@Erätauko kritiikkisi esim. Lasua kohtaan on sikäli kyllä ihan perusteltua ja asiallista, se tuskin ketään haittaa. Mutta jotain kummallista tuossa on. Taas ihan itse nostit Lasun esille jossain ihan random-ketjussa. Miksi? Kyllä siinä miehessä näyttäisi jokin sinua enemmänki hiertävän kun sinun pitää jatkuvasti ketjusta toiseen jauhaa ja itse nostat asian tapetille. Kannattaa miettiä, jos tuota kritiikkiä tekstiäsi kohti pelkäät.
Sinä itse älähdit minulle jo heti alkuvaiheessa ikävästi. Voin kyllä miettiä asiaa omalta osaltani, mutta samaa neuvon sinnekin päin. Aika vaikeaksi menee täällä kirjoittaminen jos pitää muistaa, ettei vahingossakaan puhu pelaajasta ketjunsa ulkopuolella. Ja toivottavasti olet jatkossa yhtä tarkkana muiden (ja itsesikin) kanssa, jotka kritisoivat pelaajaa (esim. Mäenalanen) muussa kuin pelaajan omassa ketjussa. Sillä tavalla pystyt ainakin näyttämään, ettei kyse ole kohdallasi pelkästä Lasusta. Mielestäni näyttää siltä, että vain minä olen hampaissasi, mutta kerro vaan jos olen asiassa väärässä.
Ja viimeisen kerran. Olen kehunut viesteissäni sen verran paljon Lasua, että niistä luulisi oikeasti ymmärtävän ettei minulla ole sinänsä mitään pelaajaa vastaan. Jos minusta tuntuu, että paras ja luontevin keino vahvistaa joukkuetta olisi hankkia sentteri, jolla saattaisi mahdollisesti olla Lasuakin enemmän annettavaa kakkosketjussa en osaa ilmaista asiaa paremmin.
Täällä on joitain kirjoittajia jotka kokevat oikeudekseen ottaa tietty pelaaja hampaisiin, mutta älähtävät toiselle samasta asiasta jos kritiikin kohteena sattuu olemaan oma lempipelaaja. Eihän kritiikissä ole pahaa, mutta sen sävyn voi tehdä niin monella tapaa. Jotkut eivät tunnu pystyvän asialliseen kommentointiin kun hermot menevät. Se tympäisee, kuten juurikin tämä palstapoliisitoiminta, mutta toisaalta olen nyt jäänyt selvästi enemmän taustalle mikä on varmasti joillekin teistä helpotus.
Viimeksi muokattu: