Jep. Kyllähän siihen tarvitsisi ihan kunnon panostusta.Ja Samppa Jaakola jatkaa huseeraamistaan edelleen? Sitten ensi kaudella taas ihmetellään, kun pelaajat ei ota steppejä eteenpäin, meiltä luistellaan jalat alta ja meidän hiiret heitellään hyökkäyspäässä seinälle.
Joo ja olihan Jaakolakin aikoinaan jopa KHL:ssä asti fysiikkakoutsina jos oikein muistan. Taitaa olla aika ajanut vain ohi, eikä ole ollut halua kehittää itseään. Näin käy kun mukavoituu, ja työpaikka on taattu vuodesta toiseen.Jep. Kyllähän siihen tarvitsisi ihan kunnon panostusta.
Toki ne sinne Huttulan tuonut mukaan. Josta kuulunut vähän kahdenlaista tarinaa.
Aikoinaan Kärpät oli fysiikassa ihan Suomen suunnannäyttäjiä. Hakkarainen siitä puhukin, joka olisi btw nykyään ilmeisesti vapaana.
"Vuonna 2026 Oulun Kärpät täyttää 80 vuotta. Silloin Kärpät pelaa ulkojäällä liigaottelun helsinkiläisen HIFK:n kanssa. Raksilan pipolätkäottelu päättää kulttuuripääkaupunkivuoden."Oulun kaikkien aikojen isoimpaan ponnistukseen on enää 1,5 vuotta – "Toista mahdollisuutta ei koskaan enää tule"
Oulun kulttuuripääkaupunkivuoteen on aikaa vielä reilut puolitoista vuotta. Oulun kulttuurisäätiön toimitusjohtaja Piia Rantala-Korhonen kertoo, mitä tulevasta juhlavuodesta tässä vaiheessa tiedetään.www.kaleva.fi
Pitkään on odotettu ulkoilmaottelua Ouluun ja nyt se vihdoin saadaan. Ilmeisesti ennen koronaa tuota kovasti puuhattiin Hifkin kanssa, mutta silloin jäätiin vielä telineisiin.
Mielenkiintoisesti tuossa Kalevan jutussa puhutaan Raksilan ulkoilmaottelusta. Liekö pesäpallostadion jo sitten mietitty ottelupaikaksi.
Ei kaukanakaan olla oltu, tämän mukaan Raatissa OPS-Liverpool matsissa ollut 14 000 katsojaa:Jännä olisi nähdä saadaanko uusi yleisöennätys (15 000 katsojaa). "– Oulussa ei ole ollut maksullista urheilutapahtumaa, jossa olisi ollut 15 000 katsojaa. Sitä haluaisimme tavoitella, Virkkunen sanoo."
Jännä olisi nähdä saadaanko uusi yleisöennätys (15 000 katsojaa). "– Oulussa ei ole ollut maksullista urheilutapahtumaa, jossa olisi ollut 15 000 katsojaa. Sitä haluaisimme tavoitella, Virkkunen sanoo."
Torkkeli, Viuhkola, Kukkonen, Pyörälä Ja Kärppä-logo liekehtivänä johonkin väliin. Mestaruudet numeroina, mutta ei pääosassa. Väriskaala musta-harmaa. Shaman Arts tai MedusaInk.En keksiny tälle parempaakaan ketjua joten olkoon täällä. Mutta siis olen miettinyt pitkään, että aloittaisin hihatatuointiprojektin, jonka aiheena olisi Oulun Kärpät. Nyt saa ehdottaa millasta kuvaa voisi ottaa jos on ideoita. Itsellä on jo mielessä monenlaista, mutta lisäinspiraatiosta ei varmaan olis haittaa:D
Muuten väreinä musta/harmaa, mutta logo johonkin kohtaa oikeilla väreillä!En keksiny tälle parempaakaan ketjua joten olkoon täällä. Mutta siis olen miettinyt pitkään, että aloittaisin hihatatuointiprojektin, jonka aiheena olisi Oulun Kärpät. Nyt saa ehdottaa millasta kuvaa voisi ottaa jos on ideoita. Itsellä on jo mielessä monenlaista, mutta lisäinspiraatiosta ei varmaan olis haittaa:D
Jos ei löydy Mambaa piiloutumassa fläppitaulun taakse niin olen pettynyt.En keksiny tälle parempaakaan ketjua joten olkoon täällä. Mutta siis olen miettinyt pitkään, että aloittaisin hihatatuointiprojektin, jonka aiheena olisi Oulun Kärpät. Nyt saa ehdottaa millasta kuvaa voisi ottaa jos on ideoita. Itsellä on jo mielessä monenlaista, mutta lisäinspiraatiosta ei varmaan olis haittaa:D
Saatat joutua pettymäänJos ei löydy Mambaa piiloutumassa fläppitaulun taakse niin olen pettynyt.
Liian vaikeaa Kärppien mediatiimille, joten otetaan ohjat.Mistä nettisivulta näkee ajantasaisen sopimustilanteen? Elite näyttää ainakin puhelimella aivan puutaheinää 24-25 sopimustilanteesta. Toki palstalta kaivelemalla, mutta oishan tuo kiva jos välillä haluaa käydä nopeasti tsekkailemassa.
Tamin kuva.En keksiny tälle parempaakaan ketjua joten olkoon täällä. Mutta siis olen miettinyt pitkään, että aloittaisin hihatatuointiprojektin, jonka aiheena olisi Oulun Kärpät. Nyt saa ehdottaa millasta kuvaa voisi ottaa jos on ideoita. Itsellä on jo mielessä monenlaista, mutta lisäinspiraatiosta ei varmaan olis haittaa:D
No kultajunassa Kärpillä oli 6 ketjua pelaajia käytössään, eikähän tässä olla vielä lähelläkään sitä määrää.Kärpillä siis ensi kaudeksi tällä hetkellä sopimus 9 puolustajalle ja 11 hyökkääjlle. Kyllä tuonne hyökkäykseen selkeästi vielä mahtuu. Lisäksi yksi maalivahti (Karhunen?) ja ainakin yksi pakki (Pokka?). Jos tuonne hyökkäykseen vielä saadaan jatkot Kepulle, Junttilalle ja Anttilalle, on siellä silti vielä tilaa vahvistuksille
Toukokuun alulle hyvää tekemistä Raksilassa!