Pikkaisen kaipaisin perusteluja tälle väitteellesi. Minun mielestäni Koivisto nimenomaan sopii Mannerin pelitapaan. Hän on työteliäs sekä nopea ja pystyy varsinkin kiekottomana toteuttamaan Kärppien pelitapaa erinomaisesti. Hämeenlinnalaisten saatesanat olivat perin mairittelevat. Häntä tituleerattiin esimerkiksi yhdeksi sarjan parhaista alivoimapelaajista. Tuota kykyään hän ei ole vielä edes päässyt kunnolla näyttämään pelaamissaan seitsemässä ottelussa. Ensimmäiset kuusi peliä menivät noin 10 minuutin peliajalla, kun eilen peliajaksi kellotettiin 13,34 min. On mielenkiintoista nähdä, mikä hänen roolinsa on jatkossa, vai onko sitä ollenkaan.
Minun on hivenen hankala ymmärtää Koiviston hankkimisen aiheuttamaa ärtymystä tällä palstalla. Kovin pienen merkityksen siirto mielestäni.
No vaikeahan tuota on pyöritellä kuka sopii pelitapaan ja kuka ei. Voihan sitä nähdä että joukkue koottaisiin tehottomista ja kädettömistä pörrääjistä ja periaatteessa kaikki sopisivat pelitapaan kun yrittävät tosissaan eivätkä ole ihan hitaita. Uskon että Mannerin toive on saada mahdollisimman paljon maalintekovoimaa muistakin ketjuista. Toistaiseksi Koivistolta ei ole nähty apuja tuon suhteen ja valitettavasti hän ei myöskään osaltaan helpota ketjukavereidensa tehoilua. Ei häneltä varmaan ihmeitä odotettukaan, mutta olen yllättynyt jos tämä toistaiseksi nähty riittää Mannerille ja Kärpille jos tarkoitus on nimenomaan kehittää joukkuetta. Toki on hyvä mikäli olet itse tyytyväinen.
Ei minua sinänsä häiritse Koiviston palkkaaminen, mutta mieluummin jakaisin nämä paikat omille ja käyttäisin rahat siihen, että hankittu vahvistus olisi vielä pykälää parempi. Aina voidaan heitellä rahaa sinne tänne ja ajatella ettei tuolla summalla ole väliä, mutta yhdessä ne näkyvät jo jossakin. Keskustelimme palstalla aikanaan Mäenalasen sopparista, kun itse olin siitä hyvilläni, mutta samalla harmittelin vähän sitä että soppari saatiin tehtyä vasta silloin kun Mäenalanen oli antanut parhaat näyttönsä. Sain silloin aikanaan kommenttia ettei asialla ole väliä kun Kärpillä on kyllä varaa. Kärpissä on tehty paljon hyvää, mutta mielestäni rahankäytössä olisi vielä pientä tuunaamisen sarkaa, missä Koivistolla ja Karvisella on pienet roolinsa.
Viimeksi muokattu: