Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 606 423
  • 2 427

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Ihmetyttää, että missä kunnossa se jäädytinkoneisto oikeasti on? Pelottaa mitä siitä seuraisi, jos jotain samanlaista tapahtuisi kuin Gävlessä viime yönä :( Vaikka olisi vakuutukset kunnossa, voisi siitä koitua aika hemmetin iso lasku kokonaisuudessaan, ehkä jopa taloudellinen katastrofi.

P.S. Joskus Gävlen yössä pukit palaa, toisinaan jäät sulaa. Jännä kaupunki.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää, että missä kunnossa se jäädytinkoneisto oikeasti on? Pelottaa mitä siitä seuraisi, jos jotain samanlaista tapahtuisi kuin Gävlessä viime yönä :( Vaikka olisi vakuutukset kunnossa, voisi siitä koitua aika hemmetin iso lasku kokonaisuudessaan, ehkä jopa taloudellinen katastrofi.

P.S. Joskus Gävlen yössä pukit palaa, toisinaan jäät sulaa. Jännä kaupunki.

Ei hätää. Onneksi meillä on Garden, jossa ensimmäiset ottelut pelattiin jo 2016....eiku
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mites toi CMore ja CHL, näkyykö siellä kaikki IFKn matsit ja pystyykö niitä katsomaan jälkikäteen/aloittaa alusta matsin aikana?
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko vielä tietoa, että milloin irtoliput tulee myyntiin IFK:n syyskuun peleihin?
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Onko tietoa miksei minulle ole tullut linkkiä sähköpostiin lippujen ostoon vaikka olen bättre folk jäsen? Ovatko muut linkkiä saaneet? Lipunosto käynnistyi nyt 10.9.2021 klo 11:00 jäsenille.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tietoa miksei minulle ole tullut linkkiä sähköpostiin lippujen ostoon vaikka olen bättre folk jäsen? Ovatko muut linkkiä saaneet? Lipunosto käynnistyi nyt 10.9.2021 klo 11:00 jäsenille.

Linkit löytyy HIFK-äpistä. Klikkasin äpin ilmoitusta lipunmyynnin aloituksesta, joka vei äppi-saitin etusivulle. Sieltä löytyy linkit kaikkiin myynnissä oleviin matseihin. Sähköpostia ei ole tullut, mutta BF toimii äpissä normaalisti.

Tsekatkaa oman äppinne asetukset ja laittakaa vaikka kaikki hälyt pois päältä ja sitten takaisin päälle, ”sammuttakaa” äppi ja sit äppi taas uudestaan päälle.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Linkit löytyy HIFK-äpistä. Klikkasin äpin ilmoitusta lipunmyynnin aloituksesta, joka vei äppi-saitin etusivulle. Sieltä löytyy linkit kaikkiin myynnissä oleviin matseihin. Sähköpostia ei ole tullut, mutta BF toimii äpissä normaalisti.

Tsekatkaa oman äppinne asetukset ja laittakaa vaikka kaikki hälyt pois päältä ja sitten takaisin päälle, ”sammuttakaa” äppi ja sit äppi taas uudestaan päälle.
Joo linkki toimii mutta puhelimella se jää oikealle piiloon. Toki linkki toimii mielestäni, tai sivu siis aika huonosti. IFK ilmoittaa että lastenlippuja saa 2-5 kategorioihin mutta sivusto ei näytä kategorioita eikä sieltä ole mistään mahdollista valita lasten lippuja. Hinnatkin on näköjään nousseet mutta se ihan ymmärrettävää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo linkki toimii mutta puhelimella se jää oikealle piiloon. Toki linkki toimii mielestäni, tai sivu siis aika huonosti. IFK ilmoittaa että lastenlippuja saa 2-5 kategorioihin mutta sivusto ei näytä kategorioita eikä sieltä ole mistään mahdollista valita lasten lippuja. Hinnatkin on näköjään nousseet mutta se ihan ymmärrettävää.

Mulla toimii ihan normaalisti, mutta tosiaan lasten lippuja ei ole saatavilla. Voisiko olla, että lasten lippujen myynti avautuu vasta klo 12? Kandee soittaa toimistolle heti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, nyt ei sitten linkin kautta pysty mitään lippuja ostamaan.

Missä kohtaa sulla tökkii? Mä pystyn valitsemaan paikat ihan normaalisti, mutta kassalle asti en ole kokeillut, kun mulla on kausari. Voihan olla, että korjaavat jotain bugia ja siksi tilapäinen häiriö?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Missä kohtaa sulla tökkii? Mä pystyn valitsemaan paikat ihan normaalisti, mutta kassalle asti en ole kokeillut, kun mulla on kausari. Voihan olla, että korjaavat jotain bugia ja siksi tilapäinen häiriö?

Varmaan joka kohdassa kun ei näe hintaa edes kuin maksuvaiheessa. Toi voi olla että hinta on sama joka paikassa, 33e.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kausikortilla muuten edelleen jotain erilaisia jäsenetuja/tuoko alennuksia joihin sponsorimestoihin? Joskus muistaakseni oli (Denniksestä sai joku 15% pois yms) , mutta nyt en löydä ainakaan mitään listausta niistä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko kellään tietoa, miten Bättre folk jäsenyys maksetaan? Mulla ei ole kausikorttia mutta otin sen viime kaudella ja tällekin kaudelle. En ole huomannut maksua koskaan missään. Vai meneekö se automaattisesti puhelinlaskulla? Ainut maksuun viittaava asia on se, että kun sen taas aktivoin, niin piti puhelinnumero syöttää. En myöskään löytänyt tietoa siitä, mitä se maksaa ja miten se maksetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös