Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 606 776
  • 2 427

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuttuiko hallin maksimikapasiteetti uuden seisomakatsomon johdosta? Luulisi, että olisi kasvanut hieman.
Ei muuttunut. Sitä paitsi uuden seisomakatsomon pari ylintä riviähän ei ole käytössä jotta takana olevista aitioista näkyy peli.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä on IFK:n yhden kauden piste-ennätys pudotuspeleissä ja kenen nimissä.

Ja edelliseen liittyen: onko missään pudotuspelien tilastoja menneiltä kausilta. Elite prospectista näyttää saavan vain vanhoja runkosarjatilastoja.
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Mikä on IFK:n yhden kauden piste-ennätys pudotuspeleissä ja kenen nimissä.

Ja edelliseen liittyen: onko missään pudotuspelien tilastoja menneiltä kausilta. Elite prospectista näyttää saavan vain vanhoja runkosarjatilastoja.

Itselle tuli mieleen, että olisko Jan Caloun kaudella 1997-1998. 9 peliä, 6+11=17pst. Caloun vielä teki muistaakseni noi pinnat ekaan kuuteen peliin ja finaaleissa ilvestä vastaan 0+0.

Edit. Matti Hagmanilla 9peliä, 9+8=17pst.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Ja edelliseen liittyen: onko missään pudotuspelien tilastoja menneiltä kausilta. Elite prospectista näyttää saavan vain vanhoja runkosarjatilastoja.

Liigan sivuilta löytyy, vaikka käyttöliittymä ei ole sieltä käytännöllisimmästä päästä niiden selailuun.

Olen tästä aiemminkin kirjoittanut, mutta olisi hienoa jos IFK:kin jossain vaiheessa laittaisi vanhoja tilastoja yms. historiamatskua kattavasti sivuilleen (mallia Tapparan saitilta), etenkin kun perinteet kuuluvat vahvasti seuran imagoon ja markkinointiin.

No, en nipota enempää tälläisenä päivänä :)
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Neljänteen Tappara-peliinh'än on perjantaina 22. päivä itse asiassa pakko lähteä - mitä jos tämä menee poikki meille vanhaan hyvään tyyliin suoraan? Tuskin, mutta - entä jos kuitenkin?

Joten: mikä on katsomonosa, jossa on nämä vieraskannattajille varatut liput, niin tietää ottaa oikeaan kohtaan hallia liput? Missä meidän kannattaja ton tampereella olleet aina?
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Pushead

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina aikaajoin mietin, että kuka se maalintekijä onkaan Go IFK-biisissä siinä 1:45 hujakoilla.. "kolamannen maalin tekijä..." Jos jollain on parempi kuulo, tai faktatietoa, niin olisi hienoa saada selvyys tähänkin asiaan :D
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Aina aikaajoin mietin, että kuka se maalintekijä onkaan Go IFK-biisissä siinä 1:45 hujakoilla.. "kolamannen maalin tekijä..." Jos jollain on parempi kuulo, tai faktatietoa, niin olisi hienoa saada selvyys tähänkin asiaan :D

Hienoa etten ole ainoa jota tämä on piinannut! Aikoinaan tuota kohtaa tuli kuunneltua urakalla kuulokkeet päässä ja luulen kuulleeni "... numero 27" (Kari Laitinen?).
 

Pushead

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa etten ole ainoa jota tämä on piinannut! Aikoinaan tuota kohtaa tuli kuunneltua urakalla kuulokkeet päässä ja luulen kuulleeni "... numero 27" (Kari Laitinen?).

Samaan lopputulemaan itsekkin tulin joskus nuorempana, mutta nyt uudelleen kuunneltuna en ole aivan varma. Aikoinaan tuli tuo levy omistettua, mutta nyt täytyy tyytyä YouTube-versioihin. Ehkä äänenlaatu on kärsinyt, tai sitten kuulo.

Mutta hienoa kuulla (tai lukea :P) ettei ihan ainoana tämän kanssa pähkäile, ja samansuuntaisia kuulemuksia on muillakin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joo, kyllä minäkin olen aina ollut kuulevani tuossa Kake Laitisen kuulutettavan maalintekijäksi ja jopa niin, että kuuluttajana on silloinen Jokereiden kotipelien kuuluttaja.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Tietääkös kukaan, millä skrinnareilla Auvitu vetää? Ainakin tv-kuvan perusteella siistit. Pitää ottaa huomenna kiikarit mukaan hallille, jos niillä näkisi tarkemmin. Voin pelin jälkeen lahjoittaa ne mopoautopojulle. Saa pitää niitä loppufinaalien ajan.
 

Jadeveon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpäs tiedä tätäkään: pääseekö halliin mobiililipulla eli näyttämällä ovella tuota Ticketmasterin appin qr-koodia vai pitääkö haaskata (työnantajan) väriä, paperia ja aikaa paperilipun tulostamiseen?
 

444

Jäsen
Pääsee kyllä. Ovat useamman kerran ovella kehuneet, kuinka tuo mobiililippu on lukijoille vielä paras mahdollinen, kun sen lukeminen onnistuu niin nopeasti.
 

maxhc

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääsee kyllä. Ovat useamman kerran ovella kehuneet, kuinka tuo mobiililippu on lukijoille vielä paras mahdollinen, kun sen lukeminen onnistuu niin nopeasti.

Paitsi että siinä pitää olla puhelimen näytön kirkkaus tapissa, muuten ei lue. Muutaman kerran jumittanu jonkun takana joka ei vaan ole saanut sitä kirkkautta tarpeeks kirkkaaks ja sillon siinä kestää. Muuten kyllä mainio. Toki itse luotan aina paperiseen lippuun senkin takia ettei nykypävänä ikinä tiedä jos vaikka puhelin päättää vaan yhtäkkiä simahtaa eikä enää mene päälle. Tää ehkä todennäköisempää talvella paukkupakkasilla mutta jokatapauksessa..
 

444

Jäsen
Paitsi että siinä pitää olla puhelimen näytön kirkkaus tapissa, muuten ei lue. Muutaman kerran jumittanu jonkun takana joka ei vaan ole saanut sitä kirkkautta tarpeeks kirkkaaks ja sillon siinä kestää. Muuten kyllä mainio. Toki itse luotan aina paperiseen lippuun senkin takia ettei nykypävänä ikinä tiedä jos vaikka puhelin päättää vaan yhtäkkiä simahtaa eikä enää mene päälle. Tää ehkä todennäköisempää talvella paukkupakkasilla mutta jokatapauksessa..
Voipi hyvin olla. iPhonessa mulla on automaattinen kirkkaudensäätö käytössä ja koskaan ei ole ollut ongelmia. Mutta tuo on ihan hyvä pitää mielessä.
Mitä taas näihin tekniikkariskeihin tulee, niin itse olen vain pitänyt huolen, että akku on hyvin latingissa hallille saapuessa. Olen myös aina niin hyvissä ajoin paikalla, että aikaa ongelmien selvittämisellekin on tarvittaessa. Vähän sama kuin lentokentällä: mulla on koko elämä puhelimessa, joten sen sippaaminen tietää ongelmia, mutta kaiken saa kyllä myös ajan kanssa kuntoon.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Ja jos on kaverin kanssa menossa, niin ainahan voi kirjaitua Ticketmasteriin sen puhelimella, niin saa liput näytettyä. Kyllä nämä uudet systeemit ovat hyviä. Vai kuinka moni haluaa roikkua puhelinjonossa tai kömytä ajoissa Lippupalvelun ovelle maanantaiaamuna?
 

444

Jäsen
Eikö uusia gameworn pelipaitoja enää myydä? HIFK shopin sivuilta voisi valita vuoden tai kaksi vanhoja jämiä, mutta mitään tähän kauteen viittaavaa ei ole tarjolla. Vai löytyykö jotain muuta kautta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös