Sekalaista keskustelua, suuria tunteita, painimista ja vääntämistä Oulun Kärpistä

  • 496 561
  • 2 253

Glove

Jäsen
Veikkaan, että Jokisen Jussi on pistänyt euroja jonoon ja ostanut koko seuran. Lisäksi laittaa hokkarit naulaan ja alkaa ostamansa seuran pomoksi.
 
Viimeksi muokattu:

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko meillä kukaan kipinävuorossa hallin lähettyvillä? Joko Lasse bongattu?
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Minun mielestäni tuo ulkoilmapeli on nimenomaan todella epärealistinen skenaario. Mitä ihmeen järkeä olisi alkaa tulevana talvena järjestämään tuollaista riskitapahtumaa, kun on aidosti mahdollisuus että tuossa tulee rahallisesti turpaan? Sen voi järkätä sittenkin kun koronahuolet ovat ohi. Viime kaudesta saatiin varmasti isosti turpiin taloudellisesti ja kun tietää kuinka tarkkoja Kärppien toimistolla ollaan talousasioista, niin en jaksa kyllä millään uskoa mihinkään ulkoilmapeliin.

Toisaalta, jos tästä on jo talvella pistetty nimet paperiin erilaisten toimittajien kanssa, niin siitä voi olla vaikea rimpuilla irti koronahuolien vuoksi. Ulkoilmapeli(t) pitäisi kuitenkin julkistaa oikeastaan ennen kuin Liiga julkaisee ensi talven ottelut, joista ehkä voisi jo liikaa päätellä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voiko jokin ulkoilmapeli olla merkittävä kesäkuun uutinen ?
Lipunmyynnin kannalta ei olisi paras paikka ennenkuin yhteiskunta piristyy koronan kourista.
En usko, jotakin isompaa on tulossa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Älkää nyt helvetissä KHL-polulle lähtekö. Jokerit ilmoitti tiedotusrilaisuudesta aikoinaan vähän samoin sanoin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Toivottavasti ei. Päinvastoin voitaisiin kyllä hakea Jokerit sieltä pois. Edelleen ikävä lauantain Jokerit -kotimatseja.
Samoja fiiliksiä viimeisten Jokerien liigavuosien tapahtumista huolimatta. Paikallisväännöt puuttuu nykyisin ja olisi muutenkin liigam statusta nostava juttu. Oikeen kellekään ei ole Jokerien KHL-taipaleesta iloa, aika harva tuota liigaa seuraa,vaikka toki yhden seuran tarpeisiin niitä kiinnostuneita Suomessa on.

Itse veikkaan kuitenkin sitä hallia, Raksila on ihan aikansa elänyt.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Toivottavasti ei. Päinvastoin voitaisiin kyllä hakea Jokerit sieltä pois. Edelleen ikävä lauantain Jokerit -kotimatseja.
Aww, that's so sweet! Mullakin on ikävä teitä, tervetuloa KHL:ään :) Mutta tosissaan, jos tällainen siirto tapahtuisi, olisi todella mielenkiintoista seurata millainen Liigan sisäinen show saataisiin nyt pystyyn.

Itse olen kallistunut omistuspohjaan liittyviin muutoksiin. Mutta mitä helvettiä mä edes ylipäänsä tätä näin kovalla mielenkiinnolla seuraan?!? Olenko muuttumassa oululaiseksi...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älkää nyt helvetissä KHL-polulle lähtekö. Jokerit ilmoitti tiedotusrilaisuudesta aikoinaan vähän samoin sanoin.
Nää on aina jänniä, kun joku edes ottaa KHL:n puheeksi näissä tiedotustilaisuuksien yhteyksissä. Ei tulisi tapahtumaan ikimaailmassa. Mistä Kärpät taikoisi 8-10 miljoonaa lisärahaa per vuosi? Ei mistään. Jokereihin työnnetyt miljoonat varmaan riittää jo itänaapurillekkin. Ihan turha spekuloida edes.

Mutta asiaan. Kyllähän tässä näin ulkopuolisenakin aistii "hypeä" asian ympärillä, joten olisi aika omituista, jos näin ilmotettaisiin jonkun pelaajauran päättymisestä tai ulkoilmaottelusta. No, kaikki tavallaan tietenkin. Jännä kuulla mitä tuleman pitää.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aww, that's so sweet! Mullakin on ikävä teitä, tervetuloa KHL:ään :) Mutta tosissaan, jos tällainen siirto tapahtuisi, olisi todella mielenkiintoista seurata millainen Liigan sisäinen show saataisiin nyt pystyyn.

Itse olen kallistunut omistuspohjaan liittyviin muutoksiin. Mutta mitä helvettiä mä edes ylipäänsä tätä näin kovalla mielenkiinnolla seuraan?!? Olenko muuttumassa oululaiseksi...

Se on se pohjoisen kutsu... ...Saat nyt pienen kipinän, ja ennen kuin ehdit tajutakaan, sinulla on kotona Oulun Kärpät -verhot, juot aamukahvin kärppämukista, baarissa pyydät kärppäolutta, teippaat auton kylkeen ison I love Kärpät -tarran ja varaat ensi talveksi kymmenen reissua Ouluun seuraamaan rakkaan joukkueesi kotiotteluita. ;) Lisäksi huomaat tehneesi hyväntekeväisyyden nimissä 10000 euron tilisiirron EtäKärpille.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Nää on aina jänniä, kun joku edes ottaa KHL:n puheeksi näissä tiedotustilaisuuksien yhteyksissä. Ei tulisi tapahtumaan ikimaailmassa. Mistä Kärpät taikoisi 8-10 miljoonaa lisärahaa per vuosi? Ei mistään. Jokereihin työnnetyt miljoonat varmaan riittää jo itänaapurillekkin. Ihan turha spekuloida edes.

Mutta asiaan. Kyllähän tässä näin ulkopuolisenakin aistii "hypeä" asian ympärillä, joten olisi aika omituista, jos näin ilmotettaisiin jonkun pelaajauran päättymisestä tai ulkoilmaottelusta. No, kaikki tavallaan tietenkin. Jännä kuulla mitä tuleman pitää.
Mua ei venäläisten suhteen sinänsä yllättäisi mikään. Joku 10 miljoonaa täysin suomalaista sponssirahaa on lopulta pikkurahoja valtaeliitille. Toinen joukkue Suomesta kuitenkin lisäisi sarjan mielenkiintoa Suomessa kun tulisi "paikallispelit" ym.

Joo, kaikki kunnia KukkoLasselle, mut joku Kukkosen lopettaminen olisi järkyttävä pannukakku massiivisen aiheena.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Hirveä hehkutus ja sitten jakkaralla istuu Kukkonen......pettynyt

Kait näitä jokainen katsoo omien kakkuloidensa läpi, mutta mielestäni on täysin tilaisuuden arvoinen asia. Hyvällä tavalla ison maailman tyylillä. Tälläinen asia mielummin yli- kuin alimittaisena.

Erää aikakauden päätös, jonka myötä esim divarikärpät siirtyy aktiivipelaajatasolla historiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös