että siihen ei panosteta jos se vie liigapeleiltä katsojia?
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Ei minkäänlaista mainontaa missään, eikä kukaan puhu koko asiasta. Veikkaan, että valtaosa normihallilla kävijöistäkään ei tiedä, että tiistaina mennään. Ei tarvitse ihmetellä, että yleisö ei hallille löydä, kun kotisivuillakaan ei edes ohimennen ole siinä normi "seuraava ottelu" kohdassa mitään. CHL napin painallus johtaa CHL:än sivuille ja sieltä löytää, jos jaksaa kaivaa. Vähän kyllä harmittaa, koska Kärppien etu olisi saada nuo pelit vetämään yleisöä. Kaippa se on sitten kivempi pelata 1200 katsojan edessä.

Tämä oli kyllä hyvin kiteytetty. Ja totuushan tuli eilisessä pelissä. TV-kuvan perusteella oli kyllä harvinaisen valju tunnelma. Mitä siellä ilmoitettiin.. jotain 30xx maksanutta katsojaa. Joku hallilla ollut voisi kommentoida, oliko siellä sitäkään. Ei ainakaan tunnelma kotisohvalle välittynyt kyllä millään tavalla.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä oli kyllä hyvin kiteytetty. Ja totuushan tuli eilisessä pelissä. TV-kuvan perusteella oli kyllä harvinaisen valju tunnelma. Mitä siellä ilmoitettiin.. jotain 30xx maksanutta katsojaa. Joku hallilla ollut voisi kommentoida, oliko siellä sitäkään. Ei ainakaan tunnelma kotisohvalle välittynyt kyllä millään tavalla.
No ehkä puolet tuosta ilmoitusta määrästä oli paikalla ja siinäkin saattaa olla vähän liikaa. 1500 katsojaan ei varmasti päästy eilen.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Olin eilen hallilla katsomassa peliä. En olisi muuten edes tiennyt tästä kotiottelusta, mutta onneksi Telian lähetyksessä edellisestä ottelusta sattui kuulumaan hallin oma kuulutus seuraavasta kotiottelusta, ja toki täältä Jatkoajasta olisi varmasti asia tullut ilmi lähempänä ottelua. Kärppien kotisivuilta ei ottelut -kohdasta löytynyt minkäänlaista infoa asiasta. Pelipäivänä somessa taidettiin jonkin verran mainostaa, ja joku maininta taisi kotisivuillekin tulla. Markkinoinnista voisi siis antaa aika ison miinuksen.

Edellämainitun tilanteen (mainostuksen puute) huomioon ottaen, oli aika silmiä avaava hetki astella hallille lähes samaan aikaan Juha Junnon kanssa. Katse kiersi pitkään ja hitaasti hallin käytävää pitkin, ja tuskaisesti totesi seurassaan olevalle mieshenkilölle (ellen pahasti erehdy, niin oli Arposen Seppo), että on täällä kyllä ihan surullisen vähän väkeä, ja jatkoivat siitä sitten keskustelua, mistä tämä johtuu. Hallilla oli väkeä arvioltani saman verran, mitä harjoituspeleissä on ollut, tuo päälle 3000 katsojaa on todella yläkanttiin arvioitu. Jopa hallin myyntipisteistä suurin osa oli suljettuina.

Tulkaa nyt vielä joku toimistolta kertomaan, että CHL on Kärpille tärkeä asia...? Joukkueelle varmasti on, joukkue haluaa menestyä myös CHL:ssä, mutta olisihan tuo ihan kohtuullista, jos myös organisaatiossa viitsittäisi panostaa, kun kyseessä kuitenkin oli CHL-ottelu, eikä mikään perustiistainen loskalokakuun jämäsija-vastustajaa vastaan oleva merkityksetön tiistailäpsyttely.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
CHL-otteluita olen käynyt katsomassa hallilla, mutta myönnettäköön, että vasta pleijarivaiheessa.Tämä lohkovaiheen venyttäminen lokakuulle on ehkä vähän turhaa, kun kansalliset sarjat ovat jo täydessä vauhdissa. Toivoisi, että sen lohkon ehtisi pelaamaan läpi jo syyskuun puoliväliin mennessä kokonaan. Kärpillä on ollut "tuuri" mielestäni näiden lohkovastustajien kanssa tasomielessä joka CHL-kaudella. Mainosmielessä ehkä ne eivät suurempia otsikoita ole saaneet.

