Koliath kirjoitti:
Suosittelen samaa sinulle.
Se että aikaisemmin jesse72 kirjoitti "muita veljespareja löytyy" ei missään kohdin siirrä keskustelua pois vastakkain pelaavista veljesmaalivahdeista.
Ja sinä jatkoit veljesparien luettelemista, elikkäs joko nämä kaikki veljesparit ovat maalivahteja, tai sinun ja jessen viesteissä on vääriä ilmauksia.
Siis "Pekko Pelikaani" kysyi Tarkki-Tarkki-asetelman innoittamana, että "taitaa olla historiallinen hetki, kun on veljekset veräjällä vastakkain, mutta onko muita veljespareja pelannut liigahistoriassa vastakkain?".
Minä vastaan totuudenmukaisesti, että kyllä on useitakin, mutta maalivahtipareja ei, kuten Pekko Pelikaani aprikoikin, (kerroin, että SM-sarjan aikaan ehkä 40-luvulla) ja mainitsen näistä kenttäpelaajapareista toiset aktiiviveljekset. Lisäksi kerron, ettei ylipäätään maalivahtina liigaan päässeistä veljeksistä itselleni tule Tarkkien lisäksi mieleen kuin Antilat.
Tätä ennen jo näitä kiprusoffeja ja jokisia on muisteltu. (jotka eivät ole pelanneet oikeasti vastakkain. mm."Pekko" itse ehti heittämään nuo Kiprut mahdollisina vastakkain pelanneina) Sitten kun näitä historian hämärissä olevia kenttäpelaajapareja luetellaan viesteissä lisää, niin heitän muutaman lonkalta ja mainitsen edelleen niitä olevan niin monta, ettei niiden luettelointi ole tarkoituksenmukaista.
Tähän sinä vastaat, että "Tarkit ovat maalivahteja" ja sen jälkeen suosittelet minua lukemaan ketjua.