Ei muuttunut. Sitä paitsi uuden seisomakatsomon pari ylintä riviähän ei ole käytössä jotta takana olevista aitioista näkyy peli.Muuttuiko hallin maksimikapasiteetti uuden seisomakatsomon johdosta? Luulisi, että olisi kasvanut hieman.
Mikä biisi soi IFK:n tämän kauden alkuvideon taustalla?
Meinaat varmasti tätä Zack Hemseyn "See what i`ve become" - biisiä.
Mikä on IFK:n yhden kauden piste-ennätys pudotuspeleissä ja kenen nimissä.
Ja edelliseen liittyen: onko missään pudotuspelien tilastoja menneiltä kausilta. Elite prospectista näyttää saavan vain vanhoja runkosarjatilastoja.
Ja edelliseen liittyen: onko missään pudotuspelien tilastoja menneiltä kausilta. Elite prospectista näyttää saavan vain vanhoja runkosarjatilastoja.
Joten: mikä on katsomonosa, jossa on nämä vieraskannattajille varatut liput, niin tietää ottaa oikeaan kohtaan hallia liput? Missä meidän kannattaja ton tampereella olleet aina?
Ei. Fan Club ei tällä kertaa välitä irtolippuja. HIFK-kannattajien katsomo on D, mikäli on tulossa omilla kyydeillä.
Aina aikaajoin mietin, että kuka se maalintekijä onkaan Go IFK-biisissä siinä 1:45 hujakoilla.. "kolamannen maalin tekijä..." Jos jollain on parempi kuulo, tai faktatietoa, niin olisi hienoa saada selvyys tähänkin asiaan :D
Hienoa etten ole ainoa jota tämä on piinannut! Aikoinaan tuota kohtaa tuli kuunneltua urakalla kuulokkeet päässä ja luulen kuulleeni "... numero 27" (Kari Laitinen?).
Joo, kyllä minäkin olen aina ollut kuulevani tuossa Kake Laitisen kuulutettavan maalintekijäksi ja jopa niin, että kuuluttajana on silloinen Jokereiden kotipelien kuuluttaja.
Tänks. Taitaa olla jotku tämmöset.Auvitulla on Grafin skrinnarit, muista teksteistä en saa kuvissa selvää.
Pääsee kyllä. Ovat useamman kerran ovella kehuneet, kuinka tuo mobiililippu on lukijoille vielä paras mahdollinen, kun sen lukeminen onnistuu niin nopeasti.
Voipi hyvin olla. iPhonessa mulla on automaattinen kirkkaudensäätö käytössä ja koskaan ei ole ollut ongelmia. Mutta tuo on ihan hyvä pitää mielessä.Paitsi että siinä pitää olla puhelimen näytön kirkkaus tapissa, muuten ei lue. Muutaman kerran jumittanu jonkun takana joka ei vaan ole saanut sitä kirkkautta tarpeeks kirkkaaks ja sillon siinä kestää. Muuten kyllä mainio. Toki itse luotan aina paperiseen lippuun senkin takia ettei nykypävänä ikinä tiedä jos vaikka puhelin päättää vaan yhtäkkiä simahtaa eikä enää mene päälle. Tää ehkä todennäköisempää talvella paukkupakkasilla mutta jokatapauksessa..