Sitä en täysin ymmärrä, että miksi CHL:n markkinointi on näin heikkoa. Kuitenkin omaa rahaa on kyseisen liigan perustamiseen pistetty ja toivotaan siitä aina vain merkittävämpää tapahtumaa. Kuitenkin joukkueet pääsääntöisesti jättävät myynnin väliin. Jaettakoon vaikka toisen tai kolmannen asteen opiskelijoille lippuja, jos CHL-lohkovaihe ei muuten myy.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Eurooppalainen huippusarja oli ennenkaikkea Juha Junnon unelma, ja Kärpät oli tuon hankkeen voimakas puolestapuhuja - sekä seuran, että Juhan omalla suulla.

Tommi Virkkunen nähnee pragmaattisesti sarjan enemmän kulueränä kuin Junno, mikä näkyy olemattomana markkinointikuluihin panostuksena. Pelaajat ja valmennushan sarjaa hehkuttavat, mutta toimistotasolla fokus ei ole ymmärtääkseni niin vahva kuin JJ:n aikana.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itseäkin ihmetyttää, miksei Kärpät mainosta CHL-matseja. Monta kertaa olen hallilla ollut CHL-peliä katsomassa ja aina olen viihtynyt. Ehkä olen keskimääräistä aktiivisempi siinä mielessä, että otan kyllä itse selvää milloin pelejä pelataan, enkä jää odottelemaan mainoksia. Ainakin omalla kohdalla nuo CHL-pelit on aina olleet sen verran viihdyttäviä, että jos vaikka viikolla on tiistaina CHL-kotipeli ja torstaina joku vitun Sport-liigapeli, valitsen kymmenen kertaa kymmenestä CHL-pelin, jos jomman kumman käyn paikan päällä katsomassa.

Ihmetyttää myös se, miksei porukka edelleenkään tunnu CHL:lle lämpiävän isossa määrin. Ei kaikkea voi mainostamattomuudenkaan piikkiin laittaa. Kärpät haluaa menestyä CHL:ssä, joten pelit eivät ole mitään harkkapelihöntsää. Vastus on yleensä aina hieman erilainen kuin perus liigajengi. Lipun hinnatkin ovat hieman halvempia kuin liigapeliin. En keksi oikeastaan yhtään syytä, miksi normaali liigamatsi menisi itsellä CHL-pelin edelle. Todellakin toivon, että CHL:n arvostus nousisi yleisestikin sille kuuluvalle tasolle. Ei pelkästään seurajohdon, vaan myös suuren yleisön silmissä. Itseäni CHL kiinnostaa niin paljon, että ottaisin Kärpille mieluummin CHL-mestaruuden kuin Liigamestaruuden, jos näistä pitäisi valita. Toki toivon, että Kärpät voittaa molemmat.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ei pelkästään seurajohdon, vaan myös suuren yleisön silmissä. Itseäni CHL kiinnostaa niin paljon, että ottaisin Kärpille mieluummin CHL-mestaruuden kuin Liigamestaruuden, jos näistä pitäisi valita. Toki toivon, että Kärpät voittaa molemmat.

Näkisin, että seuran olisi hyvä tehdä strategisen näkyvää markkinointia n. viikon ajan ennen jokaista CHL -peliä, mikäli isot massat halutaan halliin. Otteluja on niin vähän, että tuo ei pitkässä juokussa ole iso panostus, ottaen huomioon, että rakenne markkinoinnin näkökulmasta olisi suurin piirtein sama - katsojille kotisivujen, paikallismedian ja SoMen kautta tietoon;:

- Mistä pelataan (panokset, lohkotilanne, mahdollinen jatko)
- Ketä vastaan pelataan (katsaus vastustajan kotimaahan, seurahistoriaan, kotikaupunkiin, merkittäviin entisiin pelaajiin, menestykseen
- Vastustajan avainpelaajien esilletuonti (taustat, pisteet, lupaukset, yhtymäkohdat Suomeen jne)

Tuota ei nyt tapahdu laisinkaan - suuri yleisö ei tiedä ketä vastaan pelataan, vs "tuttu ja turvallinen" Sport Vaasasta.

