KanonKillar
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Luulen, että IFK:lla ei tänä vuonna ole käytännössä mahdollisuutta sisällyttää mitään pikkuhalleissa pelattavia harkka- tai CHL-pelejä kausikorttiin, koska kokoontumisrajoitukset. Voimassaoleva AVIn päätös sallii yli 10 hengen yleisötilaisuudet sisätiloissa vain, jos osallistujilla on ”tosiasiallinen mahdollisuus välttää lähikontakti”, joka määritellään kahdeksi metriksi. Tämä tarkoittaa mun käsityksen mukaan sitä, että tapahtuman järjestäjä joutuu rajaamaan sisälle pääsyn määrään X, joka lasketaan tilan yleisökapasiteetista. Ei siis voi antaa pieneen tilaan (harkkahalli yms) vapaata pääsyä isolle ryhmälle (kausikorttilaiset), koska voi helposti käydä niin, että kaikkia saapujia ei voidakaan päästää sisään. Siitähän riemu repeisi...Lomat on lusittu ja jatkoaikakin avattu pitkästä aikaa.
Jotenkin multa on mennyt täysin ohi CHL uutiset, näköjään himapelit pelataan Tikkurilassa, mutta kuuluvatko ne kausikorttiin?
ps. mistä tuo Tikkurilaa koskeva tieto, itse en sellaista ole huomannut? Vähän yllättävää, jos pelataan muualla kuin Nordiksella, johon voisi antaa vapaan pääsyn kausarilaisille ja myydä silti suurehkon määrän lippuja (esim. yläkatsomot ja vaikka C-katsomo).