Kappas, klassinen "lälläslää minäpäs tiedän mutta en kerro" -heitto.Aika mielenkiintoinen muotoilu Kärpiltä. Toisaalta, toki, pitää paikkansa, mutta toisaalta tuo antaa aihetta aivan poskettomiin huhuiluihin.
Oikea versio huomisesta tiekkarista on toki jo tullut esille tässä ketjussa.
Joku BLM tai Pride henkinen ulostulo Hifkin tyyliin, niin harkitsen vakavasti kannattamani seuran vaihtamista johonkin mestisjoukkueeseen. Ei odota liikoja, niin ei petykkään pahoin.
Jos et ainut, niin ainakin ainuita. Makuasioita, mutta mielestäni Lassen lopettaminen täyttää nuo kriteerit heittämällä, mitä esitettiin. Harmi olisi kuulla tämä asia, mutta kapteeni itse tietää milloin kilometrit ovat täynnä.Olenko oikeasti ainut, jonka mielestä Lassen lopettaminen ei ole katergoriassa "merkittävä tapahtuma organisaation historiassa" ? Please, älkää nyt lynkatko mua.
No et ole. Toki riippuu vähän miltä kantilta asiaa katsoo, mutta kun koko seuran historiaa katsoo, niin ei yksikään pelaaja ole seuraa suurempi.Olenko oikeasti ainut, jonka mielestä Lassen lopettaminen ei ole katergoriassa "merkittävä tapahtuma organisaation historiassa" ? Please, älkää nyt lynkatko mua.
Mietin sellaista että jos joku KHL-joukkue on tarjonnut ihan mottipäisen summan Mamban palveluksista ja Mamba siirtyykin KHL:ään vaikka vielä on sopimus Kärppiin. Lauri Mikkola hyppää päävalmentajaksi jo ensi kaudeksi. Tuo selittäisi ainakin sitä miksi valmennusryhmä tulee paikalle.Mutta miksi koko valmennusryhmä paikalla.
Yksi mahdollisuus on että Red Bull ostanut osittain joukkueen itselleen, joukkueen nimi vaihtuu Oulu Red Bull IHC ja samalla saadaan rahat uuteen halliin jonka nimeksi tulee Red Bull Center
Toisaalta kai sitä luulisi että tässä tapauksessa olisi ilmoitettu "ilmoitus merkittävästä pelaajasopimuksesta organisaation historiassa" ja sitä tällainen eittämättä olisi.Hirveä hypetys ja kaikki rahat kiinni ulkoilmapelissä ja pelaajasopimuksessa. Entäpä jos Kärpät yllättääkin ja pamauttaa Alexis Lafrenierin sopimuksen ilmoille
Minun mielestäni tuo ulkoilmapeli on nimenomaan todella epärealistinen skenaario. Mitä ihmeen järkeä olisi alkaa tulevana talvena järjestämään tuollaista riskitapahtumaa, kun on aidosti mahdollisuus että tuossa tulee rahallisesti turpaan? Sen voi järkätä sittenkin kun koronahuolet ovat ohi. Viime kaudesta saatiin varmasti isosti turpiin taloudellisesti ja kun tietää kuinka tarkkoja Kärppien toimistolla ollaan talousasioista, niin en jaksa kyllä millään uskoa mihinkään ulkoilmapeliin.En usko, että tiedotustilaisuuden anti on Lasse Kukkosen lopettaminen. Eihän siinä olisi mitään järkeä erikseen pitää tiedotustilaisuutta.
Itse alan taipumaan siihen vaihtoehtoon, että tänään ilmoitetaan ulkoilmapelin toteutumisesta. En nyt pidä sitä mitenkään merkittävänä tapahtumana organisaation historiassa, mutta voin kuvitella, että tapahtuman suunnittelijat on siitä niin innoissaan, että isompikin ulostulo olisi heidän mielestään paikalllaan.
Toinen vaihtoehto on tietysti toimitusjohtajan vaihdos, mutta en pidä sitä tällä hetkellä todennäköisenä.
Kolmas vaihtoehto on uuteen halliin liittyvä, mutta en usko, että Kärpät lähtee omaa hallia tekemään, joten eiköhän tästä silloin tiedota Kärpät yhdessä Oulun kaupungin kanssa.
KHL ei todellakaan voi olla Kärppien suunta, joten ei tule mitään siihen liittyvää.
Bonus vaihtoehto. Kärpät siirtyy mainoksettomiin pelipaitoihin ja vaihtaa päävärin punaiseksi.