Jokereiden markkinointia on moitittu, mutte he ovat tehneet sinänsä hyvää työtä vieraiden jengien esilletuomisesta omalle yleisölleen.
 

Raksilan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Se kai siinä eniten mättää, että CHL on täynnä näitä ynnämuut italoranskabrittijoukkueita, jotka ei tavan tuulitakkia paljon napostele. Ja ylipäätään aivan liikaa jengejä sarjassa muutenkin.

Joukkuemäärää tulisi laskea radikaalisti niin, että vain ja ainoastaan maan mestarit mukaan (8kpl). Jämämaat voi karsia vielä noista parista viimeisestä paikasta. Sitten kahdessa lohkossa kaksinkertainen runkosarja (tai vaikka yhdessä yksinkertainen jos sikseen) ja välierät sekä finaalit kummankin lohkon kahdelle parhaalle.

Olisi se kiinnostavuus ihan eri tasolla, jos siellä alkulohkossa on jo esim. Frölundaa tai Zurichia vastassa ja jokaisessa ottelussa vastasssa tosiaan aina mestari eikä joku neljänneksi sijoittunut joukkue. En tosin ole tietoinen onko tuota joukkuemäärää tarkoitus tiputtaa tulevaisuudessa?

Kaikkea ei voi kai kuitenkaan saada. Yritetäänhän tuolla kai kasvattaa lätkän suosiota noissa pienemmisssä maissa, mutta tämmöisenään tuo konsepti tulee kuolemaan ennemmin tai myöhemmin kun edes perinteisissä lätkämaissa ei kinosta.

Mutta jooh, kyllä Kärpilläkin on petrattavaa kun kanavat mainontaan ovat olemassa ja käytännössä eivät hirveästi mitään maksa.
 
Viimeksi muokattu:

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Paljon on tehty töitä mm. mainokset kaikki vaihdettu CHL -peliin. Yleisö kyllä unohdettu jo siten että myyntipisteitäkin vähennetty niin että varmasti on vähemmälläkin porukalla pitkät jonot. Nyt ei mennyt putkeen tämä !!
 
Se kai siinä eniten mättää, että CHL on täynnä näitä ynnämuut italoranskabrittijoukkueita
Aika pitkälti näin omalla kohdallani. En eilen oikein jaksanut edes harmistua, ettei maikkari näyttänyt peliä suorana. Kärpät tuppaa aina olemaan näiden ei-niin-kiinnostavien joukkueiden kanssa samassa lohkossa. Tai sitten pelaa puolivälierissä jotain vitun bluussia vastaan. Tuossa olisi myös petraamisen paikka, ettei saman maan joukkueet tulisi vastakkain ennen kuin on ehdottoman pakko.

Joukkuemäärää tulisi laskea radikaalisti niin, että vain ja ainoastaan maan mestarit mukaan (8kpl).
En ihan näin radikaalisti lähtisi joukkuemäärää laskemaan. Joku mestarit+runkosarjan voittajat voisi olla hyvä. Jos sama, niin sitten hopeajoukkue tai runkosarjan kakkonen mukaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paljon on tehty töitä mm. mainokset kaikki vaihdettu CHL -peliin. Yleisö kyllä unohdettu jo siten että myyntipisteitäkin vähennetty niin että varmasti on vähemmälläkin porukalla pitkät jonot. Nyt ei mennyt putkeen tämä !!
Uimahallin puoleisella käytävällä oli kahdeksasta myyntipisteestä kolme(!) auki. Vaikka yleisöä ei hirveästi ollutkaan, niin jonot olivat silti aivan järkyttävät.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Aika pitkälti näin omalla kohdallani. En eilen oikein jaksanut edes harmistua, ettei maikkari näyttänyt peliä suorana. Kärpät tuppaa aina olemaan näiden ei-niin-kiinnostavien joukkueiden kanssa samassa lohkossa.
Tässä toki sattumalla on suuri merkitys, mutta todennäköisyyksiin vaikuttaa myös Kärppien arvoittaminen 1.koriin, jolloin vastustajat tulevat alemmista koreista. Joku JYP on 2. vai 3. korissa, joten on luonnollista että saavat heti kärkeen haastavempia ja täten kiinnostavempia vastuksia.
 
Tässä toki sattumalla on suuri merkitys, mutta todennäköisyyksiin vaikuttaa myös Kärppien arvoittaminen 1.koriin, jolloin vastustajat tulevat alemmista koreista. Joku JYP on 2. vai 3. korissa, joten on luonnollista että saavat heti kärkeen haastavempia ja täten kiinnostavempia vastuksia.
Näinhän se menee. Melko itsestäänselvyys tuppaa olemaan jatkoonpääsy(Kaitsu sanoo moro), joka luultavasti omalta osaltaan syö katsojamääriä ennestään.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Paljon on tehty töitä mm. mainokset kaikki vaihdettu CHL -peliin. Yleisö kyllä unohdettu jo siten että myyntipisteitäkin vähennetty niin että varmasti on vähemmälläkin porukalla pitkät jonot. Nyt ei mennyt putkeen tämä !!
Niinno. Mainokset on ollut pakko vaihtaa, kun CHL määrää. Varmasti vituttanut. Mutta joo itse nauroin mielessäni eilen hallilla, kun "parituhatta" yleisöä ja pahemmat jonot kioskille, kuin täydellä tuvalla. Farssi!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myös Janne Onnela on kiinnittänyt huomiota tuohon Kärppien (ja muiden suomalaisseurojen) onnettomaan CHL-mainontaan:

Janne Onnela kirjoitti:
Miten tiistain CHL-kierros näkyi markkinoinnissa? Eipä juuri mitenkään.

Maanantaina seurojen somekanavilla mainittiin jotain pelistä. Kärppien ottelusta oli tiistain Kalevassa perinteinen ottelumainos, mutta esimerkiksi seuran kotisivuilla ottelua ei mainittu maanantaina käytännössä mitenkään. Seuraava kotipeli oli sivujen mukaan lauantain Sport-ottelu.

Sarjaan osallistuvat seurat pönkittävät puheissaan kuin yhdestä suusta CHL:n tärkeyttä. Samaan aikaan puolittainen tekeminen otteluiden markkinoinnissa alleviivaa aivan toisenlaista viestiä.

Linkki Kalevan mielipidekirjoitukseen kokonaisuudessaan: Kommentti: Jääkiekon Mestarien liigan markkinointi ontuu ja pahasti – se nähtiin myös Raksilassa tiistaina

Se, että asiasta kirjoitetaan muuallakin kuin tällä palstalla on toivottavasti alku suuremmille/paremmille markkintointipanostuksille.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Se kai siinä eniten mättää, että CHL on täynnä näitä ynnämuut italoranskabrittijoukkueita
No eikös näistä pienimmistä kiekkomaista kuitenkin ole mukana vain ne mestarit, jos nekään. Yksi italialainen joukkuekin on nyt mukana vain, kun sattui voittamaan monikansallisen EBEL-liigan. Lisäksi tämä kyseinen joukkue on uhannut vakavasti HIFK:n jatkoon pääsyä omasta lohkostaan. Useampia joukkueita on mukana sitten vain merkittävistä kiekkomaista ja ne ovatkin sitten kovia joukkueita verrattuna alemman kastin Liiga-joukkueisiin. Niitä CHL on täynnä eikä suinkaan niitä ynnämuut-seuroja joita on vaan muutama höysteenä. Mutta aika hajuton saa sellainen pienen kiekkomaankin joukkue kyllä olla ennen kuin käy ainutkertaisena vastustajana tylsemmäksi kuin pelit esim. Jukureita, KooKoota tai Sportia vastaan, joita hinkataan kuitenkin vuodesta toiseen se kaksi kotipeliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös